Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spotify

<<

Anoniem 53

Bericht 19 Sep 2013 11:19

Spotify

Ik heb dit al eeuwen op mijn iPhone en iPad staan, maar wil het nu toch eens gaan gebruiken. Afspeellijsten gemaakt, wil ik ze beluisteren krijg ik dat ik bij allebei Spotify Premium nodig heb. Prima, ik naar de App store, daar kan ik het alleen niet vinden.. We kan me helpen?
<<

Anoniem126

Bericht 19 Sep 2013 11:31

Re: Spotify

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 11:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 19 Sep 2013 11:56

Re: Spotify

Oh! Maar ik had internetverbinding, maar kon toch geen muziek luisteren.. Komt het misschien omdat ik met Facebook geconnect had? Moet ik inloggen met mijn eigen gegevens?
<<

Anoniem126

Bericht 19 Sep 2013 12:52

Re: Spotify

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 11:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 19 Sep 2013 13:01

Re: Spotify

Op de laptop heb je geen premium nodig zegt mijn iPad. Ik ga straks eens zitten proberen.
<<

Anoniem279

Bericht 26 Jan 2020 12:49

Re: Spotify

Ik ik even een heel oud topic, ik heb even een vraagje. M’n spotify op m’n telefoon stopt steeds met afspelen zodra ik de app afsluit. Op m’n oude telefoon speelde hij gewoon door en dat wil ik nu dus vanzelfsprekend weer. Welke instelling moet ik veranderen? Ik kan het niet vinden namelijk. Zit nu in de trein zonder muziek als ik insta en Facebook check enzo ?
<<

Anoniem279

Bericht 26 Jan 2020 12:53

Re: Spotify

Oh nevermind. Na telefoon opstarten doet hij het weer. Nouja als iemand anders nog wat kwijt wil over spotify (goeie playlisten ofzo) dan heb ik het topic gewoon maar alvast even geupt haha.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 12 Feb 2021 22:08

Re: Spotify

Haha en een jaar verder up ik het topic weer eens.

Ik ben weer veel aan de wandel en zit eraan te denken om spotify te nemen. Maar ben nu benieuwd dat als ik muziek luister tijdens het wandelen, kost dat me dan ook mb’s?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 12 Feb 2021 22:13

Re: Spotify

Je kunt heel makkelijk een playlist downloaden. Dat doe ik altijd als ik thuis nog op de WiFi zit, zodat ik onderweg geen data meer verbruik. Die download kun je na afloop ook heel makkelijk weer verwijderen.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Feb 2021 22:31

Re: Spotify

Heb je wel een premium account nodig.
<<

Anoniem303

Bericht 13 Feb 2021 00:17

Re: Spotify

Char schreef:Je kunt heel makkelijk een playlist downloaden. Dat doe ik altijd als ik thuis nog op de WiFi zit, zodat ik onderweg geen data meer verbruik. Die download kun je na afloop ook heel makkelijk weer verwijderen.

Je kunt wel een playlist maken idd, maar die playlist kun je zonder premium account niet downloaden/offline beschikbaar maken. Dus dan verbruikt het helaas wel mb’s...
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 13 Feb 2021 23:10

Re: Spotify

Klopt. Maar omdat Shally het had over Spotify “nemen” ging ik er eigenlijk vanuit dat ze doelde op een abonnement.
<<

Anoniem303

Bericht 14 Feb 2021 03:36

Re: Spotify

Char schreef:Klopt. Maar omdat Shally het had over Spotify “nemen” ging ik er eigenlijk vanuit dat ze doelde op een abonnement.

Oh zo, ja dan snap ik het, nu lees ik het ook zo idd. Ik vatte het eerst op dat ze het wilde nemen, in de zin van de app downloaden.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers