Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

40ste verjaardag vieren

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 09:11

40ste verjaardag vieren

Binnenkort worst mijn vriend 40 jaar en hij wil dat graag met zijn vrienden vieren. Dit is een groep van 14 personen, dus niet heel groot.
Wat is nu leuk als feestje? Met zo weinig mensen is een kroeg afhuren een beetje karig. Uit eten is de groep dan eigenlijk weer net te groot voor.
Wie heeft er een leuk idee waar ik zelf nog niet aan heb gedacht?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 09:21

Re: 40ste verjaardag vieren

Met 14 personen zou ik het thuis doen en dan een cateraar regelen denk ik.

Of een activiteit doen? Ik ging met de 40e verjaardag van een vriendin naar het spoorwegmuseum. Dat was heel erg leuk.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 09:38

Karaokebar. Hier kun je privéruimtes afhuren. Leuk voor een dergelijke groep.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 09:55

Die catering lijkt me best een goed idee. Maak je er een soort buffet van, zet je sta tafels neer en dan gezellig borrelen en tussendoor eten.

Wij hebben trouwens laatst vriendenweekend gehad en we hebben ouderwets de eettafel aan de kant geschoven in ons vakantiehuis en zelf een feestje gebouwd. We waren met 16 man en het was toch verrassend leuk, dus een klein gezelschap kan best een mooi feestje opleveren 😁
december 2016
juli 2019
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 12:18

DronkenTaart schreef:Karaokebar. Hier kun je privéruimtes afhuren. Leuk voor een dergelijke groep.

Dat zou ik zelf echt fantastisch vinden, maar ik doe mijn vriend er geen plezier mee jammer genoeg.

Die cateraar klinkt wel als er goed idee!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 11 Nov 2023 13:37

Je kunt ook een soort partijtje geven. Dus gaan bowlen met een biertje en bitterbal en steengrillen ofzo. Lekker suf maar ik zou daar blij van worden. Of de hippere versie ervan: Jeu de boules bij zo'n hippe Mooie Boules bar.
Let's discover the world together.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 15:34

Ik zou een activiteit en dan daarna eten wel leuk vinden. Zoiets als ‘wie is de mol’ bijvoorbeeld. Doordat je voor het eten al een activiteit hebt, heb je meer meet verschillende mensen contact dan wanneer je alleen gaat eten. Als je de ruimte hebt zou ik catering thuis idd ook wel een goede vinden.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Nov 2023 01:51

Wij hebben vorig weekend hinted gespeeld. In een stad naar keuze. Je krijgt een code om met een app te spelen. Beide rollen speel je. Zowel als jagers, maar je wordt ook gejaagd. Tussendoor ergens een drankje gedaan met wat lekker. Misschien, als iedereen fit is is zo iets ook leuk.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd