Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Billybird of Dippiedoe?

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Mei 2023 20:31

Billybird of Dippiedoe?

Ik ben bij beide nog nooit geweest. Ik ben een paar dagen alleen met dochter, en ik wilde wat leuks met haar gaan doen. Ze is 5. Het is allebei zo’n 25 a 30 km, dus allebei goed te doen vanuit hier. Of kan ik dan net zo goed naar een plaatselijke speeltuin (ze is dol op monkey town, dus dat is ook een prima optie)?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Mei 2023 21:29

Re: Billybird of Dippiedoe?

Geen idee waar je precies woont, maar een dagje naar Camping de Paal in Bergeijk is ook zeker aan te raden!
Een leuke speeltuin, voor jou een fijn terras met uitzicht op de speeltuin. Geitjes, waterspeeltuin en als je verder de camping op loopt heb je de Biebelebontse Paalbergen, hele grote zandbergen met waterpompen, een piratenschip, springkussen enz enz. Genoeg te doen voor een hele dag!
Bij de ingang staat dat je €4 moet betalen, maar dit wordt totaal niet gecontroleerd, dus je kunt gewoon doorlopen😅
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Mei 2023 21:32

Het is beide beetje vergelijkbaar vind ik.
Het heeft beide een monkeytownachtige speeltuin binnen, buitenspeeltuin, wat grotere attracties etc. Bij Billy bird kun je ook zwemmen met mooi weer, dat kan vanaf dippie doe niet als je IN het park bent, wel daar in de buurt bij aquabest natuurlijk.
Dippie doe heeft misschien iets meer attracties maar daar is de prijs ook na.
Ik denk dat je één deze dagen gaat en dat het dus prima weer is, maar als je alleen binnen kan spelen dan kan je wel beter gewoon naar de plaatselijke Monkey Town gaan.
Beide vinden mijn meiden (6/7jaar) in ieder geval erg leuk! Veel plezier!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 18 Mei 2023 23:20

Ik ga bij Billybird even uit van Hemelrijk. Die is leuk en dichtbij zit ook Hullie, die is voor jonge kinderen ook erg leuk. Tegenover zit ook nog een mooi natuurgebied met zandduinen (Bedafse bergen). Ook dichtbij ligt Dierenpark Zie-Zoo. Een wat kleinschaliger dierentuin, dat wel heel aantal heel bijzondere dieren heeft die andere dierentuinen niet hebben.
Daarnaast heb je in de Maashorst ook nog een kabouterpad en het Dorusdas avonturen pad.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd