Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reclame op E-reader

<<

Anoniem301

Bericht 24 Feb 2015 13:06

Reclame op E-reader

Ik heb een e-reader besteld bij Bol.com, een Kobo (mijn oude was stuk, heb netjes mijn geld terug gekregen van de MediaMarkt en deze nu bij bol.com besteld) en als hij op de slaapstand staat staat er bovenin het logo van Bol.com. Dat wil ik helemaal niet! Iemand een idee hoe ik dit eraf krijg? Als ik de e-reader koppel aan mijn laptop zie ik wel dat er een aantal bestanden opstaan. Kan ik die allemaal verwijderen of maak ik de e-reader dan in de war? Misschien krijg ik dat logo daar dan ook wel mee weg.

Heb gezocht op Google maar kon het antwoord niet vinden.
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:16

Bericht 26 Feb 2015 10:25

Re: Reclame op E-reader

Dit heb ik kunnen vinden op een site:

In de instellingen van de Aura H2O kun je niets vinden om dit aan te passen maar na wat rondsnuffelen op de ereader zelf blijken de logo’s van Bol.com wel degelijk te verwijderen te zijn. Als je de Aura H2O aansluit op je computer dan kun je ook de bestanden op de ereader raadplegen. In de .kobo map op de Aura H2O vind je een tekstbestandje dat affiliate.conf heet. Dit kun je openen met Kladblok. In dit tekstbestandje staat de regel affiliate=BOL. Wijzig dit naar affiliate=kobo en nadat je het bestand opgeslagen hebt zijn de Bol.com logo’s op beide schermen verdwenen.

Bron: Vakblog - http://rsnijders.info/vakblog/2014/10/0 ... -praktijk/

Ik weet niet welke Kobo je hebt, maar als het bestandje waar ze het over hebben erop staat, moet het vast wel lukken denk ik. Denk namelijk dat als je alles wist, je ereader misschien raar gaat doen.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Feb 2015 10:45

Re: Reclame op E-reader

Tyrael schreef:Dit heb ik kunnen vinden op een site:

In de instellingen van de Aura H2O kun je niets vinden om dit aan te passen maar na wat rondsnuffelen op de ereader zelf blijken de logo’s van Bol.com wel degelijk te verwijderen te zijn. Als je de Aura H2O aansluit op je computer dan kun je ook de bestanden op de ereader raadplegen. In de .kobo map op de Aura H2O vind je een tekstbestandje dat affiliate.conf heet. Dit kun je openen met Kladblok. In dit tekstbestandje staat de regel affiliate=BOL. Wijzig dit naar affiliate=kobo en nadat je het bestand opgeslagen hebt zijn de Bol.com logo’s op beide schermen verdwenen.

Bron: Vakblog - http://rsnijders.info/vakblog/2014/10/0 ... -praktijk/

Ik weet niet welke Kobo je hebt, maar als het bestandje waar ze het over hebben erop staat, moet het vast wel lukken denk ik. Denk namelijk dat als je alles wist, je ereader misschien raar gaat doen.


Ik hou van jou. Hartstikke bedankt! Ik kon het zelf echt niet vinden op Google. Was inderdaad bang dat als ik alles verwijderde ik de e-reader in de war zou brengen! Ga het vanavond meteen proberen, bedankt!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers