Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Married at first sight

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Mrt 2016 16:50

Married at first sight

Vorige week begonnen, Married at first sight.

Een bioloog, psycholoog en seksuoloog proberen vanuit wetenschappelijk oogpunt de perfecte match te maken. De kandidaten waarvoor een perfecte match gevonden wordt gaan trouwen zonder hun aanstaande van te voren gezien te hebben. Ze trouwen om ervoor te zorgen dat de kandidaten ook écht serieus zijn en het een kans willen geven. De presentator vertelde dat 80 % van de opgegeven kandidaten ervoor koos om door te gaan met het experiment ondanks dat ze direct trouwen en dus best een risico nemen. Zou jij het aandurven? En denk jij dat een match gevonden vanuit wetenschappelijk oogpunt kans van slagen heeft?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 07 Mrt 2016 17:23

Re: Married at first sight

Ik zou het nooit doen, echt nooit. Ik vraag mij ook af in hoeverre het kans op slagen heeft als je het alleen zo vergelijkt. Als je iemand ziet, zie je zelf vaak al snel of je iemand aantrekkelijk vind, absoluut niet of er tussen in. Dat weten die wetenschappers niet. Maar zoals die vrolijke meid met die donkere krullen, daarbij had ik echt zoiets dat het eventueel wel wat met die man wat kon worden. Ik ben benieuwd!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Mrt 2016 17:27

Re: Married at first sight

Zelf zou ik er ook echt niet aan mee doen. Ik ben heel erg benieuwd of het gaat werken. In theorie klinkt het allemaal wel heel goed, ben heel benieuwd naar de praktijk. De stellen vond ik bijna allemaal wel heel leuk passen bij elkaar en als je de foto's bij elkaar zag kon ik me zo voorstellen dat die stellen al jaren bij elkaar waren, dat vond ik wel bijzonder. Alleen het eerste stel (de jongsten) daar heb ik wel m'n vraagtekens bij, maar dat hadden de wetenschappers zelf ook.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Mrt 2016 19:16

Re: Married at first sight

Ik zou dit ook nooit doen. Het is nogal wat, meteen trouwen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem170

Bericht 07 Mrt 2016 19:28

Re: Married at first sight

Ik had laatst erover, kan dat eigenlijk wel op dezelfde dag trouwen? Hoe zit dat dan met ondertrouw?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Mrt 2016 19:41

Re: Married at first sight

Dat kan, dat weet ik toevallig! Wel met speciale procedures enzo. Maar deze mensen zijn toch niet op dezelfde dag getrouwd of wel?
<<

Anoniem164

Bericht 07 Mrt 2016 20:50

Re: Married at first sight

Ze trouwen op huwelijkse voorwaarden, een scheiding is zo geregeld, ik denk dat veel van deze vrijgezellen die mee doen denken: wie niet waagt wie niet wint, wat heb je te verliezen! Het is toch een groot avontuur. Ik zou het zelf nooit willen, maar niet iedereen hecht veel waarde aan een huwelijk denk ik, anders doe je dit toch niet. Ik kijk er wel naar, ik vind het vermakelijk!
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 07 Mrt 2016 21:03

Re: Married at first sight

Ik heb net de eerste aflevering terug gekeken en vind het eigenlijk wel interessant. Het lijkt me best goed mogelijk dat deze wetenschappers goede matches kunnen maken. Op het eerste oog lijken de stellen ook echt goed bij elkaar te passen. Of ik zelf mee zou doen, weet ik echt niet. Ik kan me wel zo voorstellen dat als je op wat latere leeftijd nog single bent, deze stap wel durft te wagen. Wat heb je dan te verliezen? Mits dat trouwen dan niet verdere gevolgen heeft qua scheiden en financiën enzo, maar daar zal het programma toch wel goed over nagedacht hebben.
09-07-2018
11-07-2021
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 07 Mrt 2016 21:08

Re: Married at first sight

Ik vind dat ze op een onwaardige manier omgaan met het huwelijk. Mij staat dat gevoelsmatig erg tegen.
De rest van het idee van het programma vind ik wel interessant.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Mrt 2016 23:32

Re: Married at first sight

Die Patty & Bram zijn echt leuk!! Ik hoop dat ze heel gelukkig worden samen, vind ze echt perfect voor elkaar. Van Yori & Nathalie weet ik het niet, ben bang dat zij uiterlijk toch heel belangrijk vindt maar ik hoop dat ze toch voor hem valt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Mrt 2016 23:38

Re: Married at first sight

Is het op rtl? Ik wil t graag terug zien wanneer ik er tijd voor heb!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem173

Bericht 09 Mrt 2016 01:14

Re: Married at first sight

Ik weet niet of ik hier aan mee zou durven doen, vind het wel bijzonder. Ga het zeker terugkijken.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 09 Mrt 2016 09:00

Re: Married at first sight

Ik ben benieuwd. Ik heb wat vrienden uit India...en daar is dit ook wel gebruikelijk. En er zijn minder scheidingen dan in Nederland... Maar wel een heel andere cultuur.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 09 Mrt 2016 11:30

Re: Married at first sight

@marin is op RTL4 :)

Ik vond de aflevering van gisteren wel bijzonder eigenlijk, ben heel benieuwd hoe het verder gaat met de stellen die gisteren zijn getrouwd :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 09 Mrt 2016 14:53

Re: Married at first sight

Ik wilde het ook graag kijken, omdat ik het wel interessant vind hoe de wetenschap hier tegen aan kijkt.

Mijn vriend keek gezellig mee roept hij ineens, die ken ik hij bedoelde Bram. Dus dat is wel grappig.
We vinden het een leuk programma.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 09 Mrt 2016 15:00

Re: Married at first sight

Aah ik heb het gemist, gauw terugkijken!

Ik zou zelf never nooit meedoen aan zo'n programma overigens. Überhaupt niet aan een tv-programma.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 09 Mrt 2016 17:42

Re: Married at first sight

Heb net de aflevering van gisteren terug gezien. Vind het huwelijk van Patty en Bram echt super, ze glunderen helemaal en zien eruit alsof ze al jaren bij elkaar zijn. Kan me niet voorstellen dat dit geen goede match is.
Als Nathalie zich open stelt kan het misschien wat worden, maar denk dat dat lastig voor haar wordt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 09 Mrt 2016 18:05

Re: Married at first sight

Ik ben zo ontzettend pro Patty & Bart. Vind ze echt ZO leuk samen!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 09 Mrt 2016 18:06

Re: Married at first sight

Hoe ze zijn gezicht ook tussen haar handen nam met die kus. Geniaal. Die kussen trouwens ook. Bij menig bruiloft zie je een veel zuiniger kusje haha
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 09 Mrt 2016 18:09

Re: Married at first sight

Reva schreef:Ik ben zo ontzettend pro Patty & Bart. Vind ze echt ZO leuk samen!


+1!! Echt zo leuk!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Mrt 2016 20:46

Re: Married at first sight

Niks voor mij om mee te doen, maar wel weer leuk om naar te kijken.

Wel heel duidelijk dat RTL een populairdere zender is dan SBS. Een paar jaar geleden was precies dit programma ervoor op SBS en dat is halverwege het seizoen gestopt wegens tegenvallende kijkcijfers volgens mij. Hier is nu al meer aandacht voor volgens mij.

Bram en Patty vond ik trouwens ook erg leuk! Vind dat wel een match idd :)

Dat andere stel wordt 'm niet denk ik. Heb zo'n vermoeden dat zij niet door zijn uiterlijk heen kan kijken en hem daarom niet leuk genoeg vindt. Je moet iemand ook wel een beetje aantrekkelijk vinden natuurlijk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem164

Bericht 09 Mrt 2016 20:48

Re: Married at first sight

O mennnn ik smolt echt bij Patty en Bram, volgens mij echt een match made in heaven! Superleuk!!! Ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat.
Wel grappig, ik ben ook jurken wezen passen bij Weddings in Rotterdam, Patty en Nathalie ook! Leuk om terug te zien op tv. Alleen was het bij mij veeeeeel drukker :eyes:
<<

Anoniem198

Bericht 09 Mrt 2016 21:19

Re: Married at first sight

Ik vind Patty en Bram ook echt goed bij elkaar passen hoop dat dat wat gaat worden.

Of ik zelf mee zou doen misschien wel. Alleen op tv komen zie ik niet zo zitten.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 10 Mrt 2016 12:34

Re: Married at first sight

Patty & Bram zijn echt zoo leuk samen! Ik zie het wel voor me dat zij samen oud worden :love:
Nathalie vond ik niet zo leuk overkomen eigenlijk. Ze keek Yori helemaal niet aan en leek er ook echt niet voor open te staan hem te leren kennen. Direct na het trouwen zei ze ook 'Het liefst zou ik nu naar huis willen gaan'. Vind het eigenlijk erg sneu voor Yori, lijkt me een prima kerel!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 15 Mrt 2016 21:23

Re: Married at first sight

Ik vind het een leuk programma om naar te kijken. Ben erg benieuwd welke stellen bij elkaar blijven.
Vind die Patty en Bram heel leuk samen. Inderdaad net of ze elkaar al heel lang kennen.
1 april 2014
31 juli 2017
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers