Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote afvaltopic

<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 31 Jan 2022 09:30

Het grote afvaltopic

Iemand die ook wat kilo's kwijt wil? Ik heb door de verhuizing, feestdagen en vooral stress nogal slecht voor mezelf gezorgd, ben flink aangekomen en ik wil nu graag weer zo'n 8 kilo kwijt. Vandaag begonnen! Wie doet er met me mee?
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 31 Jan 2022 10:27

Re: Het grote afvaltopic

Ik sluit aan! Ik zit ook sinds de feestdagen in een slecht patroon wat betreft eten en bewegen. Gister heb ik mijn man al gezegt dat ik weer wat gezonder ga eten, dat voelt toch een beetje als een stok achter de deur. Ook gelijk weer een rondje gaan hardlopen, maar moet er echt weer terug in komen.

Ik wil er een kilo of 5 af hebben, zit nu op 67 kg en wil terug naar de 62 kg.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Jan 2022 10:34

Re: Het grote afvaltopic

Wat goed Giselle! Hopelijk brengt een gezonde leefstijl je ook wat meer positieve energie. Zeker nu straks de lente begint (ja ik ben hoopvol op deze stormachtige dag).

En jij ook goed Namasté. Gaat je man mee doen met gezonder eten?

Ik schrijf ook graag mee. Mijn broertje gaat in september trouwen dus dat is een mooie stok achter de deur voor mij. Ik vind mezelf vreselijk op foto's en ik zou het heel leuk vinden als ik die foto's zie en dan denk ja leuk! (niet dat het om mij draait die dag maar het helpt me om dit zo te visualiseren).
Ik zou een kilo per maand er af heel mooi vinden maar is misschien iets te veel gevraagd. Maar alles is mooi meegenomen.
Ik heb de WW app maar weer in gebruik genomen en ik ben weer aan het sporten. De kinderopvang op de sportschool was dicht maar nu kan het weer.
Let's discover the world together.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 31 Jan 2022 10:46

Re: Het grote afvaltopic

Dat is inderdaad ook een goede motivatie Marin! Gelukkig is inderdaad de sportschool weer open en gaan we straks weer richting het mooiere weer. Mijn man doet automatisch mee met gezond eten, aangezien ik degene ben die kook en de boodschappen haalt. Ik vind het ook voor de kinderen namelijk belangrijk om bewust te eten, daar zijn wij beide een voorbeeld in. Nu te vaak uit gemak de airfryer aangezet en met de verjaardagen/feestdagen natuurlijk veel te veel zoetigheid. Mijn man beweegt veel op zijn werk en heeft een snelle stofwisseling, dus die komt amper aan. Dat geluk heb ik dus helaas niet ;-). Ik merk het ook dat ik door al die suikers minder energie heb en zo ook minder zin heb om actief te bewegen, dus ik moet echt even uit die neerwaartse spiraal. Stel je bij WW ook een doel hoeveel je in een bepaalde periode wilt afvallen?
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 31 Jan 2022 11:09

Re: Het grote afvaltopic

Hee wat leuk en wat goed dat jullie ook meedoen! Goeie stok achter de deur, Marin, zo'n bruiloft. Ik herken dat wel, haha. Natuurlijk draait het niet om jou, maar het is wel leuk als je met een positief gevoel de foto's terug kunt kijken. Goed dat je je weer hebt aangemeld bij WW, ik ga het vooralsnog zelf doen.

namasté, vervelend zo'n man met zo'n snelle stofwisseling. Ik heb zo'n vader, echt heel irritant haha. Fijn voor hem, maar ik heb het helaas niet van hem meegekregen. Goed dat je gelijk bent gaan hardlopen! Hoe ver heb je gelopen? Ging het een beetje?

Ik gebruik nu ook de MFP-app weer, voor de bewustwording wat ik allemaal eet en omdat ik het ook fijn vind om bij te houden wat ik nou precies eet. Ik schrik er soms van hoeveel suiker/koolhydraten in bepaalde producten zitten. Denk ik helemaal gezond te doen en valt dat mega tegen haha.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 31 Jan 2022 11:42

Re: Het grote afvaltopic

Ik doe ook mee. Zit momenteel op 69 kilo. Voor de geboorte van T was dit 60. Daarna bleef ik heel lag netjes op 63-65 kilo maar momenteel dus 5 kg zwaarder. Die 5 wil ik er graag vanaf.
Voor mijn verjaardag heb ik een Garmin horloge (alvast) gekregen. Afgelopen dagen al goed fanatiek aan mijn beweging gewerkt.
2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 31 Jan 2022 12:01

Re: Het grote afvaltopic

Ik doe ook mee! Ik ben tussen kerst en oud&nieuw al begonnen. Het gaat goed! Ik ben al 5,3 kg kwijt. Bij mij is het echt een andere manier van eten en meer beweging. Ik ben begonnen met wandelen. Wil sowieso op mijn vrije dagen (ik werk 4 dagen) minimaal 1,5 uur wandelen. En loop ook elke dag naar mijn werk (is niet ver, maar alles helpt). En dus mijn eetpatroon omgegooid. Ik was een hele slechte ontbijter, kan er geen tijd voor maken, maar nu sowieso een flinke beker met smoothie. Ik bereid deze in de avond al voor zodat ik alleen hoef te blenderen. Verder geen snoep, heb ik niet echt moeite mee, ben niet zo’n zoetekauw. Veel groente, vis of kip. Volkoren ipv wit. Geen sausjes. 1 dag in het weekend gun ik mezelf ‘ongezond’. En dan alleen met het avondeten. Rest van de dag houd ik daar rekening mee.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 31 Jan 2022 12:16

Re: Het grote afvaltopic

Jeej, leuk! Ik heb ook een Garmin gehad, Salome, maar ik werd er op een gegeven moment echt zenuwachtig van. Misschien is het nu wel weer fijn om te hebben, kan ik ook eens zien hoe ik ga qua stappen. Heb jij extra gewandeld of ben je al begonnen met hardlopen?

Wat ben je al goed bezig, Kreeft! Heb je voor jezelf een minimum dat je wil afvallen? Een dag in het weekend ongezond werkt voor mij ook heel goed, dat heb ik eerder gedaan en zo kan ik het ook makkelijker volhouden. Wat zit er allemaal in jouw smoothie?

Ik ben ook bewust begonnen met laten bezorgen van boodschappen, dan kan ik geen impulsaankopen doen. Van die chocoladerepen die ineens in je karretje springen weet je wel :^^:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Jan 2022 12:21

Re: Het grote afvaltopic

Wat goed zeg Kreeft! Heb je nog lekkere smoothie tips? Dat vind ik wel lekker en leuk om met dochter te drinken 's ochtends, leuk om zo'n momentje te gaan creëeren.
Wat goed dat je je zo goed aan alles kunt houden voor iemand die zo veel met eten bezig is. Maar dat kan natuurlijk ook op gezonde wijze dus dat is ook een leuke uitdaging (zo zie ik het dan maar). Geen sausjes is ook een goeie. Dat gaat hier vaak mis, al ben ik er beter in dan m'n man. Als we aardappeltjes eten wil hij persé mayo erbij bijvoorbeeld. Ik doe dat dan iig niet.
Lekker ook het wandelen! Goed bezig!

Giselle, oh ja dat herken ik, dat je dan denkt dat het best gezond is maar het toch tegenvalt. Hoewel je dat ook niet moet overdrijven natuurlijk. Koolhydraten heb je gewoon nodig en vetten ook natuurlijk. Alleen met mate en de gezonde versies er van.

Goed en logisch ook dat de hele familie dan mee eet op die manier Namasté. Misschien kan je voor jezelf beloven dat je één keer per week de Airfryer mag gebruiken of bijvoorbeeld leuke gezonde recepten erin kan maken. Volgens mij zijn daar er ook genoeg van.
Nee bij WW heb je wel een wekelijks weeg moment (hoewel ik dat alleen digitaal doe, ga niet meer naar zo'n cursus zoals ik vóór de zwangerschap van m'n dochter deed) maar je houdt verder zelf alles bij maar je kan geloof ik geen bepaald doel echt instellen. Maar het werkt wel fijn en geeft me houvast. Ik heb net geluncht en heb alweer/nog steeds honger en anders zou ik ongetwijfeld meer eten maar dat doe ik nu niet.

Salome, goed dat je je hier meldt! En mooi cadeau zeg. Ben je aan het sporten of wat doe je om aan je beweging te komen?

Wat zijn jullie valkuilen? Ik ben zelf geen zoete snoeper maar wel een hartige. Chips, toastjes, kaasjes. En wijn. Ik drink wel nog steeds veel wijn. Toch wel bijna elke dag een glaasje om vijf uur en vaak als m'n man 's avonds weg is ook nog wel een glas. Maar hij is bijna elke avond weg dus dat schiet niet op. En als ie wel thuis is in het weekend drinken we vaak nog meer en dan die kaasjes etc dus.
Ik ga dat wel echt proberen te minderen. Sowieso gezonder.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 31 Jan 2022 12:47

Re: Het grote afvaltopic

Ik heb de Garmin idd voor het hardlopen gekocht.
Maar heb nog niet helemaal de motivatie gevonden vanwege het weer. En het feit dat het nog donker is 's avonds.
Wel probeer ik iedere dag mijn stappen te halen.
Die staat standaard op 8000.
Op een normale werkdag kom ik daar makkelijk aan maar op vrije dagen en in het weekend 3500 ofzo.
2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 31 Jan 2022 13:46

Re: Het grote afvaltopic

Ik ga ook weer mee schrijven! Ik kom (ook) vanuit het WW topic en ik wil dat ook weer als richtlijn aanhouden. Ik was zo lekker bezig en 12kg afgevallen en ik vind het gewoon heel zonde dat er de klad in kwam, wellicht ook omdat ik er even klaar mee was. En heel eerlijk gezegd ben ik een enorme zoetekauw, dat maakt het niet makkelijker haha. Anyway ik ben in de afgelopen tijd 4,5 aangekomen, dat is nog te overzien maar alsnog wel veel vind ik dus ik moet er ook nú weer iets aan gaan doen. In totaal wil ik nog zo’n 15kg kwijt. Ik heb vorige week het sporten weer lekker opgepakt: ik wil 3-4x gaan waarvan 1 groepsles en dan 2-3x zelf trainen (sportschool), verder wat meer stappen zetten. Ik heb ook een Garmin en ik had hem op 3000 stappen, dit heb ik opgehoogd naar 5000.. aangezien ik een zittend beroep heb is dit prima :) En verder moet ik echt weer op mijn eten letten, gewoon normaal en gezond eten. Al is het alleen maar omdat ik mij niet beter ga voelen door al die suikers (dips, zere buik etc)

@ Marin: Mijn valkuil is euhm.. heel veel :palm: Ik ben 2 dagen om 12u vrij en halverwege de middag slaat de verveling toe en dan ga ik snaaien. Voornamelijk chocola/koekjes en heel soms snoep.. en eigenlijk ook wel ‘savonds dat ik zin heb in lekkere dingen. Mijn vriend kan het hebben maar ik niet dus dat moet ik niet doen. Ik moet het gewoon niet in huis halen.

@ Salome & Giselle: Wat leuk dat jullie ook een Garmin hebben! Welke hebben jullie? Waarom werd je er zenuwachtig van Giselle? Bedoel je dan de beweeg meldingen? Die ik heb uitgezet haha.. ik werd dus helemaal gestoord van de bodybatterij, die heb ik weggehaald want ik liet mij echt leiden door het percentage :palm:
Wat als het lukt
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 31 Jan 2022 14:00

Re: Het grote afvaltopic

Ik heb de Garmin Venu 2S. Met de rose gouden rand. Ik word er niet zenuwachtig van haha.
Maar vandaag ben ik vrij en het is al 14.00 en zit ik op 3000 stappen. Ik wil iig wel proberen om die 5000 te halen vandaag.

Mijn valkuil is het eten in de avond en de wijn.
De chips en wijn zijn nu op haha. En ik heb vandaag ook geen nieuwe gekocht dus als ik vanavond honger heb moet ik het met een schaaltje kwark doen.
2016
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 31 Jan 2022 14:05

Re: Het grote afvaltopic

Giselle, helaas zat de snelle stofwisseling niet in het genenpakketje haha! Mijn rondje was 3 km, dit ging verder wel redelijk goed samen met mijn hond. Straks in het voorjaar wil ik graag wel grotere rondes gaan hardlopen. Jij was ook aan het sporten toch, ook hardlopen of? Ik heb de MFP app ook op mijn telefoon staan, alleen nog niet in gebruik. Soms heb ik een periode dat ik er weer even mee aan de slag ga, maar vind er niet altijd de tijd voor om op het gemak alles in te vullen.

Salome, succes! Dat werkt wel goed voor de motivatie, zo'n horloge.

Kreeft, jij bent al goed op weg! Goede tip ook trouwens, een smoothie voor de ochtend.

Marin, één keer per week de airfryer aan is een goed doel inderdaad. Ik moet ook eens gaan kijken naar wat nieuwe recepten, nu de jongste zichzelf wat beter vermaakt heb ik ook wat meer tijd. WW is dus meer gericht op het krijgen van een ander leefstijl mbt het eten, in plaats van echt enkel het afvallen. Klinkt goed, zeker om het vol te blijven houden. Ik heb volgens mij eerder al eens ergens gelezen dat je vaak nog honger houdt na een maaltijd, lijkt me ook echt frustrerend. Is daar ook een oorzaak voor? Wat betreft valkuilen, bij mij vooral als er allemaal lekkers op tafel staat. En te veel eten, meer dan ik waarschijnlijk nodig heb. Wijn is inderdaad niet heel bevorderlijk als je wilt afvallen, maar snap dat het ontspanningsmomentje ook wel erg fijn is!

Pannetoet, succes ook! Lastig als je een zittend beroep hebt, om meer te kunnen bewegen. Dan is het wel fijn als je zo een paar keer per week even lekker kan losgaan op de sportschool!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 31 Jan 2022 15:11

Re: Het grote afvaltopic

Oh wat leuk dat er zoveel meedoet. Hopelijk kunnen we elkaar ook een beetje motiveren als het wat minder gaat.

Ik heb niet echt een favo recept voor smoothie. Ik koop vaak op maandag een hoop fruit bij, en heb ook zakken in de vriezer (mango/ananas/frambozen/ blauwe bessen). Ik heb als basis eigenlijk altijd yoghurt en een banaan, en de rest gooi ik er elke keer maar wat in. Vaak ook wat havermout voor het vullende.

Mijn valkuil is toch ook echt snacken. Ik zei van de week nog, nooit meer gebak of nooit meer friet, nou dan zou het laatste echt een straf zijn voor mij. Verse friet uit de airfryer is goed te doen!

Ik heb niet echt een bepaald doel, vooral een gezondere levensstijl.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 31 Jan 2022 15:14

Re: Het grote afvaltopic

Maar om te zeggen NOOIT meer dit of dat...dat werkt sowieso niet.
Ik wil niet een crash dieet doen en daarna weer aankomen. Dus we blijven ook gewoon iedere week friet eten en op zaterdag moet een toastje ook kunnen.
Het gaat er bij ons echt om dat we hiermee niet op maandag al beginnen.
2016
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 31 Jan 2022 15:15

Re: Het grote afvaltopic

Ha Pannetoet, leuk dat je er ook weer bent! Erg hè als je zo'n zoetekauw bent, ik herken het! Ik ben ook zo'n snoepkont. Wel goed dat je al 12 kilo was afgevallen! Nu weer gezond eten inderdaad, gaat je vast lukken, zeker als je WW weer als richtlijn aanhoudt.

Wat die Garmin betreft werd ik echt gek van al die meldingen inderdaad. Niet alleen dat ik moest gaan bewegen, maar ook als ik een berichtje kreeg of een telefoontje, of een melding van een app. Gék werd ik daarvan. Ik heb ze eerst uitgezet, dat scheelde al een hoop, en op een gegeven moment heb ik 'm ook afgedaan omdat ik een mooi horloge wilde. Maar goed, die heb ik nog steeds niet, dus kan ik net zo goed die Garmin weer gaan dragen.

namasté, ja ik sport ook, hardlopen (al heb ik dringend nieuwe schoenen nodig) en wat cardio. Ik heb thuis een crosstrainer, wat gewichten en elastieken enzo, dus soort mini sportschool haha. Ik wil alleen nog een halterset, om te kunnen bodypumpen. Scheelt me een abonnement voor de sportschool, die is hier zo duur. Knap dat je al 3 km hebt gerend, nu lekker verder opbouwen.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 31 Jan 2022 15:18

Re: Het grote afvaltopic

Oh ja mijn valkuil. Nou dat is dus gewoon eten. Ik houd echt zo van eten haha. Voor mijn man haal ik altijd wit brood, hij houdt niet van bruin brood. En dan neem ik dus ook weleens een witte boterham en dan met chocopasta, ohhhh nou dan blijft het er meestal niet bij één :palm: Dus dat moet ik ook maar niet meer doen. Ik blijf wel gewoon met het gezin mee eten, ik kook dan gewoon gezond en houd normale porties aan, ook maar één keer opscheppen, geen slagroom meer op de vla haha, dat soort dingen. En dan op zaterdag wel gewoon iets lekkers eten, heb ik zoals ik hierboven al zei al eerder gedaan en dat werkte echt heel goed. Dan voel ik me ook niet schuldig dat ik dat heb gegeten en houd ik het goed vol.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 31 Jan 2022 15:42

Re: Het grote afvaltopic

Salome schreef:Maar om te zeggen NOOIT meer dit of dat...dat werkt sowieso niet.
Ik wil niet een crash dieet doen en daarna weer aankomen. Dus we blijven ook gewoon iedere week friet eten en op zaterdag moet een toastje ook kunnen.
Het gaat er bij ons echt om dat we hiermee niet op maandag al beginnen.


Nee bedoel ook bij wijze van spreken. Dat ik een hartige snacker ben dus.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 31 Jan 2022 15:59

Re: Het grote afvaltopic

Ik wil me hier ook graag melden. Wil er ongeveer 10 kilo af, van 74 naar 65 zou ik top vinden. Vandaar de 'ongeveer 10 kilo'. Ooit met ww wel goed afgevallen, maar toen werd ik zwanger. En daarna vond ik het heel lastig om ww vol te houden.

Mijn valkuil is duidelijk niet normale maaltijden eten maar het tussendoor naar snacks grijpen. Ik mag met mijn schildklier medicatie een half uur na inname niet eten (en dat moet sochtends)... Ik sla ontbijt dan vaak over waardoor ik dus eind van de ochtend iets snack, en dan geen boterham maar vaak koekjes oid.

Middageten gaat meestal wel goed.
Avondeten moet ik ook gewoon meet groenten eten en minder van de andere dingen.

Die snacks hakken we gewoon in. En dan weinig tijd om überhaupt te sporten.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jan 2022 21:59

Re: Het grote afvaltopic

Ik weet niet of ik actief mee ga schrijven, maar ik moet nog steeds afvallen, dus misschien is dit een stok achter de deur. Vorig jaar ben ik 22 kilo afgevallen met WW, maar daarvan zijn er eind van het jaar zo'n vijf weer bij gekomen. Begin januari was ik weer lekker bezig, voor anderhalve week ofzo, twee kilo weer kwijt. En toen ging het alweer mis. :laughcry: Vandaag heb ik de draad weer opgepakt en ik probeer nu weer een soort intermittent fasting. Ik eet na het eten alleen nog een appel rond 20.00/20.30 uur en dan ontbijt ik 's morgens rond tienen (dat scheelt me dan ook weer een tussendoortje in de ochtend). Klinkt misschien niet bijzonder, maar mijn valkuil is toch 's avonds snaaien. Als er geen koek of snoep voorhanden is (en dat hebben we nooit standaard in huis), dan smeer ik graag nog een cracker met pindakaas of wat dan ook. En in het weekend mogen we dan wel wat, maar onze weekenden worden steeds langer haha. Verder ga ik ook graag borrelen of uit eten nu het weer kan, heb de komende weekenden al van alles afgesproken. Maar ik heb besloten dat dat kan, mits ik de rest van de week een beetje normaal doe. Dus ik ga eens kijken hoe het zo gaat. Heb nu in elk geval honger, dus ik ga zo maar slapen.

Ik wil er trouwens het liefst nog tien kilo af, maar met een stuk of zeven zou ik ook al blij zijn. In elk geval wil ik de broeken die ik afgelopen jaar heb gekocht weer goed passen, want nu zitten ze alweer behoorlijk strak.

Succes allemaal!
❤ 7 juni 2018
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 01 Feb 2022 08:38

Re: Het grote afvaltopic

Ik doe ook graag mee, nu geen tijd om uitgebreid te reageren, dus alleen even dit zodat ik het topic sneller terugvind.

Succes allemaal in elk geval!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Scheef

Bericht 01 Feb 2022 08:46

Re: Het grote afvaltopic

Ik wil ook graag meedoen. De vraag is of het werkt, want loop bij de internist hiervoor, maar proberen is altijd een goed plan. Ik eet ketogeen en doe aan intermittent fasting.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 01 Feb 2022 08:56

Re: Het grote afvaltopic

Nou de eerste avond zonder snaaien overleefd 🙈
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Feb 2022 09:00

Re: Het grote afvaltopic

Wat goed Salome.
Hier geen wijntje of snaaien gisteravond, wel een bakje kwark.

Goed van jullie Bliss, MrsMath en Scheef (en sowieso welkom Scheef!).

Ik sta weer in de sportschool. 💪
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 01 Feb 2022 09:13

Re: Het grote afvaltopic

Wat knap Bliss 22 kg! Hopen dat je weer een de goede flow komt.

En goed bezig Salome en Marin, dat snaaien is echt ellende.

Gister niet gewandeld door de storm. Vandaag ook nog vrij, dus ga zo lekker naar buiten. Muziekje aan en gaan. Vind het gaan altijd lastig, maar als ik dan eenmaal op gang ben vind ik het heerlijk.
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers