Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ziet Anouk er super uit zeg!

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Okt 2018 13:06

Wat ziet Anouk er super uit zeg!

De zangeres. Ze is in korte tijd veel afgevallen en uit zichzelf volgens mij dus zonder operatie. Hoe heeft ze dat gedaan?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Okt 2018 13:13

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Ze ziet er inderdaad erg goed uit. Geloof niet dat zij gaat delen hoe ze dat gedaan heeft.
Toch ook niet belangrijk of ze wel of geen operatie gehad heeft?
2016
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Okt 2018 13:28

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Salome schreef:Ze ziet er inderdaad erg goed uit. Geloof niet dat zij gaat delen hoe ze dat gedaan heeft.
Toch ook niet belangrijk of ze wel of geen operatie gehad heeft?


Nou ik vind het wel interessant hoe ze dat zo snel geflikt heeft en anderen kunnen daar ook wat aan hebben. Waarom denk je dat ze dat niet gaat delen? Is toch iets om trots op te zijn en je niet voor te schamen. Slaat toch nergens op!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Okt 2018 13:42

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Omdat ze gewoon mensen zijn die naast een publiek leven ook een privé leven hebben.

Een ding weet ik wel, ze heeft discipline gehad, welke methode ze ook heeft gebruikt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Okt 2018 21:56

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Silly-One schreef:Omdat ze gewoon mensen zijn die naast een publiek leven ook een privé leven hebben.

Een ding weet ik wel, ze heeft discipline gehad, welke methode ze ook heeft gebruikt.


Er zijn zoveel bners die het wel vertellen dus waarom zij niet? Heeft niks met priveleven te maken hoor. Bovendien weten we veel prive van haar dat dit niks voorsteld om te zeggen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Okt 2018 22:32

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Geen idee op welke manier ze is afgevallen. Ik heb net DWDD terug gekeken en Britt maakte een opmerking over haar afvallen en daar praatte ze mooi overheen dus ik denk niet dat ze het wil en gaat delen.

Ik denk ook niet dat er wondermiddelen bestaan, discipline en volhouden :).
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Okt 2018 08:35

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

T ligt misschien aan mij hoor, maar ik vond haar er bij DWDD juist slecht uitzien, beetje te mager etc.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2018 08:43

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

CBL: dat de andere het wel vertellen betekend niet dat Anouk het ook moet doen. Als je man bewust in de poep gaat zitten, doe jij dat dan ook omdat iemand anders het ook doet?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 07 Okt 2018 09:48

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Haha SO whut?

CBL gewoon minder eten en meer sporten, dat is de truc!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2018 09:51

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Carrie schreef:Haha SO whut?


Ze zegt toch zelf dat anders BN-ers het wel doen dus daarom moet Anouk het ook zeggen. Vandaar een smerige metafoor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2018 12:52

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Silly-One schreef:
Carrie schreef:Haha SO whut?


Ze zegt toch zelf dat anders BN-ers het wel doen dus daarom moet Anouk het ook zeggen. Vandaar een smerige metafoor.


Wel goed lezen he ik zeg nergens dat ze dat moet!
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2018 12:54

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Carrie schreef:Haha SO whut?

CBL gewoon minder eten en meer sporten, dat is de truc!


Toch niet zozeer minder, maar wel gezonder denk ik. Sporten is toch grotendeels om een gespierd lichaam te krijgen? Afvallen kan ook zonder.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Okt 2018 12:55

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Ik vond haar wat voller ook mooi.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Okt 2018 12:56

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Had ze nog wat interessants te vertellen eigenlijk? Ik heb het niet gezien.
#teammaple🍁
<<

Anoniem248

Bericht 07 Okt 2018 13:04

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Haha SO whut?

CBL gewoon minder eten en meer sporten, dat is de truc!


Toch niet zozeer minder, maar wel gezonder denk ik. Sporten is toch grotendeels om een gespierd lichaam te krijgen? Afvallen kan ook zonder.

Geloof me, in die ontkenningsfase heb ik ook jarenlang gezeten, maar aan ‘onze’ kant van de 30 val je echt niet meer zo eenvoudig af, en sowieso eigenlijk nauwelijks als je niet sport. Door te sporten krijg je meer spiermassa en hoe meer spiermassa, hoe meer vet je spieren in rust verbranden, zelfs wannneer je op de bank Temptation Island ligt te kijken. En daar hoef je echt geen bodybuilder spiermassa voor te hebben, een paar keer krachttraining per week, op een niveau wat bij jou past, is al voldoende.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Okt 2018 13:05

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Ze vertelde over haar nieuwe Nederlandstalige nummers, ze werd door een stukje (eigen) songtekst dat Matthijs voorlas ook erg geraakt. Verder vertelde ze dat ze nog steeds zoveel zenuwen heeft voor optredens, dat ze al een paar dagen alvorens het optreden niet te genieten is en zich ook afvraagt waarom ze zichzelf dat aandoet. Maar ze moet toch geld verdienen om haar kinderen te kunnen onderhouden. Ook vertelde ze minder luxe te willen gaan leven, lagere hypotheek, spullen verkopen etc. Zodat ze minder hoeft op te treden en toch goed rond kan komen. Ik vond het wel interessant. Daarna speelde ze haar nieuwe nummer.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Okt 2018 13:07

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Klinkt leuk idd Lot! Thanks!
#teammaple🍁
<<

Geel

Bericht 07 Okt 2018 16:42

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Pfft, ik heb even dat nummer teruggeluisterd op YouTube, 'Jij'. Men, die kwam binnen, ik kon m'n tranen niet tegenhouden. Wat kan die vrouw toch zingend vertellen. Echt een práchtig liedje.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Okt 2018 16:58

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Geel schreef:Pfft, ik heb even dat nummer teruggeluisterd op YouTube, 'Jij'. Men, die kwam binnen, ik kon m'n tranen niet tegenhouden. Wat kan die vrouw toch zingend vertellen. Echt een práchtig liedje.

Door jouw review ga ik die straks eens luisteren!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 07 Okt 2018 19:34

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Haha SO whut?

CBL gewoon minder eten en meer sporten, dat is de truc!


Toch niet zozeer minder, maar wel gezonder denk ik. Sporten is toch grotendeels om een gespierd lichaam te krijgen? Afvallen kan ook zonder.


Nou dan vraag ik me af wat ik a die jaren aan het doen ben :haha: ik heb nul zichtbare spieren
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem315

Bericht 07 Okt 2018 20:09

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Ik vind 'Jij' een heel mooi nummer, maar 'Klaar Met Jou' kan ik ook wel waarderen. Echt een lekkere meezingplaat. Ze is terug!
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Okt 2018 20:59

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Jip schreef:
caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Haha SO whut?

CBL gewoon minder eten en meer sporten, dat is de truc!


Toch niet zozeer minder, maar wel gezonder denk ik. Sporten is toch grotendeels om een gespierd lichaam te krijgen? Afvallen kan ook zonder.


Nou dan vraag ik me af wat ik a die jaren aan het doen ben :haha: ik heb nul zichtbare spieren


Zou je dat willen? Van mij hoeft dat niet hoef echt geen modellenlijf en weet dat dat toch nooit lukt. Gewoon wat kg's eraf en ik ben blij.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Okt 2018 21:08

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Nou cbl als het afvallen bij jou goed lukt zonder dat je er bij sport, dan is dat mooi toch? Als het werkt voor jou: prima.
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Okt 2018 08:24

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

caribbeanlover schreef:
Jip schreef:
caribbeanlover schreef:
Toch niet zozeer minder, maar wel gezonder denk ik. Sporten is toch grotendeels om een gespierd lichaam te krijgen? Afvallen kan ook zonder.


Nou dan vraag ik me af wat ik a die jaren aan het doen ben :haha: ik heb nul zichtbare spieren


Zou je dat willen? Van mij hoeft dat niet hoef echt geen modellenlijf en weet dat dat toch nooit lukt. Gewoon wat kg's eraf en ik ben blij.


Qua gewicht hoeft er echt niks meer af. En qua slankheid ook niet. Ik zou het zelf wel mooi vinden iets gespierde te zijn. Maar mijn lijf is daar niet voor gemaakt.
Laatst gewijzigd door Jip op 08 Okt 2018 11:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2018 09:49

Re: Wat ziet Anouk er super uit zeg!

Urban Naked schreef:Nou cbl als het afvallen bij jou goed lukt zonder dat je er bij sport, dan is dat mooi toch? Als het werkt voor jou: prima.


Denk je dat dat mogelijk is zoals ik het wil?
Krijg ik dan niet zo'n hangend vel wat je bij die mega volle mensen ziet als ze afgevallen zijn?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 08 Okt 2018 09:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers