Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sportkleding

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2024 19:07

Sportkleding

Ik dacht dat er een topic over was, maar ik kan hem niet meer vinden.
Ik ben op zoek naar sportkleding tips. Ik draag altijd graag H&M, maar ik vind daar de laatste tijd geen leuke tops meer. Ik zoek leggings in een niet te dikke stof (die van Gymshark Bv vind ik te dik). Stronger vind ik niet zo fijn zitten. Misschien iets met zo’n scrunch op de billen, zodat je niet zo’n unibutt hebt. Ik herinner me wel dat Lululemon werd aangeraden qua broeken.

Qua tops zoek ik tanktops die gewoon normaal van lengte zijn, geen blote buik dus.

Oh ja, dragen jullie sokken over je legging? Ik ben nog steeds team enkelsokken, maar ik vind het bij anderen dus wel leuk staan die sokken over de legging.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2024 19:25

Re: Sportkleding

Ik heb een aantal fijne tops van Adidas, met name de tennistops vind ik fijn. Verder heb ik ook langere van gymshark. Croprops word ik een rolmops van dus dat doe ik niet.

Broeken idd van lulu.

Sokken is net hoe mn bui is. Vandaag droeg ik sportsokken onder een korte broek. Ik draag ze ook wel eens boven een legging. Of enkelsokjes. Net wat op dat moment goed voelt.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Sep 2024 19:39

topic38893.html

Hier staan ook de broekentips in.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Sep 2024 16:34

Ah dankje lady, die zocht ik!
Inmiddels 2 leggings van womens best besteld. Die waren zo goedkoop en ik heb er 2 waar ik tevreden over ben (alleen vind ik die wel warm, dus nu heb ik een ander materiaal gekozen, ben benieuwd) en 2 topjes. Wel kortere, maar ik heb een maatje groter genomen en hoop dat ze wat langer vallen daardoor. Met een hoge broek erbij kan het misschien wel.

Ik ga ook eens kijken bij Adidas!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd