Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ja
10
42%
Nee
9
38%
Misschien/weet het nog niet
5
21%
 
Aantal stemmen : 24
<<

Geel

Bericht 14 Mrt 2017 11:29

Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

(Ja joh, lekker toepasselijk peilen vandaag.)

Wat hoop je te zien of horen tijdens dit debat?
<<

Anoniem313

Bericht 14 Mrt 2017 11:37

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik ben behoorlijk geïnteresseerd in politiek maar haat debatten. Het is maar zo weinig interessant. Voortdurend komen dezelfde frames naar voren en men is alleen maar bezig elkaar vliegen af te vangen en te scoren. Hoe veel interessanter zou het zijn om een echt inhoudelijk gesprek te hebben over bijvoorbeeld het klimaat, waarin de tijd is om echt over de oorzaken, gevolgen, en verschillende ideeën voor oplossingen te praten, waarbij er niet wordt gezocht naar waar men het oneens is (en kiezers kan trekken) maar naar de meerwaarde van verschillende perspectieven om tot betere oplossingen te komen? Maar goed, dat gebeurt niet, en al helemaal niet in verkiezingstijd.
Om antwoord te geven op je vraag: ik zie waarschijnlijk een stukje, dan word ik boos en ga k schreeuwen naar de TV, en dan strijken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Mrt 2017 11:39

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Dat wat Caulfield zegt!

♥♥
<<

Geel

Bericht 14 Mrt 2017 11:40

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Vliegen afvangen in je broekje!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Mrt 2017 11:43

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Nee.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 14 Mrt 2017 14:24

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Misschien even om te kijken hoe 'mijn' lijsttrekker het doet, wat de andere partijen te vertellen hebben weet ik onderhand wel en ga ik toch niet op stemmen morgen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 14 Mrt 2017 14:26

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik kijk waarschijnlijk wel. Twijfel nog steeds tussen vvd en d66. Ene moment denk ik weer zeker te weten d66. Dan twijfel ik weer toch vvd. Either way vind ik het toch wel interessant maar ook kans dat het me irriteert en ik wegzap. Ik begin een beetje politiek moe te worden weer. :palm:
<<

Geel

Bericht 14 Mrt 2017 17:25

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik ga wel kijken. Zoveel debatten kijk ik niet meer tegenwoordig en ik vind het leuk dat een 'kleine' Segers tegen een 'grote' Rutte en Wilders mag debatteren. Hoop dat dat een ander debat oplevert.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 14 Mrt 2017 17:56

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Whatever schreef:Ik kijk waarschijnlijk wel. Twijfel nog steeds tussen vvd en d66. Ene moment denk ik weer zeker te weten d66. Dan twijfel ik weer toch vvd. Either way vind ik het toch wel interessant maar ook kans dat het me irriteert en ik wegzap. Ik begin een beetje politiek moe te worden weer. :palm:


Precies dit! Ik heb eigenlijk zin in een rustig avondje doen waar ik zin in heb, maar misschien hoort daar dan toch even dit debat bij :laughcry:
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 14 Mrt 2017 18:23

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

De lijsttrekker van DENK heeft gecancelled. Nu gaat Marianne Thieme alleen tegen Jan Roos van VNL debatteren. Wedden dat die piepo haar constant gaat onderbreken en niet laat uitspreken. Mark my words.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Mrt 2017 18:34

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik was het eigenlijk niet van plan. Ik vind het aan de ene kant te droog, en aan de andere kant te smeeuig, zo'n debat.
Maar misschien als we niets anders kunnen bedenken op tv, voelt het toch wel goed om het dan toch aan te zetten..


Edit. Ja we gaan toch maar kijken.
Laatst gewijzigd door Marin op 14 Mrt 2017 20:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Mrt 2017 18:46

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik heb er eigenlijk geen tijd voor. Het het is ook wel wat voorspelbaar, wat Caulfield al zegt eigenlijk.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Mrt 2017 20:23

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik zet het wel even op, maar ik weet niet hoe lang het me blijft boeien.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 14 Mrt 2017 20:38

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik heb veel moeite met een debat kijken waarbij Wilders wél mee wil doen. Ik vond het wel lekker rustig dat hij zoveel weigerde, want die debatten vond ik persoonlijk veel inhoudelijker, en gaven mij veel meer inzicht in waar partijen een compromis willen sluiten indien nodig en waarin ze op dit moment standvastig lijken.
Dus ik ben er nog niet uit, het kan zijn dat ik het aanzet en als het dan weer de Wilders stampvoetshow wordt dat ik dan verder ga met een film of iets. (Wilders kan überhaupt niet écht debatteren als in de klassieke betekenis van het woord, dus de lat leg ik al lager, maar als het zo'n 'welles nietes jij bent een stommerd nee jij bent een stommerd toestand wordt haak ik echt af)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Mrt 2017 21:50

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Ik heb het zowaar op staan. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden, haha. Sowieso duurt het me te lang om helemaal af te kijken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Mrt 2017 21:55

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Nou tot nu toe is het meer een oppervlakkig interview van Rob Trip dan een debat. Is natuurlijk ook totaal geen ruimte voor, met zoveel partijen in één avond. Ideale avond om in een paar minuten je grootste standpunten kenbaar te maken maar tot nu toe vind ik 't niet erg debat waardig.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem278

Bericht 14 Mrt 2017 21:58

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Nee, nog niet echt een debat, meer een 'mijn naam is X en ik sta voor Y'
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Mrt 2017 22:37

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Quizzle schreef:Nee, nog niet echt een debat, meer een 'mijn naam is X en ik sta voor Y'


idd.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 14 Mrt 2017 23:36

Re: Kijk jij vanavond naar het Grote Lijsttrekkersdebat?

Nee. Ik weet wat ik ga stemmen en sta achter mijn keuzes en gedachtengang. Ik heb de programma's allemaal doorgelezen en heb voor mijn gevoel geen extra overtuiging (of twijfel) nodig.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers