Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoelahoepen

<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Feb 2025 11:18

Hoelahoepen

Ik heb bedacht dat ik wil gaan proberen om een aantal dagen per week te gaan hoelahoepen thuis. Maar zie door de bomen het bos niet meer.

Wie heeft er een tip voor een fijne hoelahoep?
Heb je z'n strakke ring met een bal eraan of een gewone? En met welk gewicht/maat kun je het beste beginnen?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

MaLou

Noob

Bericht 04 Feb 2025 12:46

Re: Hoelahoepen

Ik lees mee. Als kind kon ik heel goed hoelahoepen, maar jaren geleden nog eens geprobeerd en dat ding bleef maar niet hangen :palm: dus ofwel ik heb een andere techniek nodig, ofwel een ander type hoelahoep.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Feb 2025 13:41

Ik heb een keer een workshop gedaan en zo'n workshopleider kan goed advies geven over welke hoepel je het beste kunt kopen! (Wat het advies was ben ik inmiddels weer vergeten)
T (2008) en I (2013)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Feb 2025 17:18

Mijn hoepel is geloof ik 1,5kg ofzo. Je wil in ieder geval niet te licht beginnen want dan is het lastig. Die plastic dingen kan ik ook helemaal niets mee. De uitsteeksels moet je wel even aan wennen want die kunnen blauwe plekken geven. Met zo’n bal lijkt me dan weer helemaal niets.
Zoiets heb ik, die van mij is alleen al zeker 12/13 jaar oud.
https://www.decathlon.nl/p/mp/virtufit/ ... 94650bacd6
2015 💙

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd