Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Olympus stylus sp-620

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2013 06:51

Olympus stylus sp-620

Kent iemand deze camera? Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe maar ik heb er gewoon echt geen verstand van.
De ene review op kieskeurig is volgens mij ook geschreven door iemand die er geen verstand van heeft :P

Voor degene die hem niet kennen, maar er wel verstand van hebben en even willen kijken is dit de link naar kieskeurig:
http://www.kieskeurig.nl/digitale_camer ... es/1030868

Wat ik me alleen afvraag is of het geen nadeel is dat hij op batterijen werkt? Ik vond juist een accu altijd zo handig. Iemand ervaring met camera's op batterijen?
<<

Anoniem205

Bericht 03 Sep 2013 08:30

Re: Olympus stylus sp-620

Ik vrees dat dit een goedkoop -duurkoop actie gaat worden... En sowieso vind ik batterijen ruk in vergelijking met een accu.

Wat zijn je eisen precies? Ga ik zoeken voor je!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Sep 2013 11:59

Re: Olympus stylus sp-620

Ik wil graag een camera waar ik betere foto's mee kan maken dan met zomaar een compact. Wel het liefst zo klein mogelijk en eenvoudig te bedienen (dus niet van alles handmatig in moeten stellen) De Handmatige instelling mag wel een optie zijn, als ik ook maar gewoon op de automatische stand kan werken.
Het liefst heb ik met een accu.
Budget vind ik een beetje lastig. Liefst max 250 euro, maar het ligt er aan wat je daar dan voor krijgt.
<<

Anoniem205

Bericht 03 Sep 2013 12:17

Re: Olympus stylus sp-620

What about de Nikon 1? Hoor ik goede verhalen over.

ik heb btw je WA wel gehad, maar geen tijd gehad te reageren... sorry! Ga ik nu doen!
<<

Zero

Bericht 03 Sep 2013 17:55

Re: Olympus stylus sp-620

De Canon Powershot SX500 is een klein model, lijkt een beetje op die Olympus, maar dan met accu.
Een systeem camera, zoals Oreo noemt, kan ook een optie zijn, maar dan verlies je wel direct je zoom.
Als zoomen belangrijker is, kijk dan naar een advanced camera (of bridge camera zoals de meeste forummers het hier noemen)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers