Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Miniworld Rotterdam

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 17 Feb 2017 13:18

Miniworld Rotterdam

Wie is er wel eens geweest en wat vond je er van? Man is bijna jarig en nu was ik opzoek naar een cadeautje namens mijn zoon. Alleen heeft man nooit echt wensen dus zat te denken aan een papa/zoon uitje voor straks in de vakantie of als ik bevallen ben. Zoon is gek van treinen en man komt uit Rotterdam dus denk dat ze het beide wel leuk gaan vinden. Maar is het een geschikt uitje voor een kind van 2,5 jaar?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Feb 2017 13:21

Re: Miniworld Rotterdam

M'n man is er met onze zoon van 4. Heb hem even gevraagd maar hij zei dat het vooral kijken is, niet erg veel interactie. Wel een paar knoppen die je kunt indrukken en dat er dan iets start, maar niet veel dus. Hij denkt dat het meer voor oudere kinderen is.
#teammaple🍁
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 17 Feb 2017 20:32

Re: Miniworld Rotterdam

Oke jammer. Iemand anders nog ervaringen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 18 Feb 2017 09:30

Re: Miniworld Rotterdam

Is het Spoorwegmuseum een optie voor je? Dat is wat interactiever.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 18 Feb 2017 09:47

Re: Miniworld Rotterdam

Er is wel heel veel te zien aan huisjes/treinen/gebouwen.
Met 2 meiden van 9 zijn we er denk ik zo'n 2.5 uur geweest.
Maar die konden ook wel een link leggen naar bijv de Erasmusbrug

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers