Oh ik voel je helemaal! Ik had dit een half jaar geleden ook voor het eerst en vond het zo spannend! Ik heb ze eerst gemaild voor een rondleiding en nadat ik die had gehad voelde ik me al iets zekerder. Daarna kreeg ik een afspraak met een coach die me zou gaan uitleggen hoe alles werkte. Dat vond ik ook heel spannend maar wel heel fijn! Ik denk dat je vanavond dan ook wel tips krijgt afhankelijk van wat je wil bereiken, en dat je dan wat uitleg krijgt over welke oefeningen je dan kunt doen, hoe, en hoe lang.
Je kunt ook met lesjes oid beginnen, dat wijst zich iig een stuk meer vanzelf.
Ik douche niet altijd daar, hangt er een beetje van af wat ik de rest van de dag nog op de planning heb staan.
Het is wel etiquette om je apparaten na gebruik schoon te maken en om een handdoek op je apparaat te leggen.
In de winter/voorjaar had ik een lange legging aan, met een top. Nu draag ik een korte legging met top. Meestal kleed ik me daar om, Inc schoenen, maar ik kom ook weleens al omgekleed daar aan, dan wissel ik alleen nog schoenen.
Denk er ook om dat als je daar wel wil douchen dat je een extra handdoek en slippers meeneemt daarvoor

ik neem me nog weleens voor daar te gaan douchen maar vergeet dan m’n 2e handdoek.