Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Elektrische step

<<

Moesje

Kwebbel

Bericht 16 Sep 2023 19:35

Elektrische step

Hoi, mijn zoon wordt bijna 10 en heeft bedacht dat hij een elektrische step wil voor zijn verjaardag. Hij heeft dat bij verschillende vriendjes gezien en het lijkt hem erg leuk, maar nu gingen we vanmiddag even kijken bij de fietsenwinkel en daar hadden ze ze voor 550 euro. Dat is me eigenlijk toch echt wel teveel. 😬

Iemand hier ervaring met elektrische steps en aan- of afraders?
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2023 19:43

Re: Elektrische step

Je mag er niet mee op de openbare weg dus ik zou hem niet kopen. Als de politie je betrapt, wordt hij in beslag genomen.
Is hier laatst in het dorp 2x gebeurd.
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Sep 2023 20:00

Ze zijn verboden dus voor mij zou dit geen overweging zijn. Ook als ze wel toegestaan zouden zijn trouwens. Ik vind die dingen echt levensgevaarlijk, vooral met kinderen.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Moesje

Kwebbel

Bericht 16 Sep 2023 20:03

Dat weet ik inderdaad, en dat is ook niet de bedoeling, hij fietst nog niet eens alleen op de openbare weg. 🥲

We wonen op een boerderij dus op zich wel ruimte genoeg ervoor.

Het zou ook niet perse mijn eerste keus zijn, maar hij speelt niet echt dus het is lastig om iets te verzinnen.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2023 20:11

Ik heb ook wel eens zo'n hoverboard (?) gezien, zo'n plankje in de breedte waar je op staat, met 2 wielen aan de zijkant. Ook wel eens een kind op zien zitten, met een opzetstuk. Heeft hij dan niet ook wat meer variatie?
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Sep 2023 20:15

Aaah fijn dat jullie daar thuis ruimte voor hebben! Of ik het dan persoonlijk wel oké zou vinden weet ik niet, maar dat doe er eigenlijk ook niet toe.
Wel zou ik het te duur vinden voor iets waar hij alleen thuis wat mee kan rondsteppen. Is 2e hands een optie?
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2023 20:48

In het buitenland zijn ze veel goedkoper, wellicht ben je nog ergens over de grens voordat hij jarig is?

Mijn kinderen willen er ook graag een en hebben er genoeg geld voor bij elkaar gespaard, maar ik kan het nog vooruit schuiven gelukkig.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2023 20:52

Mijn oudste zoon heeft inderdaad een hoverboard met een zitje wat je er op kunt zetten. Het zitje gebruikt hij niet meer.
2011 2012 2017
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2023 09:04

Er zijn wel elektrische steps die wel legaal zijn. Wellicht is die goedkeuring duur en wordt dat doorberekend in de prijs van deze steps. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat je als winkel maar weinig verkoopt als je geen legale steps hebt. Niet iedereen heeft een boerderij met veel ruimte (jammer genoeg haha). Daarnaast kun je je ook afvragen of je een step wilt kopen die niet is goedgekeurd. Wellicht over de grens kijken maar ik zou dan wel goed proberen te achterhalen waarom dat hier niet is goedgekeurd en daar wel. Wellicht stelt het allemaal maar weinig voor.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2023 12:20

Oh ja dan is dat wel perfect ja. Mijn zoon stept wel eens maar met klinkers is dat niet fijn.
Wij vonden op die leeftijd een quat geweldig 😇
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Okt 2023 19:31

Wij hebben er wel eentje gekocht voor onze oudste, hij wordt volgende week 14. Ze zijn nog steeds verboden maar hij kan er mee in de wijk wel wat rondrijden en richting voetbalclub. Onze middelste wilde laatst heel graag bij de BCC kijken en daar stond toevallig nog een showmodel van de Xiaomi MI 3. Daar ging ruim de helft vanaf en kwam uiteindelijk uit op 285 euro. Een mooie koop dus, ook al voelde het wat dubbel om te profiteren van hun faillissement.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd