Welke compact camera
Eisen zijn:
foto's makkelijk uploaden naartelefoon.
Handmatig instellen
Groot diafragma bereik
Tabbie schreef:Een telefoon
Jip schreef:Tabbie schreef:Een telefoon
Ik kan ook een nieuwe telefoon kopen. Maar die haalt het toch niet altijd bij een gewone camera.
Prosecco schreef:Jip schreef:
Ik kan ook een nieuwe telefoon kopen. Maar die haalt het toch niet altijd bij een gewone camera.
Mijn telefoon maakt betere foto's dan de gemiddelde compact camera en ik heb hem altijd bij me. Daarom zou ik in jouw situatie naast een spiegelreflex voor een goede telefoon camera gaan. Dan hoef je er nooit apart aan te denken om mee te nemen.
Volgens mij zijn op dit moment de Samsung telefoons degene met de beste camera's, maar mocht iemand hier meer info over hebben dan hou ik me ook nog aanbevolen, want op zoek naar een nieuwe telefoon.

Jip schreef:Ik heb een Google Pixel. Die heeft/had Marin ook. Mijne is al wat ouder (3a). Dus wellicht idd beter dan gaan kijken voor een nieuwe mobiel. Vind de mobiels wel erg groot worden. Past die van jullie nog in je kontzak?
Prosecco schreef:Jip schreef:Ik heb een Google Pixel. Die heeft/had Marin ook. Mijne is al wat ouder (3a). Dus wellicht idd beter dan gaan kijken voor een nieuwe mobiel. Vind de mobiels wel erg groot worden. Past die van jullie nog in je kontzak?
Ik heb de Huawei P30 pro en die steekt wel een stukje boven mijn zak uit, maar dat vind ik niet hinderlijk. Als ik echt een dag op stap ben waarbij ik weet dat ik veel foto's maak, hang ik hem ook altijd schuin om aan een cord.
Jip schreef:Prosecco schreef:
Ik heb de Huawei P30 pro en die steekt wel een stukje boven mijn zak uit, maar dat vind ik niet hinderlijk. Als ik echt een dag op stap ben waarbij ik weet dat ik veel foto's maak, hang ik hem ook altijd schuin om aan een cord.
De specificaties zijn goed van deze! Of de p40. Maar werkt niet met Google apps. Dat vind ik dan wel weer lastig.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers