Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Windows 8 en Asus

<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 17:16

Windows 8 en Asus

Misschien weet iemand het, misschien heeft iemand zin om het uit te zoeken :angel:

Ik heb een nieuwe laptop, een Asus dus, met uiteraard Windows 8. Allemaal prima (wel even wennen), maar hij heeft vervelende 'shortcuts'. Met mijn mouse pad of touch pad kan ik met bepaalde bewegingen, laten we het swype noemen, bepaalde handelingen doen. Dat vind ik alleen helemaal niet handig. Want als ik in dit scherm zit en van links naar recht over m'n pad swype schiet ie automatisch naar het startscherm. Irritant! Heb al bij de instellingen gekeken en toen ik daar niks kon vinden gegoogled, maar geen idee of en hoe je dit kunt uitzetten.

Iemand wel een idee?
<<

Anoniem309

Bericht 07 Sep 2013 19:00

Re: Windows 8 en Asus

geen idee hoe je er vanaf komt. ik weet alleen dat windows 8 voor mij echt onmogelijk was om mee te werken.ik heb dan ook bij mijn nieuwe laptop windows 8 laten verwijderen en er windows 7 op laten zetten :laughcry:
<<

Anoniem124

Bericht 07 Sep 2013 19:17

Re: Windows 8 en Asus

Ik heb een nieuwe laptop met Windows 8 erop, wat een ramp!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 19:19

Re: Windows 8 en Asus

Ik gebruik daarom altijd gewoon een draadloze muis ipv het touchpad.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem124

Bericht 07 Sep 2013 19:29

Re: Windows 8 en Asus

Daar heb je toch bar weinig aan, caroow? Want je moet toch dezelfde vormen maken?
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:31

Bericht 07 Sep 2013 19:32

Re: Windows 8 en Asus

Bij mij Asus kun je bij het programma ASUS Smart Gesture deze dingen allemaal aan en uit zetten. Als ik in Windows 8 en dan het 'oude' bureaublad voor me heb, dan staat dat bij mij bij het pijltje langs de tijd en de datum (rechts onderaan) en dan is het een vierkantje.

Hopelijk kun je het vinden
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Sep 2013 19:49

Re: Windows 8 en Asus

Willemien schreef:Daar heb je toch bar weinig aan, caroow? Want je moet toch dezelfde vormen maken?


Ik ging elke keer met mijn hand over die pad heen en kreeg dan weer een balk aan de zijkant, dan weer het startscherm.. En met een losse muis gebeurd dat niet.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 20:02

Re: Windows 8 en Asus

Mijn man heeft op zijn werklaptop ook windows 8, ik zal het eens aan hem vragen dadelijk.

Edit; man zegt; je moet naar configuratiescherm en dan heet het; synatic touchpad ofzoiets
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 22:44

Re: Windows 8 en Asus

Thanks, ik ga eens kijken!

Windows 8 leek me ook vreselijk, en ik wilde er eigenlijk niet aan en heb ook nagedacht of ik 7 erop zou laten zetten MAAR.... het valt eigenlijk best mee moet ik toegeven. Plus dat een collega aangaf dat er over een paar maanden (dacht november) een update is waarbij sommige oude functies weer terugkomen omdat Windows zelf ook door heeft dat weinig mensen het een succes vinden. Dus ik ben benieuwd...

Een losse muis wil ik aboluut niet. Vind een touch pad normaal gesproken heel fijn werken. Maarja, hij werkt nu een beetje overdreven goed zeg maar.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 22:47

Re: Windows 8 en Asus

Het is gelukt!!!! Dank Nijntje! Heb het vierkantje gevonden!
<<

Nyx

Bericht 07 Sep 2013 23:20

Re: Windows 8 en Asus

Hoe werkt het dan met een niet Asus?

Want mijn laptop kan ook zo hoogstens irritant zijn. Dan ben ik bezig met een spelletje op Windows 8 en begint hij opeens het beeld te vergroten, te verkleinen en zo opeens zit ik weer op het oude scherm waar Spotify draait. Ik kan er soms zo pissig om worden dat ik bereid ben om mijn hele laptop zo tegen een muur te smijten. Frustrerend!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers