Een feestje geven (in een afgehuurde ruimte)
Ik ben nu pas net jarig geweest en heb al iedereen die mij toen feliciteerde een save-the-date gestuurd. Zo ook naar m'n vaders kant van de familie, maar daar reageerde helemaal niemand op. Nu had ik bij het maken van een lijst met potentiële genodigden wel die hele familie erbij gezet, tegen de twintig mensen. Maar ik heb geen idee of daar überhaupt iemand van gaat komen, en evenmin weet ik of vrienden hun partner meenemen bijvoorbeeld. Ik heb vrijdag een ruimte bekeken die ik leuk vind en die ik eigenlijk wil reserveren, maar omdat ik totaal nog geen zicht heb op hoeveel mensen er gaan komen en een echte uitnodiging nog veel te vroeg is, vind ik het lastig wat ik nu moet doen. Hoe lang van tevoren hebben jullie het feestje aangekondigd en hoeveel van de genodigden kwamen er daadwerkelijk?
Volgens mij is het vooral de onzekerheid dat niemand op een feestje van mij zit te wachten die mij nu parten speelt, terwijl ik eerst helemaal enthousiast was over het idee. Ben benieuwd of iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen heeft.

Mag hopen dat ik de 40 haal inderdaad!