Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke film heb jij laatst gezien in de bioscoop?

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Okt 2024 22:14

En wat vond je ervan?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Okt 2024 22:19

Re: Welke film heb jij laatst gezien in de bioscoop?

Wij hebben laatst Wild Robot gekeken. De titel sprak me niet aan maar na de trailer leek hij me toch wel leuk. Gelukkig zijn we gegaan want voor een kinderfilm vond ik hem echt prachtig :love:.

Beetlejuice vonden we vermakelijk en oast leuk in het seizoen. Ik had de film nog nooit gezien dus kan hem niet vergelijken met het origineel. Al weet ik nu eigenlijk nog steeds niet of het nou een remake of een vervol was :ja:

Bambi zijn we spontaan heengegaan maar bleek meer een natuurfilm te zijn over een opgroeiend hertje. Dat was dan ook het enige bambisausje in de hele film. Ik hou wel van natuurfilms maar denk dat de mensen die daar met kleine kids zaten toch wat teleurgesteld waren.

De Wilde Noordzee vond ik echt prachtig gemaakt. Maar je moet wel van natuur docu’s houden natuurlijk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Okt 2024 23:12

Dat is alweer heel lang geleden. Verliefd op Bali was dat.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2024 01:24

Oh daar had ik graag heen gewild. Was die leuk?
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2024 08:15

Soof, in 2013 🤣
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2024 08:21

Inside out 2.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Okt 2024 08:26

Deadpool & Wolverine, ik vond ‘m fantastisch.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 26 Okt 2024 09:37

Ik ben de afgelopen twee weken naar twee films geweest:

Joker: folie à deux > vermakelijk, maar lang niet het niveau van Joker 1.

Loverboy: emoties uit > pff dit vond ik echt een keiharde en heftige film 😳 beetje in de lijn van Mocro Maffia, maar dan dus een ander thema. Was er echt een beetje naar van naderhand en heb erover gedroomd joh!
❤️ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Okt 2024 09:40

DronkenTaart schreef:Oh daar had ik graag heen gewild. Was die leuk?

Het was een heerlijke feelgood movie!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 26 Okt 2024 12:04

DronkenTaart schreef:
Bambi zijn we spontaan heengegaan maar bleek meer een natuurfilm te zijn over een opgroeiend hertje. Dat was dan ook het enige bambisausje in de hele film. Ik hou wel van natuurfilms maar denk dat de mensen die daar met kleine kids zaten toch wat teleurgesteld waren.

Ging het hertje of de moeder ook dood in deze docu? Mijn kids houden echt van natuurdocumentaires, maar als het echt heel spannend of heftig wordt kunnen ze dat met hun bijna 4 en 5 jarige leeftijd niet zo goed aan.
03/2019
11/2020
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2024 13:20

Kaat schreef:Ging het hertje of de moeder ook dood in deze docu? Mijn kids houden echt van natuurdocumentaires, maar als het echt heel spannend of heftig wordt kunnen ze dat met hun bijna 4 en 5 jarige leeftijd niet zo goed aan.

Nee de moeder ging niet dood maar
Spoiler: weergeven
het raakt zijn moeder kwijt.

Ik vond de film ook niet echt vergelijkbaar met het Disneyverhaal behalve dat het dan over een hert gaat dat van baby naar volwassenheid groeit. Er zaten wel wat spannendere stukjes in maar ik vond het allemaal best liefelijk. De Wilde Noordzee zaten wel wat beelden in die voor kleine kinderen wat heftig kunnen zijn.

@Jip; Ik ga eens kijken of ik hem ergens online kan kijken :).
@Bliss; Ik hou niet zo van dat soort films maar hoorde dat het een musical is. Was dat niet raar? Past er zo niet bij voor mijn gevoel haha. Soms is een impact van een film goed maar ik hou er niet van als ik er in de nacht van wakker lig eerlijk gezegd. Het moet ook nog wel een beetje vermaak bieden. Vond je de loverboys zelf zo heftig of hoe het afliep ofzo?
@Olive, die vond ik erg leuk! Ik had Inside Out 1 nooit gezien maar dat maakte gelukkig niet veel uit :).
@Auxo; Niet echt mijn ding maar het nummer (Like a Prayer) van de trailer kon ik wel erg waarderen haha.
@Blue Phone; Niet ieder zijn ding natuurlijk maar zou je niet eens weer een keer willen? Ik ga tegenwoordig op mijn vrije dag vaak naar de film in mijn eentje. Echt heerlijk vind ik dat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 26 Okt 2024 18:50

Ja Joker was echt een soort musical, heel apart 😆 Ik hou niet van musicals, maar Gaga en Joaquin Phoenix speelden wel erg goed. Dus ik vond 'm vermakelijk.

En Loverboy was gewoon echt ontzettend hard en gewelddadig, en heel naar hoe die vrouwen behandeld werden. Maar aan het eind kwam de regisseur in beeld met een moeder van een slachtoffer en ze vertelden dat dit echt gebeurt en dat het belangrijk is om hier bewustwording voor te creëren. Maakte wel indruk in elk geval.
❤️ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Okt 2024 20:06

Ik heb jaren geleden een film gezien naar dat boek loverboys. Die vond ik op jonge leeftijd ook echt heftig. En dat was volgens mij dan nog mild in beeld gebracht. Sindsdien ben ik dus wel echt bewuster ervan, dus dat werkt wel dan!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Okt 2024 22:43

De mooiste dag.
We hadden nog pathé tickets die zouden verlopen dus als gezin hier maar naartoe gegaan met het idee dat dit voor het gezin wel te kijken was. Ik hou nooit zo van Nederlandse films maar ik vond hem wel mooi.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 27 Okt 2024 08:05

Ik wil ook echt graag naar wild Robot maar zie steeds allemaal mensen die erom huilen op TikTok. Is ie zielig?

Laatste film die ik in de bios gezien heb was inside out 2.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Okt 2024 10:51

Tabbie schreef:Ik heb jaren geleden een film gezien naar dat boek loverboys. Die vond ik op jonge leeftijd ook echt heftig. En dat was volgens mij dan nog mild in beeld gebracht. Sindsdien ben ik dus wel echt bewuster ervan, dus dat werkt wel dan!

Dat is zeker waar. Het is alleen maar goed om bewustwording te creëren maar persoonlijk ga ik vooral naar de bioscoop als ontspanning en van dit soort dingen kan ik net als Bliss echt wakker van liggen. Dat lijkt me ook het doel niet.

Viva schreef:De mooiste dag.
We hadden nog pathé tickets die zouden verlopen dus als gezin hier maar naartoe gegaan met het idee dat dit voor het gezin wel te kijken was. Ik hou nooit zo van Nederlandse films maar ik vond hem wel mooi.

Dat heeft mooi uitgepakt dus! Vonden de kinderen hem ook leuk?

Zora schreef:Ik wil ook echt graag naar wild Robot maar zie steeds allemaal mensen die erom huilen op TikTok. Is ie zielig?

Ja, ik en mijn dochter hebben ook een traantje weggepinkt. Een vriendin kon haar tranen net aan wegslikken :laughcry:. Maar zielig? Nee, ik vond het echt een mooie film :). Maar wellicht moet ik hem ook niet te veel hypen, uiteindelijk blijft het natuurlijk een animatiefilm haha.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Okt 2024 19:12

Ik denk dat dat Oppenheimer is geweest.

Heel vaak ga ik niet naar de bios.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Okt 2024 19:17

Ik ga morgen naar de film met dochter en zij mocht kiezen, dus we gaan naar de Club van Sinterklaas.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Okt 2024 08:49

DronkenTaart schreef:
Tabbie schreef:Ik heb jaren geleden een film gezien naar dat boek loverboys. Die vond ik op jonge leeftijd ook echt heftig. En dat was volgens mij dan nog mild in beeld gebracht. Sindsdien ben ik dus wel echt bewuster ervan, dus dat werkt wel dan!

Dat is zeker waar. Het is alleen maar goed om bewustwording te creëren maar persoonlijk ga ik vooral naar de bioscoop als ontspanning en van dit soort dingen kan ik net als Bliss echt wakker van liggen. Dat lijkt me ook het doel niet.

Viva schreef:De mooiste dag.

Dat heeft mooi uitgepakt dus! Vonden de kinderen hem ook leuk?

Zora schreef:Ik wil ook echt graag naar wild Robot maar zie steeds allemaal mensen die erom huilen op TikTok. Is ie zielig?

Ja, ik en mijn dochter hebben ook een traantje weggepinkt. Een vriendin kon haar tranen net aan wegslikken :laughcry:. Maar zielig? Nee, ik vond het echt een mooie film :). Maar wellicht moet ik hem ook niet te veel hypen, uiteindelijk blijft het natuurlijk een animatiefilm haha.

Ok dat klinkt goed! Wij moeten er ook heen dus :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2024 23:29

Als ik kon kiezen tussen alle kinderfilms die nu draaien zou ik Wild Robot kiezen inderdaad. Van de week een Sinterklaasfilm gekeken (die in de sneeuw) maar de geforceerde liedjes beginnen me te irriteren haha. Hij was verder op zich wel vermakelijk en de hoeveelheid reclame viel me mee gelukkig. Mijn dochter wilde ook de andere zien dus ik hoop dat die ook meevalt qua reclame. Vorig jaar was echt belachelijk zoveel reclame erin zat. Het was net of je naar een hele lange commercial zat te kijken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Okt 2024 10:59

Wij gaan vanmiddag de kinderen naar Wild Robot, ben benieuwd.

Gisteravond met een vriendin naar De Mannenmaker geweest, was op zich wel een ok film.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2024 23:02

In het Filmhuis afgelopen dinsdag: No Dogs or Italians Allowed.
Een prachtige bekroonde animatiefilm in het kader van festival Puppet International
Een magisch verhaal vol poëzie, warmte en humor. Een aandoenlijke, hartverwarmende film gemaakt over het leven van de filmmakers Italiaanse nonni, grootouders, die zich staande proberen te houden in de wervelende wereld van begin twintigste eeuw. Uiteindelijk trekken ze vanuit de Piemontese bergen de grens over, naar Frankrijk, op zoek naar het paradijs.
https://ciaotutti.nl/italiaanse-taal/fi ... n-ughetto/

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Okt 2024 23:06

Ik ga dus echt bijna nooit naar de bios. Wij zijn een tijdje terug met de kinderen naar Dikkie Dik en de verloren knuffel geweest. Dat was echt leuk gedaan. In de winter komt er nog een Dikkie Dik film en dan gaan we zeker weer. Daarvoor een keer naar een Italiaanse film in het filmhuis maar dat is zeker 7 jaar geleden.
<<

Nightingale

Noob

Bericht 01 Nov 2024 22:13

It ends with us. Vond hem wel heftig. Vooral het einde. Ik had het boek van Colleen Hoover ook niet gelezen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Nov 2024 15:20

Met gezin: Despicable Me 4

Alleen met vriend: Maria Montessori in het Filmhuis. Prachtig!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd