Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Theaterseizoen 2016/2017

<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 04 Aug 2016 11:32

Theaterseizoen 2016/2017

Naast een nieuw televisieseizoen start er in september natuurlijk ook een nieuw theaterseizoen. Zijn er hier liefhebbers? Een greep uit de voorstellingen voor volgend seizoen:

Musicals
The Lion King (Circustheater Scheveningen), The Bodyguard (Beatrix Theater Utrecht), Soldaat van Oranje (Theaterhangaar bij Katwijk), Ciske de Rat (tour), Hair (tour), De gelaarsde Kat (Efteling), Musicals in Concert (tour).

Toneel
Moeders en Zonen (Paul de Leeuw, Freek Bartels, Anne Wil Blankers), Husbands and Wives (Toneelgroep Amsterdam, met o.a. Halina Reijn), Kreutzersonate, Als het verlangen maar stopt (Angela Schijf en Tom Van Landuyt), Intouchables (Huub Stapel e.a.), Simone! (Simone Kleinsma).

Cabaret
Guido Weijers (Oudejaarsconference 2017), Javier Guzman ('Ga-Bie-Jer'), Jochem Myjer (Adem in, Adem uit), Jandino Asporaat (Van je familie moet je het hebbben), Theo Maassen (VANKWAADTOTERGER), Hans Teeuwen (Echte Rancune).

Hebben jullie al tickets gereserveerd en/of welke producties staan er op het verlanglijstje?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Aug 2016 11:37

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wij gaan naar Philip Geubels.
Ik wil heel graag naar The Lion King.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 04 Aug 2016 12:23

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wij gaan in oktober voor de 9e keer :nerd: naar Soldaat van Oranje. Verder wil ik nog heel graag naar The Bodyguard, daar ga ik binnenkort kaartjes voor boeken. En we hebben kaartjes voor Hair. Verder nog niets op de planning staan maar dat kan maar zo veranderen bij ons.

Oh en we gaan nog met de jongste naar de Bumba theatershow :smile:
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 04 Aug 2016 12:35

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wauw Knillis, de negende keer al! Blijft het dan steeds zo indrukwekkend?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 04 Aug 2016 12:43

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Ik heb alleen Ronald Goedemondt en Bert Visscher op de planning staan.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Aug 2016 19:27

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Ik zou naar graag naar the Bodyguard willen maar weet niet of dat er nog van komt.

Heb wel al kaarten voor
* Woezel en Pip
* Remco Veldhuis - lang verhaal kort
* Jeroen van der Boom in concert

Ik twijfel nog over Hart tegen hart.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Aug 2016 09:01

Re: Theaterseizoen 2016/2017

De Lion King lijkt me erg gaaf! Iemand die al een keer gezien?
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 05 Aug 2016 14:28

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wat komen er al leuke shows voorbij. Ook een aantal waarvan ik het bestaan nog niet kende.

Champagne, The Lion King heb ik destijds niet gezien. Ik wacht de eerste recensies even af (of een leuke kortingscode, wanneer ze al iets langer spelen).
<<

Anoniem192

Bericht 05 Aug 2016 15:48

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Ik ga in november naar de elfstedentour van Jan Smit!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Aug 2016 18:46

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Heb je even?

Ik ga dit seizoen naar in de ban van Broadway, moeders en zonen, Plien en Bianca, Jandino, Los Vast, Body Languages, Ciske de Rat en de theatertour van Miss Montreal. The Lion King staat zeker nog op mijn lijstje. Ben daar tig jaar geleden ook al geweest en ik vond het echt een super mooie musical. Ik hoop stiekem nog wel een keer naar Soldaat van Oranje te gaan en met mijn CJP pas kan ik voor een tientje naar het theater op de dag zelf, dus dat wil ik misschien ook wel een paar x gaan doen.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 05 Aug 2016 19:06

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Goed bezig, Winegum! Wat een lekkere lijst en veel leuks om naar uit te kijken dus. Moeders en Zonen heb ik afgelopen seizoen gezien, mooi stuk. Een CJP pas is wel ideaal hè! Daar heb ik in het verleden ook al heel wat last minute tickets mee gekocht. Ik woon tegenwoordig niet meer in de buurt van een groot theater en de theaters in mijn huidige omgeving werken niet met last minute korting, jammer. Ik twijfel nog een beetje over Ciske. Ik heb 'm gezien in de eerste tour en dat was op zich een mooie voorstelling, maar of een tweede keer de moeite waard is? Heb jij Ciske al eerder gezien, of gaat dit de eerste keer worden?

Op mijn lijstje staan o.a. de Kreutzersonate, Vaders en Zonen (met Bram vd Vlugt), Into the Woods (Elise Schaap, Lone van Roosendaal, René van Kooten, Brigitte Heitzer e.a.), en het theaterconcert van René van Kooten en band. Ik heb overigens nog nergens tickets voor aangeschaft, maar deze producties lijken me iig interessant. De solo-show van Simone Kleinsma heb ik afgelopen seizoen al gezien, maar dat bleek eigenlijk best een zwaar stuk. Terwijl de promotie anders doet denken. Het gaat heel erg over de fase waarin een vrouw van haar leeftijd terecht komt, dat geeft nog weinig herkenning natuurlijk. Hoewel de liedjes die ze zingt prachtig zijn hoor, daar niet van.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Aug 2016 19:12

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Ik ben ook wel benieuwd naar vaders en zonen, die wil ik eventueel wel zien met korting als hij in mijn theater nog beschikbaar is. Ik woonde echt tegenover het theater. Helaas ben ik onlangs verhuisd en woon ik er iets verder vanaf. Maar nog prima op fietsafstand of eventueel een paar minuutjes met de auto.IK heb mijn pas pas net aangeschaft, dus nog niet eerder gebruik gemaakt van die actie. Maar volgens mij moet dat wel goed komen.

Ciske de Rat heb ik de vorige keer gezien ja. Ik vond het wel een goed stuk. Denk dat de vorige keer dat hij draaide een jaar of zeven geleden was? Dat vind ikwel zo lang geleden dat ik het wel weer leuk vindt om te gaan zien. Plus dat hij in het weekend draait bij mijn ouders in de stad, dus ik ga samen met mijn moeder. Vanwege de afstand is een doordeweekse dag eigenlijk niet mogelijk om daar naar toe te gaan, dus om die reden is de voorstelling oa geboekt.

Waarom heb je nog niks geboekt? Je hebt ook leuke dingen in gedachten staan.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 07 Aug 2016 20:20

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wat een leuke namen komen er voorbij!

Ik ga naar Jeans theatershows, standaard elk jaar haha.
Wil naar Bastiaan Ragas (moet nog kijken voor kaartjes) , ga naar Tineke Schouten en naar de nieuwe van Jon van Eerd.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Aug 2016 20:24

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Bastiaan Ragas staat eigenlijk ook nog wel op mijn lijstje! Ik vind hem heel erg leuk.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 07 Aug 2016 20:45

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Ik heb kaartjes voor Pia Douwes en voor de theatertour van Miss Montreal :D

Wie weet komt er nog wel wat bij, vindt shows heel leuk.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 07 Aug 2016 20:46

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Ben je twee jaar geleden ook naar de theatertour van Miss Montreal geweest, girli?
Ik vond het echt super leuk, dus heb hoge verwachtingen.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 07 Aug 2016 22:01

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Winegum schreef:Waarom heb je nog niks geboekt? Je hebt ook leuke dingen in gedachten staan.


Ik ben nooit zo snel met boeken. De soort voorstellingen die ik noemde zijn in deze regio zelden uitverkocht. Dat maakt het makkelijker last minute voorstellingen in te plannen, of om ze in een ander theater te gaan zien. Net wat uitkomt. In het tweede deel van het seizoen komen er vaak nog wel producties bij die nu niet in de agenda staan, zoals afgelopen seizoen met Moeders en Zonen gebeurde. Dan wacht ik liever even af, het budget is immers niet oneindig.

Soms wel jammer dat de verkoop niet zo goed loopt. Bij laatstgenoemde voorstelling zaten we in een halfvolle zaal, terwijl die productie best meer publiek waard is. Herken je die teruglopende verkoop bij jullie in het theater, of is het 'vechten' om een kaartje zodra de verkoop voor het nieuwe seizoen start? Grote musicals als Ciske en producties met grote namen, bekende cabaretiers raken hier wel eerder uitverkocht hoor. Het zijn de kleinere producties die het moeilijk lijken te hebben.
<<

Anoniem192

Bericht 07 Aug 2016 22:35

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Anousch, jij ook elk jaar jeans, leuk! Ik ook bijna elk jaar, denk dat ik aankomend seizoen ook weer ga!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 07 Aug 2016 23:21

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Leuk topic. Ik heb een hele waslijst aan ook kleinere voorstellingen gereserveerd. In de vriendenvoorverkoop dus met korting en bij elke 3 voorstellingen die je boekt kun je kiezen uit een selectie avontuurtjes die maar 9.50 euro zijn inclusief consumptie. en die tellen ook weer mee voor de 3 voorstelllingen voor een volgend avontuurtje. Zo is theater nog leuker. Ik ga naar:

http://www.hermajesty.nl/ModX/ Her Majesty met Déjà Vu.
Het Noord Nederlands Orkest
De Nazi en de kapper http://www.denaziendekapper.nl
Een flinke linkse vrouw (mug met de gouden tand / Marcel Musters )
A postcard from Aleppo http://merlijntwaalfhoven.com/nl/componist-in-de-21ste-eeuw/mini-opera-a-postcard-from-aleppo/
Potter Beestenhttp://rieksswarte.nl
Jan Beuving http://www.schouwburgogterop.nl/detail/1970/janbeuvingtnt.wordpress.com
De vader, de zoon en het heilige feest http://troubleman.nl/productie/de-vader-de-zoon-en-het-heilige-feest/
Dorine Wiersma http://www.dorinewiersma.nl
We hadden liefde, we hadden wapens / Urban Myth http://www.schouwburgogterop.nl/detail/1820/we-hadden-liefde-we-hadden-wapens-urban-myth-met-huub-van-der-lubbe-ntjam-rosie-e-a
De man door Europa http://insearchofeurope.eu
Diederik van Vleuten / mijn nachten met Churchill http://www.diederikvanvleuten.nl
Wende http://wende.nu/en/enter
Gandhi juggling http://www.gandinijuggling.com
Isabelle van Keulen Ensemble
JWF kapel relatieconcert
Omging shadows http://www.schouwburgogterop.nl/detail/1937/moving-shadows-nl-premiere-openingsvoorstelling-die-mobiles
Infinity / familie Flos http://www.schouwburgogterop.nl/detail/1914/infinita-familie-floz
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem316

Bericht 08 Aug 2016 07:13

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wij gaan naar Ronald Goedemondt als ik het goed heb. Ik ken hem niet zo goed maar mijn man vindt hem erg leuk.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 08 Aug 2016 09:57

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Wij gaan eind september naar Bert Visscher
10.04.17
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 19 Sep 2016 22:49

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Hier zijn de eerste tickets inmiddels ook binnen: Kreutzersonate en Vaders & Zonen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Sep 2016 19:26

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Leuk, Skyler!

Ik ga morgen denk ik voor het eerst alleen naar het theater.
Ik heb sinds kort een CJP pas en dan kan ik voor een tientje naar het theater. Een uur voor de voorstelling als er dan nog kaartjes zijn kun je ze dus voor een tientje kopen.

Dus ga denk ik morgen kijken of er nog tickets voor Sara Kroos zijn. Wel spannend, maar komt vast goed.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 22 Sep 2016 21:09

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Leuk! Je zult zien, het valt heus mee hoe ongemakkelijk het is. Ik ben in het verleden ook regelmatig alleen naar een show geweest. De pauze is wat ongezellig, maar in de zaal is het toch ieder voor zich.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Sep 2016 21:11

Re: Theaterseizoen 2016/2017

Eris gelukkig geen pauze zie ik. Dus dat is wel fijn!
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers