Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het schrijven van een boek?

<<

Anoniem221

Bericht 04 Jan 2017 23:39

Het schrijven van een boek?

Al als kind wilde ik niets liever dan een boek schrijven. Nu heb ik een onderwerp gevonden om over te schrijven, maar zoals iedereen weet ben ik niet de werelds beste schrijver. Hoe pak ik het dan aan?

Ik wil niet zo maar een boek schrijven. Het boek gaat over een onderwerp dat veel mensen zal aanspreken. Maar als je niet kunt schrijven, dan spreekt het niemand aan. Lijkt mij? En dan? Want het verhaal moet verteld worden. Althans, dat vinden mijn vriend en ik.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 04 Jan 2017 23:42

Re: Het schrijven van een boek?

Door iemand laten lezen, desnoods per hoofdstuk waardoor diegene tips kan geven? :) Wellicht kan je op die manier een schrijfstijl ontwikkelen en er beter in worden :)

Ik wil eventueel wel een stukje voor je lezen!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem221

Bericht 04 Jan 2017 23:48

Re: Het schrijven van een boek?

Je mag het van mij best lezen. Maar het is een persoonlijk verhaal en ik zit nu pas in het gedeelte dat er iemand een hork was en pas 200 pagina's later (hoop ik :P) wordt duidelijk waarom dat is. Althans, zo probeer ik het op te bouwen.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jan 2017 23:52

Re: Het schrijven van een boek?

Is het fictie? Een roman bijvoorbeeld?
Als je niet kunt schrijven zou je kunnen zoeken naar een co-auteur. Ik ben wel benieuwd, wil het graag lezen en feedback geven.
<<

Anoniem221

Bericht 04 Jan 2017 23:59

Re: Het schrijven van een boek?

Caulfield schreef:Is het fictie? Een roman bijvoorbeeld?
Als je niet kunt schrijven zou je kunnen zoeken naar een co-auteur. Ik ben wel benieuwd, wil het graag lezen en feedback geven.


Het is een zeer persoonlijk verhaal. Het is een soort 'Cruel Intentions'. Ik denk dat iedereen die film wel heeft gezien?
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jan 2017 00:01

Re: Het schrijven van een boek?

Fedora schreef:
Caulfield schreef:Is het fictie? Een roman bijvoorbeeld?
Als je niet kunt schrijven zou je kunnen zoeken naar een co-auteur. Ik ben wel benieuwd, wil het graag lezen en feedback geven.


Het is een zeer persoonlijk verhaal. Het is een soort 'Cruel Intentions'. Ik denk dat iedereen die film wel heeft gezien?


Ok, een roman dus?
Als je wilt dat ik het lees, of een deel ervan, ff via PB?
<<

Anoniem221

Bericht 05 Jan 2017 00:11

Re: Het schrijven van een boek?

Ja stom, een roman. Ik stuur je het via pb. Maar, het is persoonlijk. Hoop dat wat je leest tussen ons beiden kan blijven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Jan 2017 14:06

Re: Het schrijven van een boek?

Je realiseert je wel dat als er ooit een boek komt, iederéén het kan lezen? Dat klinkt misschien als een open deur, maar dat is wel iets waar je echt achter moet kunnen staan. Want niet alleen kan iedereen het dan lezen, mensen gaan er ook een mening over hebben die ze niet onder stoelen of banken steken. Daar moet je wel tegen kunnen, zeker als het een kwetsbaar onderwerp is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Jan 2017 15:08

Re: Het schrijven van een boek?

Susan schreef:Je realiseert je wel dat als er ooit een boek komt, iederéén het kan lezen? Dat klinkt misschien als een open deur, maar dat is wel iets waar je echt achter moet kunnen staan. Want niet alleen kan iedereen het dan lezen, mensen gaan er ook een mening over hebben die ze niet onder stoelen of banken steken. Daar moet je wel tegen kunnen, zeker als het een kwetsbaar onderwerp is.

Inderdaad. En niet alleen onbekenden, misschien juist ook wel (vaag) bekenden!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers