Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


een dubbeltje op z'n kant

<<

Anoniem20

Bericht 10 Sep 2013 22:29

een dubbeltje op z'n kant

wat een mensen deze aflevering....werkelijk....
<<

Anoniem103

Bericht 10 Sep 2013 22:30

Re: een dubbeltje op z'n kant

Nou echt... Onbegrijpelijk zeg.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 10 Sep 2013 22:32

Re: een dubbeltje op z'n kant

Echt werkelijk waar..als dit mijn ouders waren..
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem170

Bericht 10 Sep 2013 22:32

Re: een dubbeltje op z'n kant

Ik kan het niet geloven..
Die vrouw op een gegeven moment echt: en ik werk al zo hard :nopompom: Ze verdiende 750 euro netto, dan werk je 3 dagen ofzo? En dan die man, gewoon weigeren fullltime te werken. Van mij mochten die deurwaarders hele huis leeghalen, tjeee
<<

Anoniem305

Bericht 10 Sep 2013 22:36

Re: een dubbeltje op z'n kant

Jemig. Ik kan die mensen wel iets aandoen! Vreselijk stel. Zo dom als een stoeptegel. Beter helpen ze mensen die ook geholpen willen worden en niet dit soort oelewappers.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 10 Sep 2013 22:36

Re: een dubbeltje op z'n kant

Ongelooflijk.... Ik was ook sprakeloos. Ik denk ook niet dat die man ooit met z'n eigen bedrijf rendabel gaat worden.
Ze leken beiden ook niet heel er snugger te zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem20

Bericht 10 Sep 2013 22:36

Re: een dubbeltje op z'n kant

Wat een naïviteit....een katje kopen ?!? en de inrichting is ook niet van 10jr geleden...

die vrouw wil gewoon hele dagen lekker aanrommelen...thee drinken, huisje inrichten, tijdschriften lezen, etc.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 10 Sep 2013 22:38

Re: een dubbeltje op z'n kant

Zo ja zeg. Ik heb echt medelijden met die dochter die haar ouders vol goede moed heeft aangemeld.
Alleen al voor je kinderen wil je toch zorgen dat het goed komt?!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Nyx

Bericht 10 Sep 2013 22:49

Re: een dubbeltje op z'n kant

Je krijgt een kans, ingangen bij uitzendbureaus, je hoeft alleen maar 'ja' te zeggen en het beter leven staat te wachten. Er staan mensen in de rij om zo'n kans te krijgen zoals zij hebben gekregen en wat zeggen zei? Ik wil niet zoveel werken, want waarom zou ik? Ik wil mijn bedrijf niet alleen in het weekend doen, want ik word moe van 40u voor een baas werken. Sjees, die mensen komen nog dieper in de stront door hun instelling. En eigenlijk vind ik dat nog niet eens zo erg, wat erger is is dat er veel mensen zijn die deze kans wel hadden aangegrepen met beide handen en die ze niet hebben gekozen, omdat ze deze twee hebben gekozen. Gewoon dom!
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 00:07

Re: een dubbeltje op z'n kant

Echt dit soort mensen afschieten werkelijk waar. Ik kan hier echt niet tegen. Domme lompe mensen die gewoonweg niet willen. Een kat nemen terwijl je dikke schulden hebt? Het spaargeld van je kinderen jatten terwijl je weigert om fulltime te werken? Walgelijk.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 11 Sep 2013 00:10

Re: een dubbeltje op z'n kant

Ik heb mij ook zitten verbazen, zeker met alle kansen die ze krijgen. Ik snap dat verandering niet leuk is maar zelfs zonder schulden moet je bezuinigen dus je kan niet boven je stand blijven lezen.

Verder vind ik dat er een erg onrealistisch beeld wordt gegeven van uitzendbureaus. Die doen echt nauwelijks iets voor je, althans dat is mijn ervaring. Ik heb mij weer flink boos gemaakt voor de tv, beter helpen ze mij, ik pak alles aan.
<<

Nyx

Bericht 11 Sep 2013 00:38

Re: een dubbeltje op z'n kant

Nijntje, in mijn geval doen ze ook weinig tot niets. Maar ze zullen afspraken hebben met Dubbeltje op zijn kant dat iets moeten doen mits de persoon dat niet wil. Ik hoor ze continu praten over Randstad, dus daar zullen ze wel een contract mee hebben.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 11 Sep 2013 11:26

Re: een dubbeltje op z'n kant

Jeetje, ik heb de hele uitzending tegen de tv zitten tieren. Wat een belachelijk stel zeg. Iedereen zet zich 100% in om ze te helpen, en dan maar blijven zeuren dat het niet leuk is om fulltime te werken. Dat was echt de druppel hoor, ik zou alles over hebben voor een fulltime baan op dit moment! Hij kreeg het notabene op een presenteerblaadje aangeboden en heeft er zelf niets voor hoeven doen. (Hier dus ook de ervaring dat uitzendbureaus nauwelijks iets doen voor je.)

Ik snap ook nog steeds niet hoe het kan dat met inkomsten van bijvoorbeeld €1200 euro per maand, er €3500 per maand uitgegeven kan worden. Wij kunnen alleen uitgeven wat er binnenkomt, als er niets meer op de rekening staat kan je toch ook niets meer kopen? :confused: Ik zie dit elke aflevering gebeuren en blijf het raar vinden.
Afbeelding
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 11 Sep 2013 11:32

Re: een dubbeltje op z'n kant

Eep, ze betaalden al een aantal maanden geen hypotheek. Zo zullen ze wel meer rekeningen niet betalen.
Maar met alle respect, volgens mij waren deze twee mensen niet heel slim dus volgens mij beseffen ze niet dat ze nu écht in de problemen komen. Ik ben ook benieuwd of ze later er anders over gaan denken. Ze bleven erg in een slachtofferrol hangen. "We hebben al zoveel mensen vertrouwd"

Ooh maar ik wilde ze inderdaad wel door elkaar schudden. Ik snapte de frustraties van John en uuh die andere vrouw (die financieel adviseur) heel goed. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zich zo ingehouden hebben, het lijkt me dat ze zonder de camera's wel heel goed met deze mensen gesproken hebben.
<<

Anoniem58

Bericht 11 Sep 2013 11:43

Re: een dubbeltje op z'n kant

Als programma maker had ik mijn handen van dit stel afgetrokken. Ze kregen nog gewoon coaching hierna, dat had ik dus echt niet gedaan.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 11 Sep 2013 12:29

Re: een dubbeltje op z'n kant

En wat dan nog het erge is, ze komen straks in de schuldsanering en na 3 jaar is alles opgelost.
Ik kan me daar zo kwaad om maken, omdat ze alles aangeboden krijgen om dat te voorkomen.

Er zijn mensen die daar echt geen keus in hebben en dus gedwongen in de schuldsanering komen.

Zeer triest dit soort mensen. :thumbdown:
<<

Anoniem73

Bericht 11 Sep 2013 14:08

Re: een dubbeltje op z'n kant

Echt wow 20.000 euro schuld bij je zorgverzekeraar! En dan ook zitten vertellen ja wij wisten ook niet dat de hypotheek zo hoog zou zijn, we zijn niet zo van de papieren...what the f*ck! Je bent er toch bij als je een hypotheek afsluit!?
<<

Anoniem44

Bericht 11 Sep 2013 16:54

Re: een dubbeltje op z'n kant

Wauw, hoe kun je er zo'n puinzooi van maken. Begrijp ook niet dat het überhaupt een keuze is, wel of niet fulltime werken. Het is toch gewoon of je lasten verlagen, door bijvoorbeeld dat gigantische vrijstaande huis te verkopen, of meer inkomsten genereren. Als je elke maand 500 euro verliest, wie betaalt dat dan? Dat is toch vreemd? Niemand leent hen nu toch meer geld?

Echt heel vreemd verhaal dit. En dan 6 kinderen!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Sep 2013 20:32

Re: een dubbeltje op z'n kant

Eens met ED. Als je zulke schulden hebt, heb je niet zoveel keuze meer. Inderdaad je lasten verlagen, of meer inkomen generen (wat lastig kan zijn maar in dit geval kregen ze het zo aangereikt dus dan grijp je toch die kans?). Echt een onnozel stel.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 12 Sep 2013 10:32

Re: een dubbeltje op z'n kant

Ik kan mij der ook niet echt bij als ze niet wisten dat ze hoge hypotheek hadden , ze weten anders wel donders goed hoe ze geld kunnen uitgeven .En dan ook nog de kinderen hun spaar rek plunderen.niet best
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Sep 2013 10:36

Re: een dubbeltje op z'n kant

Atelier Madame schreef:Echt dit soort mensen afschieten werkelijk waar. Ik kan hier echt niet tegen. Domme lompe mensen die gewoonweg niet willen. Een kat nemen terwijl je dikke schulden hebt? Het spaargeld van je kinderen jatten terwijl je weigert om fulltime te werken? Walgelijk.


Afschieten? Niet een beetje overdreven?

Verder zat ik me ook heel erg te ergeren. Benieuwd wat die dochter er van vindt wanneer ze de uitzending terugkijkt. Jammer dat ze nooit een 'hoe is het nu met' uitzending maken.
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2013 12:41

Re: een dubbeltje op z'n kant

Carrie schreef:
Atelier Madame schreef:Echt dit soort mensen afschieten werkelijk waar. Ik kan hier echt niet tegen. Domme lompe mensen die gewoonweg niet willen. Een kat nemen terwijl je dikke schulden hebt? Het spaargeld van je kinderen jatten terwijl je weigert om fulltime te werken? Walgelijk.


Afschieten? Niet een beetje overdreven?

Verder zat ik me ook heel erg te ergeren. Benieuwd wat die dochter er van vindt wanneer ze de uitzending terugkijkt. Jammer dat ze nooit een 'hoe is het nu met' uitzending maken.


Dat is meer een 'gezegde' denk ik, dat afschieten. Mijn man zegt dat ook vaak, maar niet in de vorm dat het dan ook moet gebeuren.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Sep 2013 12:42

Re: een dubbeltje op z'n kant

SarahKey schreef:
Carrie schreef:
Atelier Madame schreef:Echt dit soort mensen afschieten werkelijk waar. Ik kan hier echt niet tegen. Domme lompe mensen die gewoonweg niet willen. Een kat nemen terwijl je dikke schulden hebt? Het spaargeld van je kinderen jatten terwijl je weigert om fulltime te werken? Walgelijk.


Afschieten? Niet een beetje overdreven?

Verder zat ik me ook heel erg te ergeren. Benieuwd wat die dochter er van vindt wanneer ze de uitzending terugkijkt. Jammer dat ze nooit een 'hoe is het nu met' uitzending maken.


Dat is meer een 'gezegde' denk ik, dat afschieten. Mijn man zegt dat ook vaak, maar niet in de vorm dat het dan ook moet gebeuren.


Hahah gelukkig maar :D Nee dacht al niet dat ze het letterlijk bedoelde :P Maar toch, vind het een rare uitdrukking.
<<

Nyx

Bericht 16 Sep 2013 15:47

Re: een dubbeltje op z'n kant

In Friesland moeten ze aan het gas, dat vind ik helemaal een stomme uitdrukking. Maar goed, dat is ook iets wat je niet al te serieus moet nemen.
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2013 15:48

Re: een dubbeltje op z'n kant

Haha nee niet letterlijk bedoeld :p. Gewoon dat ze een schop omder hun kont moeten krijgen en flink aan de bak moeten. Zal wel geen regionaal taalgebruik zijn gezien we uit dezelfde plaats komen carrie :lol:
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers