Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke compact camera

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Sep 2023 12:43

Welke compact camera

Ik heb een mooie spiegelreflexcamera, maar in de praktijk neem ik deze nooit mee. Zo groot en zwaar. Wat is een goede compact camera?

Eisen zijn:
foto's makkelijk uploaden naartelefoon.
Handmatig instellen
Groot diafragma bereik
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Sep 2023 12:44

Re: Welke compact camera

Een telefoon :D
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Sep 2023 12:45

Tabbie schreef:Een telefoon :D

Ik kan ook een nieuwe telefoon kopen. Maar die haalt het toch niet altijd bij een gewone camera.

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Sep 2023 12:50

Nou tegenwoordig zal het maar weinig verschil maken… en het is nog altijd de persoon die het plaatje maakt..
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Sep 2023 12:52

Had Marin destijds geen telefoon gekocht met een heel goede camera er in ipv losse/grote camera?
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Sep 2023 12:58

Jip schreef:
Tabbie schreef:Een telefoon :D

Ik kan ook een nieuwe telefoon kopen. Maar die haalt het toch niet altijd bij een gewone camera.

Mijn telefoon maakt betere foto's dan de gemiddelde compact camera en ik heb hem altijd bij me. Daarom zou ik in jouw situatie naast een spiegelreflex voor een goede telefoon camera gaan. Dan hoef je er nooit apart aan te denken om mee te nemen.

Volgens mij zijn op dit moment de Samsung telefoons degene met de beste camera's, maar mocht iemand hier meer info over hebben dan hou ik me ook nog aanbevolen, want op zoek naar een nieuwe telefoon.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Sep 2023 12:59

Prosecco schreef:
Jip schreef:

Mijn telefoon maakt betere foto's dan de gemiddelde compact camera en ik heb hem altijd bij me. Daarom zou ik in jouw situatie naast een spiegelreflex voor een goede telefoon camera gaan. Dan hoef je er nooit apart aan te denken om mee te nemen.

Volgens mij zijn op dit moment de Samsung telefoons degene met de beste camera's, maar mocht iemand hier meer info over hebben dan hou ik me ook nog aanbevolen, want op zoek naar een nieuwe telefoon.

Ik ook! :)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Sep 2023 13:40

Ik heb een Google Pixel. Die heeft/had Marin ook. Mijne is al wat ouder (3a). Dus wellicht idd beter dan gaan kijken voor een nieuwe mobiel. Vind de mobiels wel erg groot worden. Past die van jullie nog in je kontzak?

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Sep 2023 13:59

Ik vind idd de Samsung telefoon een betere camera hebben dan de compact camera's. En je moet altijd maar onthouden om mee te nemen.

Ik heb een spiegelreflex, ja die is top. Maar met de telefoon zijn de foto's evengoed en soms zelfs beter 😂
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Sep 2023 14:27

Jip schreef:Ik heb een Google Pixel. Die heeft/had Marin ook. Mijne is al wat ouder (3a). Dus wellicht idd beter dan gaan kijken voor een nieuwe mobiel. Vind de mobiels wel erg groot worden. Past die van jullie nog in je kontzak?

Ik heb de Huawei P30 pro en die steekt wel een stukje boven mijn zak uit, maar dat vind ik niet hinderlijk. Als ik echt een dag op stap ben waarbij ik weet dat ik veel foto's maak, hang ik hem ook altijd schuin om aan een cord.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Sep 2023 08:36

Prosecco schreef:
Jip schreef:Ik heb een Google Pixel. Die heeft/had Marin ook. Mijne is al wat ouder (3a). Dus wellicht idd beter dan gaan kijken voor een nieuwe mobiel. Vind de mobiels wel erg groot worden. Past die van jullie nog in je kontzak?

Ik heb de Huawei P30 pro en die steekt wel een stukje boven mijn zak uit, maar dat vind ik niet hinderlijk. Als ik echt een dag op stap ben waarbij ik weet dat ik veel foto's maak, hang ik hem ook altijd schuin om aan een cord.

De specificaties zijn goed van deze! Of de p40. Maar werkt niet met Google apps. Dat vind ik dan wel weer lastig.

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Sep 2023 08:49

Jip schreef:
Prosecco schreef:

De specificaties zijn goed van deze! Of de p40. Maar werkt niet met Google apps. Dat vind ik dan wel weer lastig.

Ik zou nu geen Huawei meer nemen, inderdaad omdat je geen Google app meer kunt gebruiken. Echt jammer want ik heb nog nooit zo'n goede telefoon gehad.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd