Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heet dat programma?

<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2015 13:31

Hoe heet dat programma?

Een aantal jaren geleden was er een programma op tv waar verschillende nederlandse gezinnen naar het buitenland gingen en daar meedraaide in de gezinnen. Het ging om verschillende landen oa India, maar heb geen idee van welke zender het was. Waarschijnlijk is het ook niet meer terug te kijken.

Wie weet wat ik bedoel?
<<

Anoniem137

Bericht 15 Aug 2015 13:33

Re: Hoe heet dat programma?

Groeten uit de Rimboe?
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2015 13:37

Re: Hoe heet dat programma?

Nee, want dat zijn bners.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Aug 2015 13:37

Re: Hoe heet dat programma?

Dat is het eerste jaar zonder BN-ers geweest.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2015 13:38

Re: Hoe heet dat programma?

Dat was in het begin niet met BNers.
<<

Anoniem137

Bericht 15 Aug 2015 13:38

Re: Hoe heet dat programma?

Sterker nog, dat is maar één jaar met BN-ers geweest. Het laatste seizoen was dat.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2015 14:55

Re: Hoe heet dat programma?

Dat was het niet, het heette anders en was dacht ik op Ned 1.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 15 Aug 2015 15:13

Re: Hoe heet dat programma?

Bedoel je dit misschien CBL?

Hier slapen jullie.
Twee gezinnen ontdekken het dagelijks leven in een ontwikkelingsland Vanaf donderdag 2 juni 2011 verruilen twee Nederlandse gezinnen drie weken lang hun dagelijkse bestaan voor het leven in een ontwikkelingsland. Eén familie vertrekt naar het platteland van Bolivia en de andere familie reist af naar de sloppenwijken van de wereldstad Mumbai in India. Deze ervaring maakt dat ze anders gaan kijken; naar zichzelf, naar het leven én naar elkaar. Presentator Anita Witzier volgt de gezinnen tijdens dit avontuur.


Als dit het is kun je het zelfs nog terug kijken!
http://hierslapenjullie.kro.nl/
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2015 16:26

Re: Hoe heet dat programma?

Dat is het....................dank je wel. :hulde:

Zit het nu te kijken, heb het toen niet vanaf het begin gezien overigens. Kan me goed herinneren dat de moeder van het gezin die naar Bolivia ging een ontzettend zeikwijf was. Haar dochter vond ik zelfs volwassener overkomen.

Van dat andere gezin vond ik de oudste dochter ouder overkomen in haar gedrag en ook heel lief en zorgzaam/bezorgd.

Jammer dat er maar 1 seizoen gemaakt is.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers