28 Apr 2024 19:16 door Teun
Klinkt leuk allemaal!
Mijn man en oudste waren gisteren al om 6.30u de deur uit, om een plekje te bemachtigen op de vrijmarkt met nog twee bevriende gezinnen. Ik ben rond 11u met de jongste twee gekomen, maar door Long COVID was het eigenlijk veel en veel te veel. Ik heb het een uurtje volgehouden (voornamelijk met zonnebril, pet en oordoppen op een stoel gezeten) en daarna de hele middag helemaal overprikkeld en verdrietig op de bank gelegen, het was gewoon even confronterend hoe heftig mijn lijf reageerde en dat ik al zo’n tijd geen onderdeel uitmaakt van het ‘normale’ leven. Ik mis dat!
Mijn oudste dochter had echt een topdag, er waren superveel klasgenootjes, ze heeft de hele dag zelfstandig daar met vriendinnen rondgelopen en veel verkocht en helaas ook weer gekocht 😂. Voor een klein bedrag hoor maar alsnog weer wat zooi in huis. De jongsten zijn ook de rest van de dag gebleven en hadden ook wat vriendjes en vriendinnetjes om mee naar de springkussens te gaan en suikerspinnen te halen.
S‘ avonds gingen we nog pizza eten bij vrienden, dat was een gezellige afsluiter.
Vandaag wilden we een spel spelen dat mijn zoon had gekocht, bleek er gewoon een deel te missen. Zo stom, ik stond erbij toen hij hem kocht en die man beweerde dat het compleet was. L wad er heel verdrietig over. Volgende keer check ik het zelf maar ik vind het suf dat dat nodig is.
Gelukkig had hij ook nog Triominos gekocht en een of andere robot-dino auto die takke veel herrie maakt 🤣. Daar was hij wel heel blij mee.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018