Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Meivakantie

<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Apr 2025 19:33

Meivakantie

Hebben jullie leuke dingen gepland staan in de mei vakantie?

Ik ben nog wel opzoek naar wat leuke opties met een puber en een 9 jarige.

Met de jongste ga ik in ieder geval naar het Rijksmuseum
08-03-2010
08-02-2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Apr 2025 11:58

Re: Meivakantie

Hier niet.
Vriend komt in de eerste week na een maand weer thuis. Dus die week heb ik al qua avonden voor hem vrij gehouden.
Mijn zus komt met twee van jaar drie jongens een dag werken in de tuin.
Dagje sauna met een vriendin.
Verder vooral opruimen in huis denk ik en weinig doen. Even opladen voor de laatste periode van het schooljaar, inclusief de hectische examen periode

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Apr 2025 20:46

De eerste week nog een paar dagen werken. Daarna de caravan inpakken, we gaan met een aantal vrienden een weekend weg.
Voor de tweede week zoek ik iets leuks. Wil een dagje naar Gaia zoo of de Apenheul met ons gezin. Het tweede deel van de tweede week zijn de oudste 2 naar voetbaldagen, dus dan wil ik samen met de jongste nog iets gaan doen, mijn man gaat dan werken. Eventueel samen met ene vriendin met haar zoontje. Dus tips voor het zuiden van het land zijn welkom.

Het laatste weekend hebben we vriendendag, housewarming en gaan we op kraambezoek, dus een drukke planning.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Apr 2025 20:59

De eerste week zijn de kinderen bij mij.
Maar ik moet gewoon werken en er zal toch in huis gedaan moeten worden. Oh, en we hebben 2 verjaardagsfeestjes. Wel wil ik 1 dag gaan zwemmen met de dames in de Eemhof (maar zou ook nog een ander zwembad kunnen worden).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 16 Apr 2025 21:31

Uit eten voor de trouwdag van m’n zusje en zwager.
Uit eten met vriendinnen
1e paasdag Walibi met het gezin
2e paasdag komen m’n ouders hier, dan over de paasmarkt en gourmetten.
De 1e week gewoon werken dus mn ouders logeren bij ons om op dochter te passen.
Hoop donderdagmiddag nog wat leuks met dochter te kunnen.
2e week mei vakantie gaan we midweekje Zeeland 🥰
Juli 2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Apr 2025 05:37

Ik lees Zeeland Radler! Waar gaan jullie heen? Wellicht zitten we in de buurt van elkaar?
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Apr 2025 06:33

Leuke plannen, mensen!

Wij gaan 9 dagen naar Schotland 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Echt super veel zin in! We starten in Edinburgh en daarna bezoeken we onze vrienden die daar vandaan komen + eindelijk hun kinderen ontmoeten. En daarna nog 5 dagen rondtrekken met de huurauto! Een aantal excursies gepland en allerlei B&B’s.
Als we terugkomen gaan we met mijn familie een weekendje naar het zuiden van NL, 75e verjaardag van m’n moeder vieren 🥳
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Apr 2025 08:14

Oh wat gaaf Ginny! Gaan jullie ook naar Isle of Skye? Schotland is prachtig.

Mijn kinderen hebben pas volgende week meivakantie. We vertrekken de dag na Koningsdag naar Zeeland voor ruim een week. De dagen erna zijn de kinderen op de BSO en moet mijn man werken.

Die vrijdag brengen we de kinderen naar mijn schoonouders en gaan we zelf 2 nachtjes logeren op een heel mooi plekje in een boomgaard ergens onder Nijmegen. De week erna zijn we 10 jaar getrouwd, dus dat vieren we dan alvast samen 💜
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Apr 2025 09:41

Ons plan is om morgen tm maandag te gaan kamperen. Nou blijkt dat er iets mis is met de camper dus we moeten even kijken of we het morgen al redden of dat we - in het slechtste geval - met de tent moeten.

De rest van de vakantie hebben we geen plannen. Man en ik moeten gewoon werken dus het is een beetje schipperen met de kinderen. Misschien dat we ze nog een paar nachtjes laten logeren bij opa en oma.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Apr 2025 10:34

Teun, Skye slaan we dit keer over, dat lukt helaas niet goed omdat we middenin de week naar onze vrienden vlakbij Glasgow gaan. Maar we gaan een leuk rondje doen! Na Edinburgh gaan we o.a. richting Glencoe, Loch Lomond, vlakbij Inverness, Cairngorms National Park en Aberdeenshire.

Met onze camper (is nog niet af) willen we dan in de toekomst graag Isle of Skye weer een keertje bezoeken 🥰

10 jaar getrouwd alweer Teun, wat gaat dat snel!! 🫶🏻
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Apr 2025 12:06

Wij gaan naar Japan en mn dochter wil geloof ik nog naar Comic Con met een vriendje maar dat staat nog niet vast. Mss gaan we nog naar de kermis.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 17 Apr 2025 14:31

Ik ga naar Londen met m'n zoon.
Verder zijn we al bij de McDonalds geweest vanmiddag voor de Minecraft McDonalds Happy Meal. En waarschijnlijk gaat hij met m'n man naar de bioscoop.
Dochter gaat naar een theatervoorstelling met m'n man en op de Koningsdagvrijmarkt gaan ze samen jurken scoren voor haar.

Verder vieren we Pasen met schoonouders. en verder moet ik gewoon werken.

Heel veel plezier Ginny!

Wow DT Japan! Veel plezier!

En gefeliciteerd Teun, tien jaar alweer he voor ons! Dat klinkt als een super fijn plekje zeg, geniet ervan!
Let's discover the world together.
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 17 Apr 2025 15:00

Tabbie schreef:Ik lees Zeeland Radler! Waar gaan jullie heen? Wellicht zitten we in de buurt van elkaar?

Westkapelle

Wij gaan elk jaar particulier appartementencomplex in Westkapelle via kustlicht, loopafstand van het strand, voor de deur een grasveld. Echt heerlijke plek
Vinden de omgeving Westkapelle, Zoutelande erg fijn
Laatst gewijzigd door Radler op 27 Apr 2025 23:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Apr 2025 15:33

Wij hebben nog niks concreets gepland, maar willen wel wat losse dagjes weg. Zoon van 11 wil graag dat we gaan zwemmen in het Sportiom, stukje rijden wel maar prima voor in de vakantie. Dochter van 14 wil graag eens naar Duitsland oa om de DM drogist te gaan plunderen vrees ik. Lijkt me zelf ook wel leuk om eens te kijken daar dus nog even een leuke plaats uitzoeken niet te ver over de grens. Even kijken waar wat fijne winkels zitten en als het even kan nog wat meer te doen of te zien is. Misschien gaan we een keertje naar de bioscoop, dat vinden ze vaak ook leuk. Verder nog helemaal blanco! Wil ook genoeg thuis blijven zodat we ook een beetje rust inbouwen, wat kleine klussen in huis oppakken en verder dus een aantal leuke uitjes verzinnen.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Apr 2025 16:10

Zaterdag naar schoonouders, zoveel jaar getrouwd. Dan in de buurt slapen (Zuid-Limburg)
Tot Koningsdag eigenlijk rustig. Koningsdag bij mijn familie, rommelmarkt etc.
En dan de 28e een midweekje met mezelf naar Friesland (buurt van Leeuwarden).
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Apr 2025 16:28

Marin schreef:En gefeliciteerd Teun, tien jaar alweer he voor ons! Dat klinkt als een super fijn plekje zeg, geniet ervan!

Bizar hè, hoe snel die jaren zijn gegaan. Weet nog goed dat we in een topic alles zaten te plannen 🥰
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 17 Apr 2025 17:40

Ik ga de 29e met m'n dochter drie dagen naar Bologna, zin in! Verder moet ik nog naar het ziekenhuis en de kapper en m'n dochter gaat komende week tweeënhalve dag naar de bso. Nog geen concrete plannen verder.
❤️ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Apr 2025 17:58

De kinderen hebben 2 weken vakantie vanaf morgenmiddag. Ikzelf heb alleen de tweede week vrij. Wat we oa gaan doen:
- kasteeltuinen Arcen samen met mijn ouders
- kleedjesmarkt op Koningsdag
- we hebben een feestje bij een klimbos
- man en ik gaan naar een concert en een nachtje naar een hotel, de kinderen gaan dan logeren
- bevrijdingsfestival op 5 mei
Verder denk ik nog wel een keer zwemmen en naar een museum oid als dat lukt qua planning.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 17 Apr 2025 19:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 17 Apr 2025 18:22

Wat heerlijk Bliss! Zijn er veel leuke dingen te doen met kinderen daar? Kijk nu al uit naar je insta stories, leuk dat we allebei op pad gaan naar een stad met kind.

We hebben intussen nog meer plannen want O z'n beste vriendje uit Duitsland komt in de tweede week van de meivakantie naar Nederland! Waarschijnlijk gaan we met elkaar naar het NEMO of wat anders doen. Zo fijn even!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 17 Apr 2025 18:43

Ik heb nog geen idee, vooral rondlopen (voor zover dat gaat met m'n hielspoor) en pizza en ijs eten haha. We zijn er maar twee hele dagen, en de tweede dag gaan we met de trein naar Firenze ❤️ M'n favoriete stad!
❤️ 7 juni 2018
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Apr 2025 18:56

Ik heb zelf geen vakantie, maar werk halve dagen dus mag niet klagen.

Zondag vieren we Pasen bij schoonouders.
Woensdag gaan we naar Frozen de musical.
Dochter gaat logeren, alleen weten we nog niet welke dagen.
4/5 mei gaan mijn man en ik een nachtje en 2 dagen weg.

Verder bekijken we het per dag.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Apr 2025 21:09

Ik heb sinds woensdag vakantie, t/m 6 mei.

We gaan vooral klussen, behangen, verfen, sauzen. En we proberen tussendoor nog wel wat leuks te doen met de meiden. Maar nog geen specifieke plannen. Zij gaan in ieder geval logeren bij oma.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Apr 2025 21:30

Uit eten met onze families voor onze verjaardagen vorig jaar voor het eerst gedaan en is goed bevallen.

Ik ga met J naar het bakkerijmuseum. We hebben sinds een week een museumjaarkaart dus daar maar gebruik van maken.

Ik denk dat als het zo druilerig is dat we dan ook nog samen gaan kleuren en tekenen.

Ik moet nog een onderkleed voor de tent halen dus dat gaan we doen.

We gaan kamperen een week.

Als J bij z’n vader is gaan wij de hele garage verbouwen. Ik moet daarvoor ook nog naar de IKEA. We gaan goedkoop zeil in de garage leggen zodat we die ook kunnen dweilen. De koelkast en de rekken verplaatsen zodat de aanhanger er in kan. Het doel is om uiteindelijk een hele strakke overzichtelijke garage te creëren. Het klinkt heel stom maar ik wordt hier dus echt rustig van, en heb daar ook zin in.
2015 💙
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Apr 2025 14:45

Kinderen hebben 2 weken, en ik 1 week vrij. We gaan paaseieren zoeken met de buurt, hebben 2 verjaardagen, gaan denk ik zwemmen en dan gaan we eind van de vakantie nog house-swappen met een gezin in Scheveningen (dus duimen voor supermooi weer!).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 18 Apr 2025 20:36

Ik had een hoop ideeën bedacht om te kunnen doen. Maar vooral veel rust. Ik denk dat van mijn ideeën niets terecht komt want dochter wil alleen maar afspreken. Dit gaat moeilijk na schooltijd omdat het soms een uur rijden is dus ze gaat ervan profiteren deze vakantie. En na iedere dag dat we iets doen, moeten er 2 dagen rust zijn en aangezien ze met 5 kinderen wil afspreken, zijn de 2 weken zo om!
Maar leuk dat ze wil afspreken, we zien ontwikkeling! Daar ben ik al heel blij mee.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd