Welke film heb jij laatst gezien in de bioscoop?
En wat vond je ervan?
DronkenTaart schreef:Oh daar had ik graag heen gewild. Was die leuk?
DronkenTaart schreef:
Bambi zijn we spontaan heengegaan maar bleek meer een natuurfilm te zijn over een opgroeiend hertje. Dat was dan ook het enige bambisausje in de hele film. Ik hou wel van natuurfilms maar denk dat de mensen die daar met kleine kids zaten toch wat teleurgesteld waren.
Kaat schreef:Ging het hertje of de moeder ook dood in deze docu? Mijn kids houden echt van natuurdocumentaires, maar als het echt heel spannend of heftig wordt kunnen ze dat met hun bijna 4 en 5 jarige leeftijd niet zo goed aan.
Tabbie schreef:Ik heb jaren geleden een film gezien naar dat boek loverboys. Die vond ik op jonge leeftijd ook echt heftig. En dat was volgens mij dan nog mild in beeld gebracht. Sindsdien ben ik dus wel echt bewuster ervan, dus dat werkt wel dan!
Viva schreef:De mooiste dag.
We hadden nog pathé tickets die zouden verlopen dus als gezin hier maar naartoe gegaan met het idee dat dit voor het gezin wel te kijken was. Ik hou nooit zo van Nederlandse films maar ik vond hem wel mooi.
Zora schreef:Ik wil ook echt graag naar wild Robot maar zie steeds allemaal mensen die erom huilen op TikTok. Is ie zielig?
DronkenTaart schreef:Tabbie schreef:Ik heb jaren geleden een film gezien naar dat boek loverboys. Die vond ik op jonge leeftijd ook echt heftig. En dat was volgens mij dan nog mild in beeld gebracht. Sindsdien ben ik dus wel echt bewuster ervan, dus dat werkt wel dan!
Dat is zeker waar. Het is alleen maar goed om bewustwording te creëren maar persoonlijk ga ik vooral naar de bioscoop als ontspanning en van dit soort dingen kan ik net als Bliss echt wakker van liggen. Dat lijkt me ook het doel niet.Viva schreef:De mooiste dag.
We hadden nog pathé tickets die zouden verlopen dus als gezin hier maar naartoe gegaan met het idee dat dit voor het gezin wel te kijken was. Ik hou nooit zo van Nederlandse films maar ik vond hem wel mooi.
Dat heeft mooi uitgepakt dus! Vonden de kinderen hem ook leuk?Zora schreef:Ik wil ook echt graag naar wild Robot maar zie steeds allemaal mensen die erom huilen op TikTok. Is ie zielig?
Ja, ik en mijn dochter hebben ook een traantje weggepinkt. Een vriendin kon haar tranen net aan wegslikken. Maar zielig? Nee, ik vond het echt een mooie film
. Maar wellicht moet ik hem ook niet te veel hypen, uiteindelijk blijft het natuurlijk een animatiefilm haha.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers