Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yoga

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Okt 2019 21:15

Yoga

Zijn er hier dames die aan yoga doen?

Wat doe je dan en hoe vaak?
Doe je het al lang?
Wat vind je ervan?
Heb je er iets van geleerd?

Ik heb maandag een les hotyoga gedaan na lange tijd en dat heeft me zoveel gebracht dat ik nu helemaal geïnspireerd ben het vaker te gaan doen. Daarom benieuwd naar jullie antwoorden.
<<

Anoniem284

Bericht 10 Okt 2019 21:22

Re: Yoga

Momenteel niet. Maar ik heb yin yoga gedaan, zwangerschapsyoga en een cursus yoga na zwangerschap/bevalling.

Bij die eerste 2 heb ik vooral geleerd te ontspannen in je pijn en pijn te accepteren. Heel veel aan gehad bij mijn bevalling trouwens.

Bij yin yoga vind ik het fijn dat je een tijd in een houding blijft, als je de pijn accepteert en erin kan ontspannen ook steeds verder kan zakken in die houding. En als je er dan uit komt, dat gevoel vind ik echt fijn. Heel rustgevend ook.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Okt 2019 07:52

Re: Yoga

Ik zit al ongeveer een jaar op yoga in de sportschool. Het is een soort van poweryoga met een beetje pilates er bij.
Maar er zitten soms ook onderdelen van andere (rustigere) soorten yoga bij.
Ik vind het een perfecte mix. Je moet bij sommige oefeningen wel echt aan het werk. Bij andere kun je heerlijk ontspannen. En altijd afsluiten met een 8 minuten durende ontspannings'oefening'. Je ligt dan eigenlijk met je ogen dicht naar ontspannen muziek te luisteren.
Ik vind het heerlijk en ben altijd heel rustig na de les.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 12 Okt 2019 16:47

Re: Yoga

Wij hebben yoga op werk, 1x per week in de lunchpauze en ik vind het heerlijk. De docent doet een soort mix van allerlei soorten, met name yin yoga en poweryoga geloof ik. Helpt me om even een uurtje echt niet aan werk te denken, ik heb het echt al maanden superdruk en kan het ook thuis moeilijk loslaten, maar tijdens dat uurtje dus wel.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers