Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Koningsdag 2024

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2024 12:25

Koningsdag 2024

Hebben jullie een leuke dag gehad gisteren? Nog leuke spullen gekocht? Of verkocht?

Ik ben met de oudste over de vrijmarkt gelopen, ze heeft een purse pet gekocht, een jurkje, een jumpsuit, bijna nieuwe teva sandalen en een stapel Tina's. Ze wordt echt zo groot! Ze valt qua kleding al in de tienermaten en bovengenoemde kleding maakt haar ook echt al een hele dame. En sinds een week is ze helemaal inot de Tina, nadat ze een doeboek ervan gekregen heeft.
De jongste vond het springkussen leuker dan rondstruinen, voor hem heb ik nog twee paw patrol kussen/knuffels gekocht. En voor mezelf een trui.
Verder waren we bij mijn zwager, zij wonen aan een plein waar op koningsdag vanalles georganiseerd wordt voor kinderen, knutselen, optredens, muziek... was een geslaagde dag!
december 2016
juli 2019
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 28 Apr 2024 13:15

Re: Koningsdag 2024

Ik ben met de jongste over onze rommelmarkt gelopen in de ochtend. Zij heeft een skateboard, een bobba sleutelhanger, spelletje oma koekie, een een of ander knijp konijntje, en twee boeken gekocht.

In de middag zijn we nog een drankje gaan doen op dezelfde plek en toen heeft de oudste nog een ketting en twee armbanden gekocht.

In de avond met vrienden gegeten
08-03-2010
08-02-2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Apr 2024 15:22

Wij hebben een verrassend leuke Koningsdag gehad. Ik had er helemaal geen hoge verwachtingen van maar het was een super leuke dag. Eerst de regen even afgewacht en rond het middaguur naar de vrijmarkt gegaan. Voor zoon was het al gauw te overweldigend maar we waren voorbereid dit keer en hadden z'n koptelefoon mee en toen ging het heel goed, vooral toen hij allerlei Lego vond en mocht kopen. Hij was heel blij. Verder nog wat Science sets en puzzels voor dochter gekocht.

Daarna naar het dorpscentrum waar veel kindervertier (ballenbak, springkussens) en een bar was, echt heel slim gedaan. Veel bekenden gezien en 't was heel gezellig. Zeker toen 't zonnetje door kwam. Uiteindelijk bij vrienden gegeten en s avonds weer naar huis.

Vandaag naar de kermis geweest.
Let's discover the world together.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2024 15:47

Wij zaten om 06:30 in de auto, onderweg naar Terschelling! Verschillende buren waren toen onderweg naar de vrijmarkt in het dorp. Op de veerboot ontbeten met o.a. oranje donuts.
We hebben daarna eerst de vouwwagen opgezet en zo, dus we waren pas in de middag naar een dorpje. Daar hebben de kinderen nog wat spelletjes gedaan. Helemaal prima zo, ik houd eigenlijk helemaal niet van rommelmarkten en drukte, haha
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2024 15:48

Ik heb vooral veel wasjes gedraaid, gedroogd en gestreken (vrijdag terug van vakantie gekomen).
Nog even naar mijn werk geweest om de sleutel op te halen en wat uit te printen. Kon ik meteen boodschappen doen voor het avondeten. En verder mijn gemak gehouden
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Apr 2024 17:05

Mijn oudste heeft de hele dag bij z’n kleedje gestaan en veel geld verdiend. Ben heel trots op hem, hij was echt vastberaden en wilde niet naar huis toen z’n broertje allang klaar was. Was echt leuk om te zien. Met de jongste heb ik ‘s middags nog langs alle singels gelopen omdat ie opeens per se al z’n heeeele leven heel graag skeelers wilde. Die vonden we gelukkig dus toen was iedereen blij :) toen we thuis kwamen had niemand zin in koken dus zijn we naar de Mac gereden haha was een leuke dag!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Apr 2024 18:48

Klinkt heerlijk Zora!

Veel plezier op Terschelling Blue Phone!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2024 19:08

Ik was zelf een attractie door m’n hond. Die had een oranje slinger om z’n nek en daar wilde iedereen foto’s van maken. Gelukkig is ie gek op aandacht dus we waren allemaal blij!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Apr 2024 19:16

Klinkt leuk allemaal!

Mijn man en oudste waren gisteren al om 6.30u de deur uit, om een plekje te bemachtigen op de vrijmarkt met nog twee bevriende gezinnen. Ik ben rond 11u met de jongste twee gekomen, maar door Long COVID was het eigenlijk veel en veel te veel. Ik heb het een uurtje volgehouden (voornamelijk met zonnebril, pet en oordoppen op een stoel gezeten) en daarna de hele middag helemaal overprikkeld en verdrietig op de bank gelegen, het was gewoon even confronterend hoe heftig mijn lijf reageerde en dat ik al zo’n tijd geen onderdeel uitmaakt van het ‘normale’ leven. Ik mis dat!

Mijn oudste dochter had echt een topdag, er waren superveel klasgenootjes, ze heeft de hele dag zelfstandig daar met vriendinnen rondgelopen en veel verkocht en helaas ook weer gekocht 😂. Voor een klein bedrag hoor maar alsnog weer wat zooi in huis. De jongsten zijn ook de rest van de dag gebleven en hadden ook wat vriendjes en vriendinnetjes om mee naar de springkussens te gaan en suikerspinnen te halen.

S‘ avonds gingen we nog pizza eten bij vrienden, dat was een gezellige afsluiter.

Vandaag wilden we een spel spelen dat mijn zoon had gekocht, bleek er gewoon een deel te missen. Zo stom, ik stond erbij toen hij hem kocht en die man beweerde dat het compleet was. L wad er heel verdrietig over. Volgende keer check ik het zelf maar ik vind het suf dat dat nodig is.

Gelukkig had hij ook nog Triominos gekocht en een of andere robot-dino auto die takke veel herrie maakt 🤣. Daar was hij wel heel blij mee.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2024 19:32

Wij deden in de ochtend met buren spelletjes, aten oranje tompoucen en keken het koningshuis op tv. Voorgaande jaren gingen wij ook naar E. maar waren bang voor enorme drukte nu vanwege de koning natuurlijk, dus zijn niet gegaan. We zijn dus maar het dorp hier in gegaan, wat voor de kinderen dan weer wel echt top was met gewoon zelf rond kunnen lopen en wij gewoon gezellig wat drinken. Toen nog pizza’s gegeten met z’n allen. En uiteindelijk ben ik alsnog naar E. geweest met de buurvrouwen, de mannen bleven thuis voor de kinderen 👌🏼. Lange dag.. we begonnen al om 9:30 en ik was om 00:30 weer thuis, maar was wel echt een topdag!
<<

Loïs

Kletskop

Bericht 28 Apr 2024 19:42

Wij hebben van 9.00 tot 13.30 op de vrijmarkt hier in de wijk gestaan. Kids hebben 90 euro opgehaald. Middelste had een spelletje gekocht en de oudste een kersthuis voor z'n kerstdorp. Helemaal blij is hij ermee 🙈

Daarna moest ik werken en hebben de kinderen buiten gespeeld. We hebben niet veel met Koningsdag verder, ik werk dan graag. Collega s willen liever vrij zijn.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Apr 2024 19:49

Wij hebben 's morgens rustig aan gedaan, en zijn toen naar de stad gegaan naar een rommelmarkt.
Zoon kocht 2 autootjes en een dino, een slangenknuffel, een struisvogelknuffel en een memoryspel. Dochter kocht een Minnieknuffel, een octopusknuffel en een pop.
Daarna zijn we gaan lunchen in de stad.
's Middags hebben we thuis 'Koningsspelletjes' gedaan. Dat is een beetje traditie bij ons, ik zet dan zelf een soort spellenparcours uit inclusief stempelkaart (bijvoorbeeld stepjesrace, ballengooien, hinkelen, kroontjes versieren). Met als beloning een oranjetompouce!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Apr 2024 20:21

Ik ben vrijdagavond en zaterdagmiddag over de vrijmarkten gegaan.

Ik kocht voor de oudste
Schoenen
Twee truien
Een t shirt
Een bal
Twee leesboeken
Een haarclip
Oorbellen

Voor de jongste
Een fleece vest
Een korte broek
Drie voorleesboeken
Een buideltasje voor de avondvierdaagse

En toen ik zaterdagmiddag thuis kwam voelde ik me enorm eenzaam...Ik had meerdere vriendinnen gevraagd op vrijdag om even de stad in te gaan, of zaterdag rondje vrijmarkt, maar niemand kon of had er zin in...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Apr 2024 06:14

Ahh wat een dubbele moeilijke dag voor jullie Jip en Teun 😣 goed dat jullie wel allebei gewoon nog even gegaan zijn en wat leuke dingetjes gescoord hebben!

Teun ik zou het dan ook niet checken idd hoor! Maar erop vertrouwen. Kan natuurlijk gebeuren dat we per ongeluk iets ontbreekt maar dan zou ik niet durven zeggen dat het zeker weten compleet is 😝
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Apr 2024 10:05

Ah wat leuk al die kindjes die zelf verkocht hebben 😍 lijkt me ook leuk om eens met de kinderen te doen (en goed om op te ruimen!)

Knuffel Teun en Jip ❤️ lijkt me erg confronterend.
december 2016
juli 2019
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 29 Apr 2024 14:38

Wat verdrietig Jip en Teun. Zo zou het niet moeten zijn.

Ik vond koningsdag zelf al nooit zo leuk. Te druk, te massaal en teveel dronken mensen. Mijn zoon kan dit soort evenementen niet handelen, dus ben meestal op vakantie. Dit jaar ook. Sommige verhalen klinken wel heel leuk, dus misschien toch weer eens een vrijmarkt proberen volgend jaar.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Apr 2024 15:27

Ah Jip en Teun wat verdrietig.

Ik was Koningsnacht de stad in met vrienden, eerst hapje eten, toen concert in Paradiso, daarna de Jordaan in en uiteindelijk nog twee kroegen. Koningsdag begon met uitslapen want zoon sliep bij mijn ouders, die kwamen hem afleveren, tompouce eten en daarna met buren, familie en vrienden geborreld, als laatste nog stukje mee op een boot. Was leuk! Was zondag wel moe.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Apr 2024 17:41

ik vond Koningsdag stom dit jaar.

We hebben eerst rondje vrijmarkt gedaan zoon had geld gekregen en zelf dingen uitgezocht van paw patrol en brandweerman sam helemaal blij was die er mee. Helaas was auto kapot.

Verder gewoon stomme dag. Veel verdriet. Ook schoonfamilie kwam voor verjaardag zoon en was ook niet leuk.
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Apr 2024 08:48

Knuffel voor jullie, Teun, Jip en Sarah.

GSTQ, ik zag al mooie vakantiefoto’s voorbij komen. Geniet ervan!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Apr 2024 09:33

Bedankt voor jullie lieve reacties ♥️.

Klinkt als een confronterende dag Sarah. Geen wonder dat het je aanvliegt allemaal. Stetkte!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 08 Mei 2024 18:52

Jammer Jip dat het zo liep.

Wij zijn naar een kleedjesmarkt geweest en hebben een barbiehuis, 2 OMG dolls, 2 LOLpoppetjes, een leesboek van Juf Braaksel en een spelletje gescoord. Ik zelf nog een jas en een plaid voor op de bank.
Daarna hebben we met m'n ouders en zus met gezin de BBq aangezet

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd