Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Xenos jubileumboek

<<

Anoniem100

Bericht 03 Sep 2013 17:15

Xenos jubileumboek

Deze week hebben ze bij de Xenos een jubileumboek met recepten, cadeautips, knutsel-ideeën voor diverse gelegenheden (160 blz) + vel kortingsbonnen + boekje kortingsbonnen voor hotelovernachtingen... Voor maar € 1,99

Ik heb 'm zojuist gehaald en ik vind 'm echt leuk! Voor de liefhebber hierbij dus de tip! :)
<<

Anoniem219

Bericht 03 Sep 2013 17:47

Re: Xenos jubileumboek

Wat leuk! ik ga morgen even kijken :)
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 03 Sep 2013 21:00

Re: Xenos jubileumboek

Ik zag het net ook in de folder. Wel de moeite waard dus? Zouden er veel zijn? Heb eigenlijk donderdag pas tijd om te gaan.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 03 Sep 2013 21:13

Re: Xenos jubileumboek

Dat klinkt erg leuk! Ga morgen in mijn pauze het boek even halen denk ik, Xenos zit vlakbij mij werk! Het is wel één van mijn favoriete winkels dus ben benieuwd!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem157

Bericht 04 Sep 2013 11:38

Re: Xenos jubileumboek

Wat leuk. Ga straks even kijken.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers