Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Drugs

<<

Anoniem130

Bericht 11 Sep 2013 12:38

Drugs

Wie van jullie gebruikt er wel eens drugs? Dagelijks, wekelijks, op een feestje of een festival? En wat voor drugs dan? En weet je hoe je er veilig mee om moet gaan? Weet je dat zuivere drugs ook rotzooi kunnen geven? Voel je je veilig bij je eigen gebruik, of vind je het toch ergens nog wel spannend?

Ik vind het wel een interessant onderwerp, weer even actueel door onderstaand nieuwsbericht..

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... at-je-doet

Ik geloof dat ik het wel vaker heb verkondigt hier, maar lieve mensen: ook pure XTC is rommel en áls je het gebruikt, pas dan niet alleen op met alcohol maar OOK met water. Neem liever een cola (niet light).
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 13:18

Re: Drugs

Nu gebruik ik niks meer, in 't verleden heb ik wel (halve pilletjes) XTC gebruikt. En dan dronk ik water en Fanta..

Die link wil bij mij niet openen :/ Waarom kan je beter geen water drinken dan bij XTC?
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 13:30

Re: Drugs

Oh hij opent nu wel. Hm oké ik heb dus best vaak risico's gelopen :/ Nooit geweten.. Best een enge gedachte, vooral omdat ik dacht geen problemen te kunnen krijgen; geen alcohol, half pilletje, genoeg vocht en toezicht...
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 13:38

Re: Drugs

Ja, ik heb in het verleden regelmatig drugs gebruikt, allerlei verschillende soorten en in meer en mindere mate. Leuke tijd gehad en veel mooie dingen gezien en meegemaakt. Ik had het niet willen missen.
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 14:04

Re: Drugs

Ik heb nog nooit drugs gebruikt. Ik zie op m'n werk maar al te vaak waar het toe kan leiden.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Sep 2013 14:09

Re: Drugs

Ik heb wel gebruikt, maar nooit geen pilletje. Ik was altijd bang dat mij iets zou overkomen wanneer ik xtc zou gebruiken.
Mijn zus heb ik wel eens in paniek gezien toen ze xtc had gebruikt. Dood eng.
Zij dronk altijd fanta of cola tijdens het gebruik van xtc, nooit water.

Ik gebruik al jaren niet meer.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 14:13

Re: Drugs

Ik dronk trouwens gewoon water in die tijd, gewoon in normale hoeveelheden.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers