Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Earpods pro

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Dec 2023 11:41

Earpods pro

Wie heeft deze en wat vind je er van?
Ik heb nu JBL oortjes, ook met zo'n oplaaddoosje erbij. Op zich wel fijn, maar als ik ze lang in heb dan gaan ze een beetje irriteren. Er zaten verschillende maten van die siliconen dingen bij, waaruit ik wel de juiste maat heb gekozen (een maat kleiner zat te los).
Deze hebben een soort uitsteekseltjes om in je oorschelp te doen en ze vallen ook echt niet uit tijdens hardlopen bijvoorbeeld. Nadeel is wel dat die rubbertjes los zitten en er soms af gaan.

Lang verhaal kort, ik ben op zoek naar nieuwe en ik vind de meeste Apple spullen heel fijn, zo ook mijn Beats koptelefoon. Ik zoek oortjes die er niet uit vallen met hardlopen en die waterdicht zijn (zweet en regen). Het is handig als ik ook de muziek kan bedienen op de oortjes.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2023 15:37

Re: Earpods pro

Ik heb de airpods 2, dus niet de pro. Maar ze voldoen absoluut aan al jouw eisen dus ik ga ervan uit dat dit ook voor de pro geldt.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Dec 2023 09:54

Bedankt voor je reactie! Ik was specifiek naar de pro aan het kijken, omdat ik om de een of andere reden dacht dat die beter in je oren blijven zitten. Maar de normale variant is dus ook een prima optie dan.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Dec 2023 10:05

Nou hoe gaat ze blijven zitten verbaast mij eigenlijk ook wel. Ik loop er ook altijd mee hard, heb ze vooral daarvoor gekocht. Ze vallen echt niet uit!
<<

ellibre

Kletskop

Bericht 02 Dec 2023 10:22

Bij mij vallen de AirPods 2 juist continu uit m’n oren tijdens het sporten, ik zou voor het sporten dus wel voor de pro gaan. Of die prettig zitten kan ik niet zeggen, heb er geen ervaring mee.
<<

Loïs

Kletskop

Bericht 03 Dec 2023 21:12

Bij mij vallen de AirPods (niet de pro) ook continu uit met lopen. Ook de instelling dat de muziek stopt als je er een uit doet is irritant, kan mn hoofd niet bewegen of het stopt alweer. Dus die functie moet ik dan uitzetten. Ben over alles van Apple tevreden behalve over de AirPods. Maar wellicht is de pro beter, de prijs doet dat wel geloven
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Dec 2023 22:09

Mijn AirPods pro vallen nooit uit. Er zitten verschillende maten dopjes bij, dus dat past vrijwel altijd lijkt me. Eventueel kun je anders volgens mij nog andere bestellen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd