Hey, Google!
We hebben zo'n Bose speaker waar ik dat een beetje mee aan het testen ben, maar verder dan vragen naar het weer of de radio aanzetten kom ik nog niet. Ik pak toch snel mijn telefoon om dat soort dingen op te zoeken.
Hoe gebruik jij het?
Caulfield schreef:Mijn kinderen hebben een week lang ‘hee Google, wat zijn billen?’ gevraagd en toen heb ik ‘m eruitgehaald.
Zelf gebruikte ik ‘m wel om Spotify mee te bedienen.
Huppekee schreef:Informatie zoeken, verlichting bedienen, timer zetten., spelletje spelen, nieuws luisteren
Carrie schreef:Hoe zet ik de stem zelf wat harder, i.p.v. de muziek? Ze praat nog wat zacht.
Marin schreef:Carrie schreef:Hoe zet ik de stem zelf wat harder, i.p.v. de muziek? Ze praat nog wat zacht.
Hey Google can you turn up your voice? Zoiets? Geen idee hoor!
Even geprobeerd voor je maar ze zegt niks terug dan maar 't geluid werd wel harder. Je weet wel dat je links en rechts kunt aanraken om 'm harder en zachter te doen?
Marin schreef:Nee ik heb een Google Hub Mini. Dan zal deze inderdaad anders werken. Vervelend! Misschien heeft Google (de gewone zoekmachine) een antwoord op je specifieke vraag over de Bose. Misschien is het bekend dat haar stem te laag is ten opzichte van de muziek of misschien kan je 't makkelijk aanpassen. Geen idee!
Carrie schreef:Hoe zet ik de stem zelf wat harder, i.p.v. de muziek? Ze praat nog wat zacht.
gewoon een random aantal % roepen.Elliot schreef:Carrie schreef:Hoe zet ik de stem zelf wat harder, i.p.v. de muziek? Ze praat nog wat zacht.
Hee Google, 100%
Dan gaat het volume op de maximale stand. Je kunt dan zelf even kijken hoe hard je het wilt hebbengewoon een random aantal % roepen.
Newby9 schreef:Wij hebben een google home, die we dagelijks veel gebruiken, in de ochtend is het goedemorgen google en dan krijg ik mijn dag te horen (en mijn man de zijne als hij roept) als.timer tijdens het koken, om muziek af te spelen(Spotify of gewoon q music bv.), om boodschappenlijstje te maken (als ik nu iets opmaak laat ik het google opslaan en als ik dan een briefje maak vraag ik wat er op staat en kan ik dat opschrijven)
De jongste vind het leuk om geluiden te horen bv hoe doet een hond/tractor etc. De oudste luistert moppen en raadsels. Weg leuk vind ik hem.
Edit; ook om dingen op te zoeken, zoon vroeg laatst waarom is er Pinksteren bv. Dat vragen we dan aan Google (niet altijd hoor)
Ooh ja en het belangrijkste voor de hue lampen.
Marin schreef:Ja dan komt het in https://shoppinglist.google.com terecht. Ik gebruik 't niet (meer) want ik wil Google Keep gebruiken voor m'n boodschappenlijstje en niet deze website. Maar verder is 't handig.
Carrie schreef:Newby9 schreef:Wij hebben een google home, die we dagelijks veel gebruiken, in de ochtend is het goedemorgen google en dan krijg ik mijn dag te horen (en mijn man de zijne als hij roept) als.timer tijdens het koken, om muziek af te spelen(Spotify of gewoon q music bv.), om boodschappenlijstje te maken (als ik nu iets opmaak laat ik het google opslaan en als ik dan een briefje maak vraag ik wat er op staat en kan ik dat opschrijven)
De jongste vind het leuk om geluiden te horen bv hoe doet een hond/tractor etc. De oudste luistert moppen en raadsels. Weg leuk vind ik hem.
Edit; ook om dingen op te zoeken, zoon vroeg laatst waarom is er Pinksteren bv. Dat vragen we dan aan Google (niet altijd hoor)
Ooh ja en het belangrijkste voor de hue lampen.
Wat handig van dat boodschappenlijstje! Zeg je dan gewoon he Google, zet brood op mijn boodschappenlijstje? En zet melk op m’n boodschappenlijstje? En dan later vertel mijn boodschappenlijstje? En als je klaar bent zeg je dan wis lijstje?
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers