Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afas Circustheater

<<

Anoniem184

Bericht 11 Jan 2017 22:18

Afas Circustheater

Ik wil voor m'n vriend als verjaardagscadeau kaarten voor de Lion King kopen, alleen ik ben een beetje zoekende wat nou prima plaatsen zijn. We hoeven niet de allerbeste plaatsen te hebben (iets naar links/rechts moeten kijken vinden we ook echt niet erg) maar we willen wel het podium gewoon goed duidelijk kunnen zien. Ik word er alleen op basis van de plattegrond geen wijs uit, ben bang uitgerekend nét de verkeerde plaatsen te reserveren.
Wie is er wel eens geweest, welke plaatsen en hoe beviel dat?
<<

Anoniem205

Bericht 11 Jan 2017 22:20

Re: Afas Circustheater

Gisteren nog :angel:
Maar wij zaten op rij 4, dus aan mij heb je niks :)
Op de ring zie je het ook nog prima trouwens. Alleen in de meest linker/rechterhoek recht voor het podium zit je prut en op de 1e 2 rijen ook
<<

Anoniem184

Bericht 11 Jan 2017 23:15

Re: Afas Circustheater

Ja door jou kwam ik erop :P Hoe fijn, rij 4! Er waren inderdaad ook stoelen recht voor het podium beschikbaar, o.a rij 7. Daar zou ik het liefst zitten mar dat zou ruim €200 gaan kosten, dat vind ik toch wel heel veel geld. Ik neig nu inderdaad naar de ring.
<<

Anoniem205

Bericht 11 Jan 2017 23:46

Re: Afas Circustheater

Ja... zoiets heeft O er idd voor neergelegd. Maar elke cent waard!
<<

Anoniem192

Bericht 12 Jan 2017 00:12

Re: Afas Circustheater

O in de ring zie je het prima hoor!
<<

Anoniem184

Bericht 12 Jan 2017 07:54

Re: Afas Circustheater

Oké dan ga ik ze bestellen! Nu nog even bedenken hoe ik R. subtiel moet meedelen dat hij die dag vrij moet proberen te houden van z'n werk (zou op een zondag zijn, maar hij is 7dgn per week inzetbaar). Wil eigenlijk gewoon een dagje met hem op stap en hem een uur van tevoren ofzo pas die kaartjes geven, dus wil nog niks verklappen en ook geen onbedoelde hints geven. Bedankt in elk geval!
<<

Anoniem197

Bericht 12 Jan 2017 08:41

Re: Afas Circustheater

Zeggen dat je dan naar een feest of iets moet?
Ben jaloers! Ik wil ook maar vind het te duur
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jan 2017 10:36

Re: Afas Circustheater

Kun je niet zn baas bellen en dan zeggen dat hij dan en dan vrij moet houden R.?
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers