Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Elektrische autovakantie

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Jan 2025 17:41

Elektrische autovakantie

Ik heb sinds kort een elektrische auto en denk erover een autovakantie te doen dit jaar in Europa (budget voor verre vliegreis is door de auto ook op😉).
Iemand ervaring hiermee? Snelle google zag ik dat Noorwegen en Schotland goed te doen zouden zijn. En Noorwegen zelfs gratis laden (weer niet of dat nog steeds zo is).
Ik heb nog nooit zelf een autovakantie gedaan en met elektrisch is het net iets meer plannen, dus ben benieuwd naar ervaringen en tips.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 24 Jan 2025 17:46

Re: Elektrische autovakantie

Wij gaan ook met de elektrische auto naar Frankrijk dit jaar. Verder nog niet in verdiept, maar volgens mij kun je overal prima laden tegenwoordig.
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 24 Jan 2025 17:49

Ja wij gaan naar Denemarken en Noorwegen met de elektrische auto. Ferries schijnen zelfs gratis / goedkoper te zijn. Ik moet me er nog in verdiepen.

Vorig jaar Duitsland en Denemarken gedaan met de elektrische auto en beviel dus zodanig goed dat we dit jaar verder weg gaan. Hebben bijgehouden hoeveel tijd we extra kwijt waren aan laden. Op twee weken was dat slechts drie kwartier.
Let's discover the world together.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Jan 2025 17:54

Noorwegen is echt de absolute koploper, daar zit je sowieso goed 😃

Viel me bij het boeken van onze vakantie ook op dat heel veel vakantiehuisjes in Noorwegen een eigen laadpaal hebben.
T (2008) en I (2013)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Jan 2025 22:23

Oh dat klinkt goed! Denemarken en Noorwegen stonden altijd al op mijn lijstje, dus klinkt als een goed begin!
Ferries ben ik ook wel benieuwd naar dan. Zal het eens gaan uitzoeken.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Jan 2025 12:40

Wij zijn elektrisch naar Oostenrijk gereden voor wintersport. Als je je range goed in de gaten houdt en op tijd een laadstroom inplant is het prima te doen. Je reist iets langzamer dan met benzine/diesel, maar elke X uur stoppen om te laden kun je dan mooi combineren met plaspauze/lunchen etc
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd