Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Aan welk TV programma zou jij mee willen doen?

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Feb 2025 16:00

Aan welk TV programma zou jij mee willen doen?

Ik kijk niet zo veel TV maar zou zelf nooit mee doen aan First Dates of 90 Days bv. Wellicht iets waar veel geld mee te winnen is, dat zou ik nog wel overwegen :D.

Aan welk TV programma zou jij weleens mee willen doen?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Feb 2025 16:25

Re: Aan welk TV programma zou jij mee willen doen?

Misschien een kennisquiz (2 voor 12, Met het Mes op Tafel of iets dergelijks), maar ik ben veel te bang dat ik dan niets weet en afga als een gieter. Dan kom ik op X en Dumpert enzo als kneus van de eeuw.
Plus dat het beter is voor iedereen als mijn kop niet op tv verschijnt.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Feb 2025 17:08

Wie is de Mol. Die staat echt op mijn vision bord haha.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Feb 2025 20:17

Wie is de mol België

De slimste mens
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Feb 2025 21:14

Ik heb me ooit opgegeven voor expeditie Robinson. En ik werk altijd, als ik gevraagd word, mee aan tv programma's waarin metabole ziekten aan bod komen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Feb 2025 11:06

Het Blok stond vroeger toen het op tv was bovenaan mijn lijstje.
Wie is de Mol en destijds Peking Express ook.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 27 Feb 2025 11:20

Ik zou nou echt niets kunnen verzinnen.
Ik ben slecht in kennis quizen, muziek moet je mij al helemaal niet vragen en sportief ben ik nog minder.
Mijn huis mogen ze niet verbouwen of een metamorfose geven want ik ben tevreden.
De tuin misschien? Die wil ik aanpakken.

Maar ik wil absoluut niet op tv.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 27 Feb 2025 11:24

Ik heb jaren bij de TV gewerkt en zou nooit aan een programma mee werken. Je hebt geen zeggenschap over hoe je in beeld wordt gebracht en hoe lang het gebruikt wordt.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Feb 2025 11:35

Ik zou niet mee willen doen aan een televisie programma, ik denk dat ik daar veel te veel stress van krijg. Ik vind Wie is de Mol echt super gaaf om naar te kijken maar ik zou echt een zenuwinzinking krijgen van sommige opdrachten. Een vriendin van mijn heeft zich vroeger wel opgegeven voor Peking Express maar ze is niet door de selectie gekomen. Ik vond dat ook wel een heel vet programma, maar ik had er niet aan mee willen doen.
Soms denk ik wel eens: hoe zou het zijn om aan kopen zonder kijken mee te doen, maar ook dat lijkt me zenuwslopend haha.
Ik geloof niet dat ik er voor in de wieg gelegd ben, ik schiet al in de stress van gewoon een spelletje doen en als ik vragen moet beantwoorden of iets moet raden heb ik regelmatig een black out.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Feb 2025 11:53

Eigenlijk nergens aan, want ik denk dat het bij tv-programma's altijd niet is wat het lijkt. Dat het er achter de schermen niet altijd even leuk aan toe gaat en ze echt alles voor de kijkcijfers doen.

Maar als ik dan toch iets moet noemen vind ik zo'n programma als Echte meisjes in de jungle wel leuk. Zonder de drama en het gezeik, maar die proeven en het overleven in de jungle lijkt me echt wel gaaf.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Feb 2025 12:43

Max schreef:Ik heb jaren bij de TV gewerkt en zou nooit aan een programma mee werken. Je hebt geen zeggenschap over hoe je in beeld wordt gebracht en hoe lang het gebruikt wordt.

Dat klopt bij heel veel programma's wel denk ik. Waar ik aan meegewerkt heb niet. Ik moest een bepaalde uitspraak doen om donateurs te werven. Die donateurs werven is belangrijk, dus prima, maar ik heb het wel anders verwoord en dat was echt in overleg.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd