Married at first sight match or mistake
Wie volgt het ook?
Ik heb nu zo'n 1.5 aflevering gezien op videoland en mijn god wat een types haha!
Het format hou ik wel van, lekker tempo er in!

Verde schreef:Het valt me trouwens op dat ze volgens mij niet officieel voor de wet trouwen, die ceremonie is met hele andere woorden en gaat over ‘verbonden zijn in de liefde’ in plaats van ‘door het huwelijk aan elkaar verbonden’. Het zal allemaal wel te duur worden in notariskosten voor de makers.
Derpy schreef:Verde schreef:Het valt me trouwens op dat ze volgens mij niet officieel voor de wet trouwen, die ceremonie is met hele andere woorden en gaat over ‘verbonden zijn in de liefde’ in plaats van ‘door het huwelijk aan elkaar verbonden’. Het zal allemaal wel te duur worden in notariskosten voor de makers.
Dat werd in aflevering 1 ook gezegd, dat 't geen echt huwelijk is. Ik kijk het op RTL 4, maar volgens mij zenden die maar een paar afleveringen uit. Moet je daarna zeker Videoland nemen
Katie schreef:Ik heb ook het idee dat deze versie meer gecast is.

Lejow schreef:Nee... Radler, dat zie je verkeerd.. Als je 4 jaar ouder bent, dan snap je dat allemaal wel.
Vier jaar geleden zat ik ook in die fase...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scandic schreef:Ohhh Evelien, wat een dramaqueen! Een paar keer appen/bellen in het verleden met Mark en zij doet alsof ze een relatie hebben gehad in het verleden. Arme Yvette (die ik overigens heel erg wijs en sympathiek vind overkomen).

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers