Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand maart

<<

Burgemeester Puck

Bericht 15 Mrt 2016 20:10

Forumster van de maand maart

Mijn forumnaam is September. Leuk dat ik forumster van de maand maart ben! Bedankt daarvoor, Snoes.

Ik op het forum
Ik forum onder deze naam sinds het begin van dit forum. Op het vorige forum had ik een andere naam maar daar heb ik eigenlijk nooit actief mee gekletst. Ik ben op het forum terecht gekomen omdat ik iedere vrijdag het weekblad Yes in huis haalde. Ik was toen zo'n 15 jaar. Inmiddels ben ik alweer 26 dus dat is wel een flinke tijd geleden!

Ik in het dagelijks leven
In het dagelijks leven werk ik als wijkverpleegkundige. Ik kom bij mensen thuis om bijvoorbeeld wonden te verzorgen en injecties te geven. Ook doe ik veel adviesgesprekken als cliënten tegen een probleem aan lopen, bijvoorbeeld als mensen slechter ter been raken. Ik verwijs mensen dan naar instanties waar ze extra ondersteuning kunnen krijgen. Mijn werkzaamheden zijn daarnaast ook nog dat ik een team van ongeveer 12 medewerkers aanstuur. Dit is soms wel eens pittig want ik heb een erg explosief team. Heel gezellig vaak maar wel allemaal mensen met een eigen mening en visie. Ik heb de eerste jaren na mijn opleiding gedetacheerd gewerkt en kwam toen op mijn huidige werkplek terecht. Ik vond het hier zo leuk dat ik heb gekeken of ik kon blijven. Gelukkig kon dit en ik werk nu alweer 3 jaar in dit team!

Buiten mijn werk om vind ik het heerlijk om op een vrije dag te gaan shoppen of te gaan lunchen met vriendinnen of mijn zusje. Daar heb ik een hele goede band mee. Ik ben nu alweer bijna op de helft van mijn zwangerschap maar anders ging ik iedere dinsdag avond snowboarden. Echt mijn favoriete sport! Ik ben met 10 weken zwangerschap nog wel naar Oostenrijk geweest maar heb het daar rustig aan gedaan.

Waar je mij aan kan herkennen
Mensen herkennen mij vaak aan mijn blonde haar en ik ben maar 154 cm dus dat valt vaak ook snel op. Ik ben een rustig persoon, mensen voelen zich wel snel op hun gemak bij mij. Ik probeer de laatste jaren wel te werken aan meer mijn mening durven te geven. Dit gaat mij wel steeds beter af. Mensen zeggen nog wel steeds dat ik meestal rustig aanwezig ben, maar als ik dan wat zeg, het de spijker op zijn kop is. Als ik mijzelf in 1 woord moet omschrijven zal het zijn 'gul' ik ben altijd bereid om dingen die ik heb te delen of een ander te helpen.

Ik op het forum
De laatste tijd ben ik veel te vinden in de zwangerschap en kinder pijler omdat ik nu eindelijk zwanger ben en eigenlijk over niets anders wil praten haha! Ik heb zelf een tijd in het moeilijk zwanger worden topic meegeschreven. Mijn wens is dat voor iedereen de droom van een kindje waargemaakt mag worden.
Daarnaast kom ik ook veel in de mode pijler, het wat heb je aan topic is daarin mijn favoriete topic.
Ik kijk iedere dag wel even op het forum. Meestal op mijn telefoon. Soms dan heb ik veel tijd om mee te posten. Andere keer minder maar probeer wel zoveel mogelijk bij te lezen. Zonder dit forum zou ik nu nog veel meer vragen en onzekerheden hebben over mijn zwangerschap. Ik kan nu veel gerichter kijken naar spullen die ik nodig heb.
En wat ik hier ook geleerd heb is dat je de doos van de rol van het plastic folie kunt indrukken zodat de rol er niet uit gaat. Handig!!
Ik vind het nog steeds zo leuk om te lezen dat mensen die 10 jaar geleden al op het forum kwamen er nog steeds zijn en echt van alles meegemaakt hebben. Het voelt soms gewoon als een vriendinnenclub, ook al ben ik natuurlijk niet een van de actiefste.

Wat me het meeste bij staat op het forum
Minder leuk aan het forum vind ik dat soms blijkt dat niet alles is wat het lijkt. Soms denk je een forumster te kennen en die valt dan door de mand door een leugen. Heel jammer want hier is het juist de plek om eerlijk te zijn.

Dit zie ik graag anders op het forum
Ik zit echt te denken wat er aan het forum moet veranderen maar ik zou echt niet weten wat. Ik was denk ik niet al 10 jaar blijven plakken als ik mij echt ergens aan gestoord had.

De volgende forumster van de maand
De volgende forumster van de maand word Briggy. Zij is sinds kort actief en doet heel leuk mee. Ik ben benieuwd wie er achter haar naam schuil gaat.

Als laatste kreeg ik de vraag om een foto naar keuze aan te leveren van iets waar ik blij van wordt
Zoals ik al vertelde snowboard ik erg graag, dit is dan ook waar ik erg blij van word. Deze foto is gemaakt tijdens onze wintersport vakantie afgelopen januari in Oostenrijk.

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2016 20:38

Re: Forumster van de maand maart

Leuk September!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Mrt 2016 20:46

Wat leuk! Zo wist ik wel dat je zwanger was maar niet dat je zo graag snowboard. Mooie foto, wat een heerlijk landschap!
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2016 21:50

Ik zal er nog even een foto van mijzelf bij doen.
Ik haal deze wel weer weg. Maar een bewijs van het snowboarden ;)

*Foto weg.
Laatst gewijzigd door September op 24 Mrt 2016 11:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 16 Mrt 2016 02:10

Wat een leuk stuk September! En wat heb jij mooie ogen joh!!
<<

Myloon

Kletskop

Bericht 16 Mrt 2016 06:02

Leuk om te lezen en je foto te zien! Inderdaad hele mooie ogen :-D
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2016 09:07

Jouw ogen September, wow!

Leuk om meer van je te weten!
L2014 & H2017
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2016 09:10

Hihi dankjulliewel! Hoop dat de baby mijn ogen krijgt. :love:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2016 09:31

Wat een leuk stukje september en inderdaad, knappe meid ben je!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2016 09:49

Leuk om je zo wat beter te leren kennen September! En inderdaad mooie ogen!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2016 10:29

Wat een leuk stukje September, leuk om wat meer over je te lezen! Wat een mooie foto inderdaad, je ogen zijn prachtig!
2012 & 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mrt 2016 10:35

Leuk om meer over je te lezen, September!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2016 11:33

Leuk stuk! En zoals alle anderen ook zeggen, mooie ogen :).
<<

Anoniem149

Bericht 16 Mrt 2016 17:27

Leuk September om meer over je te weten te komen, en ook leuk om eens een foto van je te zien, en ook leuk dat je Briggy hebt gekozen voor volgende maand!
<<

Anoniem168

Bericht 17 Mrt 2016 15:58

Leuk stukje September! Ik herken je wel aan je naam, maar veel wist ik niet over je dus erg leuk om wat meer over je te lezen!
<<

Anoniem168

Bericht 17 Mrt 2016 20:41

Leuk om te lezen September, ik sissi helemaal niet dat je al zo lang actief bent hier!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 18 Mrt 2016 08:08

Leuk stukje September!!
Ennehh, wintersporten is ook gewoon heel leuk, haha.
Leuk om zo meer over je te weten te komen :).
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Mrt 2016 09:57

Leuk om wat meer over je te lezen September!
29 augustus 2012
27 februari 2016
18 juni 2020

Mijn blog
Mamajezzblog
Instagram
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Mrt 2016 22:47

Leuk om wat meer over je te weten te komen. En idd supermooie ogen.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Mrt 2016 20:46

Dankjewel voor de complimenten allemaal!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Forumzaken