Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twitter

<<

Anoniem304

Bericht 23 Dec 2015 18:07

Twitter

Gebruikt iemand nog Twitter?

Ik heb zin om nieuwe mensen te volgen. :banaan:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 23 Dec 2015 18:09

Re: Twitter

Ik heb twitter maar volg maar weinig mensen. Als ik niet alle tweets op mijn tijdlijn kan lezen, wordt ik gek haha :redface:

Mijn username is Brietjuh
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 23 Dec 2015 18:12

Re: Twitter

Ik volg 'maar' 200 mensen, maar en groot aantal daarvan is niet meer actief. Ik schoon de lijst ook vaak op zodat in inderdaad 'alles' kan lezen.

Mijn gebruikersnaam op Twitter is TPea.chess

*zonder puntje en niet quoten graag*
<<

Anoniem149

Bericht 23 Dec 2015 18:39

Re: Twitter

Is weer mijn naam. ham.ers_ma.n.dy Ik heb nog niet zoveel volgers, heb dit account nog niet zo lang, dus kom maar op!
<<

Anoniem168

Bericht 28 Dec 2015 11:22

Re: Twitter

...
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 14:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2015 18:18

Re: Twitter

Wauw, duidelijk niet meer zo hip dus! :P
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Dec 2015 18:24

Re: Twitter

Ik volg jullie nu!
L2014 & H2017
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 29 Dec 2015 18:28

Re: Twitter

Ik gebruik twitter nog vrij veel! Vind het echt leuk! Om zelf te tweeten en ook om gewoon tweets te lezen. Mijn account is t.uttif.rutti163 (zonder puntjes). Tweet vooral over sport.. :) Ik ga jullie allemaal even volgen! Om de mensen die ik het meest interessant ben goed te kunnen volgen heb ik een lijst aangemaakt met die mensen erin... Werkt best goed!

Heb daarnaast ook nog een account over N.oorse s.chaatsers en schaatsen in Noorwegen, die ik samen met 2 vrienden beheer. Inmiddels al ruim 1800 volgers. Ben ik toch wel een beetje trots op. We worden ook regelmatig geretweet door journalisten e.d. en de schaatsers zelf.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2015 20:04

Re: Twitter

Ik vind Twitter ook echt leuk. Ik volg wat bekende mensen, maar vooral 'gewoon' mensen die ik ken of via Twitter ken. Vaak zijn dat dan weer serie verslaafden, net als ik haha.

Twitter vind ik leuker dan Instagram eigenlijk, maar dat komt omdat ik niet zo echt van de foto's ben.
<<

Anoniem137

Bericht 29 Dec 2015 20:12

Re: Twitter

Ik zou ook nog wel meer leuke mensen willen volgen. Mijn gebruikersnaam is canadutchie, voor wie me zou willen volgen.
<<

Anoniem149

Bericht 30 Dec 2015 06:41

Re: Twitter

Moest hier even kijken om te zien wie mijn nieuwe volgers waren, haha. Ben niet zo heel actief hoor, maar leuk dat jullie me volgen!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2016 19:05

Re: Twitter

Ik vind Twitter nog hartstikke leuk (Jani.s_T.amara zonder puntjes) maar ze hebben het sinds een jaar ofzo veranderd. Vroeger kon je alle tweets terug lezen en nu alleen van de laatste 2 uur. Wil je meer tweets lezen moet je daarop klikken en dan steeds helemaal terugscrollen. Zeker niet gebruiksvriendelijk, en daarom gebruik ik het minder.
<<

Anoniem137

Bericht 03 Jan 2016 19:09

Re: Twitter

Heb je dan misschien iets in je instellingen gedaan? Ik heb tweets van 8-10 uur terug en ouder gewoon nog in m'n timeline staan.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2016 21:31

Re: Twitter

Keet. schreef:Heb je dan misschien iets in je instellingen gedaan? Ik heb tweets van 8-10 uur terug en ouder gewoon nog in m'n timeline staan.

Echt? Nee ik niet. Volgens mij ook niks geks in mijn instellingen staan heb zelf iig niks veranderd. Maar zie je ze dan echt allemaal? Want ik moet dan op een soort linkje klikken 'toon tweets' en dan laat ie weer een deeltje zien maar dan moet ik wel eerst weer helemaal scrollen. Stom gedoe.
<<

Anoniem137

Bericht 03 Jan 2016 21:39

Re: Twitter

Nee ik hoef nergens op te drukken, ik zie ze allemaal.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2016 21:42

Re: Twitter

Ik zie ook alles gewoon op m'n timeline.

Soms heb ik wel een apart stukje waar ze een paar tweets voor me geselecteerd hebben. Dat heet 'terwijl je weg was' ofzo. Dat vind ik al irritant zat.
<<

Anoniem137

Bericht 03 Jan 2016 21:46

Re: Twitter

Yadira schreef:Ik zie ook alles gewoon op m'n timeline.

Soms heb ik wel een apart stukje waar ze een paar tweets voor me geselecteerd hebben. Dat heet 'terwijl je weg was' ofzo. Dat vind ik al irritant zat.

Ohja, dat. En dat kun je dan wegklikken en dan krijg je de vraag 'vond je dit leuk?'. Ik blijf maar stug 'nee' aanklikken maar ze doen het toch iedere keer weer :eyes:
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 03 Jan 2016 21:52

Re: Twitter

Ik ben ook redelijk actief op Twitter onder de naam @simplynspecial
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2016 22:02

!

Yadira schreef:Ik zie ook alles gewoon op m'n timeline.

Soms heb ik wel een apart stukje waar ze een paar tweets voor me geselecteerd hebben. Dat heet 'terwijl je weg was' ofzo. Dat vind ik al irritant zat.

Nouja, wat raar! Ik kan natuurlijk niet op mijn werk constant op twitter kijken, of überhaupt niet, geen zin in ook en ik vond het zo heerlijk om in de bus op de terugweg of als ik 's avonds op bed lig alle tweets terug te lezen. Toch nog maar eens naar mijn instellingen kijken dan.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2016 23:14

Re: Twitter

Keet. schreef:
Yadira schreef:Ik zie ook alles gewoon op m'n timeline.

Soms heb ik wel een apart stukje waar ze een paar tweets voor me geselecteerd hebben. Dat heet 'terwijl je weg was' ofzo. Dat vind ik al irritant zat.

Ohja, dat. En dat kun je dan wegklikken en dan krijg je de vraag 'vond je dit leuk?'. Ik blijf maar stug 'nee' aanklikken maar ze doen het toch iedere keer weer :eyes:

Jep dat is nog het ergste haha!
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jan 2016 13:24

Re: Twitter

Kijk dit bedoel ik:

Afbeelding

Dan klik ik dus op 'toon meer tweets' en dan doet hij dat, maar verspringt hij en dan moet ik eerst helemaal naar beneden scrollen om te komen waar ik gebleven was. Echter moet ik dan weer op 'toon meer tweets' klikken omdat hij dat dan in delen laat zien en net in een keer alle tweets. Moet ik dus wéér helemaal naar beneden scrollen om vervolgens die handeling nog een stuk of 4 keer te herhalen. Heel irritant. Ik zie ook niks raars bij mijn instellingen staan.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jan 2016 13:25

Re: Twitter

Ik lees dus van oud naar nieuw. Jullie ook of beginnen jullie altijd bovenaan met lezen en dan naar beneden naar de oudere berichten?
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2016 13:28

Re: Twitter

Oh dat is wel irritant Carrie. Ik begin waar ik gebleven was (onderaan dus), maar als ik naar beneden scroll dan laadt hij automatisch nieuwe tweets in. Dus ik hoef niet dat hele stappenplan door wat jij moet. Dat lijkt me wel irritant ja. Ik heb een Android, misschien maakt het nog verschil..
<<

Geel

Bericht 05 Jan 2016 13:29

Re: Twitter

Ik lees van nieuw naar oud, de meest recente berichten staan bovenaan.

Hoe kan het trouwens dat jouw bericht van 14.25 uur is, terwijl het pas 13.25 uur is? :wtf:

Edit: mijnes ook! Heeft het forum geen wintertijd?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Jan 2016 13:30

Re: Twitter

Heb jij misschien de zoemertijd nog aanstaan Geel?

♥♥
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers