Agnes schreef:Ik heb mijn wandelschoenen bij Decathlon gekocht. Heb er zelfs twee paar (1 zomer paar en een winter paar).
Ik zou ze dus zeker goed laten aanmeten in een winkel.Fred schreef:Agnes schreef:Ik heb mijn wandelschoenen bij Decathlon gekocht. Heb er zelfs twee paar (1 zomer paar en een winter paar).
Welk merk? Ik zeg niet dat Decathlon slecht is, maar op sommige dingen moet je niet bezuinigen en goede wandelschoenen is zo'n ding. Ga je maar eens 20 a 30 km wandelen op slechte wandelschoenen en slechte wandelsokken, dat merk je echt wel.
Decathlon verkoopt B-merken, bij mijn sport tafeltennis zie ik bijv. wel rubbers/batjes die ITTF goedgekeurd zijn maar die bij de tafeltennisspeciaalzaak niet in het assortiment te verkrijgen zijn. Dat zegt toch genoeg lijkt mij.
Voor mijn ski-jas ben ik er trouwens goed geslaagd en dat is ook een B-merk, maar een jas vind ik wel heel wat anders dan een wandelschoen die voor een goede afwikkeling etc tijdens het wandelen moet zorgen.
Hugo schreef:Hier geen last van snel slijtende zolen hoor en ik wandel geregeld. Mijn vader is een fanatiek wandelaar en ook hij heeft geen last van snel slijtende zolen. Het kan ook een toevalstreffer geweest zijn bij je moeder.
Eén negatief verhaal maakt iets nog niet meteen slecht.
Ik denk dat je je gewoon goed moet laten adviseren, probeer in de winkel verschillende schoenen uit en dan komt het vast goed.
Char schreef:Ik heb wandelschoenen van de anwb. Merk weet ik zo niet. Maar voor mij was het belangrijk dat het lage schoenen waren (dus niet helemaal om mijn enkel), want anders is het voor mij ook te warm. Bij de anwb hebben ze voor verschillende budgetten schoenen, dat vond ik ook wel fijn.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers