Het 'maak je hoofd leeg met een rustgevende hobby' - topic
Wandelen helpt me sowieso om mijn hoofd leeg te maken, lekker met een muziekje erbij. Maar met al die regen wilde ik toch ook eens op zoek naar iets wat ik ontspannen binnen kan doen. En zo toog ik afgelopen week naar de action en heb ik eens voor het hobbyschap gestaan. Ik nam een Diamond painting mee en dat was meteen een schot in de roos, want dat werkt toch een partij ontspannend!
Andere dingen die ik nog overweeg is om weer af en toe te gaan kleuren, of om stenen te gaan beschilderen, die ik dan tijdens een wandeling bijvoorbeeld weer laat zwerven. Al moet ik voor het stenen beschilderen denk ik wel redelijk wat spullen aanschaffen.
Maar nu even voor de diamond painters onder ons: Hoe bergen jullie je paintings naderhand op? Ik ben nu bezig met eentje van 40x60cm en heb een tekenmap gekocht waar ik die dan in op kan bergen als ik hem aan de kant wil hebben. Maar als ze klaar zijn, wat dan? Hangen jullie ze allemaal op in huis, geven jullie ze weg of bewaar je ze in een soort map? En als je ze ophangt, heb je dan een soort lijst waar hij in hangt, of een wissellijst oid?
En heeft iemand ervaring met een eigen foto als diamond painting, wordt dat een beetje mooi?