Het hardlooptopic #2
Ik probeer 2 a 3x te lopen per week.
Wordt nu alleen even meer plannen omdat mijn man minder thuis is.
-------
Deel 1 vind je hier

Maargoed met op de bank zitten kom je ook niet ver helaas. Heb steeds 1 minuut 'gerend' en 1 minuut gewandeld. Ga dit nu opbouwen naar 2 om 2 en wil 3x per week gaan lopen. Maargoed, het begin is er! 

De tijd klopt niet helemaal want halverwege kwam ik een veerpondje tegen en ik was vergeten mijn app op pauze te zetten (het duurde een eeuwigheid voordat dat ding aan de overkant was).

En om het af te maken, blijken er mensen verkeerd gestuurd te zijn, en was de 5km veranderd in iets meer dan 4km voor hen.. Nu liep ik vrij achteraan en had ik gelukkig runtastic aangezet, want ik had het idee dat ik in ieder geval wel die 5km gelopen had en dat gaf mijn app ook aan. Route op mijn app komt ook helemaal overeen met de route map. Maar toch is bij de uitslag iedereen op die 4km gezet, waardoor mijn gemiddelde tijd van geen kant klopt.
Fred schreef:Dat zijn ook de runs waar je bij inschrijven.nl voor inschrijft en vaak hebben ze km aanduiding langs de route, chiptijdregistratie en water (soms ook onderweg, zeker als het warm is) of ranja en soms iets te eten als bijv. fruit na afloop

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers