Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Locatie / activiteit familiedag

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Sep 2024 10:20

Locatie / activiteit familiedag

Over een paar maanden vieren mijn moeder en stiefvader hun 25-jarig huwelijksjubileum. Hun samengestelde gezin zit een beetje ingewikkeld in elkaar en is behoorlijk groot inmiddels, dus we zijn nooit allemaal tegelijk bij elkaar. Ik weet dat ze dat best een keer leuk zouden vinden, dus wil eigenlijk kijken of we toch een soort familiedag kunnen organiseren voor ze. Maar ja, ik raak direct wat verloren in het hoe / wat / waar.

We zouden met een groep zijn van 16 volwassenen en 10 kinderen (leeftijd 0-10, meesten 3-5).
Wonen verspreid over heel Nederland dus midden Nederland zou handig zijn, maar mag eigenlijk bijna overal zijn.
Maar ja, wat ga je dan doen? Iemand bekend met het organiseren van zoiets of met een leuke locatie?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Sep 2024 12:00

Re: Locatie / activiteit familiedag

Jeu de boules, super leuk! Kan ook binnen vaak.
Iedereen kan ook mee doen, jong en oud en met of zonder blessure.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 26 Sep 2024 14:57

Aangezien veel mensen lang moeten reizen, zou ik het beperken tot een paar uur en vooral gezellig kletsen met zn allen en voor de kinderen iets van vermaakt regelen. Met zoveel kleine kinderen zou ik zelf denk ik kiezen voor een restaurant of klein zaaltje met een speelgelegenheid en dan lunchen of dineren met z'n allen.

Je zou een ook zaaltje kunnen huren en dan zelf oud Hollandse spellen ofzo laten komen.

Ik ben zelf niet bekend in het midden van het land, maar misschien kun je een regio aangeven en kunnen mensen hier helpen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

kerel

Yipyapper

Bericht 26 Sep 2024 17:20

De Pyramide van Austerlitz: een grote speeltuin, de Pyramide zelf en een restaurant om gewoon gezellig met elkaar wat te eten en te kletsen. www.pyramidevanausterlitz.nl
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Sep 2024 19:32

Ik zou dit doen in de omgeving van Utrecht:
https://geertjeshoeve.nl/restaurant/gro ... ngementen/

Je hebt er eten en wie houdt er niet van geiten?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd