Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Aug 2023 21:59

Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

De zomervakantie is voorbij. Ik ben weer aan het werk en op zoek naar leuke en interessante uitjes voor in de weekenden of op vrije dagen.

Heb jij nog tips voor bijzondere, leuke en interessante musea, rondleidingen, open dagen en evenementen? Zet ze dan in dit topic.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 23 Aug 2023 22:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Aug 2023 22:02

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Het lijkt me zo leuk en interessant maar ik heb dat weekend al andere plannen. Hier als tip voor anderen.

Van hun site:
Op zaterdag 2 september 2023 zet Nationale Opera & Ballet in Amsterdam de deuren wagenwijd open. Klein en groot, kenner en nieuwkomer: iedereen is welkom en de toegang is gratis.

Ontdek de magische wereld van Nationale Opera & Ballet! We stellen een gevarieerd programma samen, met onder meer optredens, tentoonstellingen, workshops en een bezoek aan onze ateliers.

Open Huis 2023 | Wat is er te doen?

Voor het eerst in vier jaar openen we weer onze deuren. Bij de hoofdingang op het plein en bij het decoratelier heten we u daarom ook van harte welkom. Van tevoren aanmelden is niet nodig.

Loop binnen en ontdek de wereld voor en achter de schermen. Maak kennis met diverse ambachten, zoals het maken van kostuums, hoeden, pruiken en rekwisieten en woon optredens bij van De Nationale Opera Studio, het Koor van De Nationale Opera en Het Nationale Ballet.

Voor de kinderen zijn er diverse activiteiten, maar u kunt natuurlijk ook samen op ontdekkingsreis door het theater en met een rondleiding door het decoratelier. In onze ateliers en studio's beantwoorden onze medewerkers graag al u vragen.

Kortom, er is voor elk wat wils. Kom op tijd en mis niets!
 

BEKIJK HIER HET PROGRAMMA

Open Huis Nationale Opera & Ballet
2 september 2023

Theater
Amstel 3, Amsterdam

Decoratelier
Kollenbergweg 1, Amsterdam

Deuren open: 11.00 uur
Einde: 16.00 uur

BUSVERVOER
Tussen het theater en het decoratelier rijdt een bus. Gratis kaartjes voor deze bus zijn af te halen bij de informatiebalie in de foyer van Nationale Opera & Ballet.

Bustijden
Theater > decoratelier: 11.30 uur, 12.30 uur, 13.30 uur en 14.30 uur.
Decoratelier > theater: 13.00 uur, 14.00 uur, 15.00 uur en 16.00 uur.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Aug 2023 22:09

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Kun je niet op de open dag van de Nationale Opera en Ballet? Ze doen ook rondleidingen voor individuen en groepen op bepaalde vaste datums, die kun je op hun site vinden. Een rondleiding van 75 minuten kost 15 euro. Ik vond het indertijd erg leuk en interessant om een kijkje achter de schermen te krijgen.

https://www.operaballet.nl/uw-bezoek/ac ... en#kaarten

Tijdens de 75-minuten tour ziet en beleeft u de bijzondere wereld achter het doek. Uw gids vertelt u ondertussen de ins & outs van ons theater. Hij of zij neemt u mee naar verschillende ateliers en studio's en naar het grootste toneel van Europa, allemaal plekken die normaal gesproken niet voor bezoekers toegankelijk zijn. Zo krijgt u de kans om te proeven van de dynamiek achter de schermen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Aug 2023 22:13

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Op 2 september kun je ook naar de open dag van het Concertgebouw in Amsterdam. Ik heb hier ooit ook eens een rondleiding gedaan en is zo leuk en interessant om hier een kijkje achter de schermen te krijgen

za 2 sep Concertgebouw OPEN - gratis miniconcerten voor iedereen!

Bestel kaarten

Tijdens Concertgebouw OPEN kun je tussen 12.00 en 18.00 uur heerlijk dwalen door Het Concertgebouw. met miniconcerten van onder anderen Jeangu Macrooy, Izaline Calister, Annelie en het Sweelinckorkest! Maar er zijn ook audiotours, en voor kinderen is er een familieconcert en een instrumententuin. Of laat je fotograferen op onze beroemde dirigententrap! Het kan allemaal tijdens Concertgebouw OPEN.

Concertgebouw OPEN is gratis! Je moet wel even een kaartje reserveren met daarop het tijdstip waarop je naar binnen wilt.
https://www.concertgebouw.nl/concerten/ ... ebouw-open
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Aug 2023 22:20

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Nu moet ik ook hieraan denken. Ik wil dit zelf altijd nog een keer doen maar tijdstip is voor mij eigenlijk wat te vroeg in de ochtend omdat ik eerst met de trein naar Amsterdam moet. Als tip voor anderen. Heeft iemand dit misschien al eens gedaan? Ben dan wel benieuwd hoe het was.

AUDIOTOUR DOOR KONINKLIJK THEATER TUSCHINSKI

In 2021 is Theater Tuschinski uitgeroepen tot mooiste bioscoop ter wereld. Iedereen kan nu zelf een kijkje nemen in dit prachtige filmtheater. Deze rondleiding mag niet ontbreken tijdens uw bezoek aan Amsterdam en is een leuke activiteit voor u de film induikt.
 
Wanneer Dagelijks tussen 09:30 en 11:30 (onder voorbehoud van evenementen)
Duur 45 minuten
Taal Engels en Nederland

https://www.pathe.nl/tuschinskitheater
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Aug 2023 22:30

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

In het Groninger Museum is t/m zondag 21 januari 2024 de tentoonstelling over The Stones te zien. Ik heb zelf weinig tot niets met de The Stones maar hou wel van de verhalen, kleding en het tijdsbeeld eromheen. Echt een goede tentoonstelling, aanrader, interessant. De filmbeelden van het eerste concert op het Europese vasteland in Scheveningen dat in een ravage eindigde tot het slot van de tentoonstelling met beelden van het Havana concert.

Unzipped was in 2020 al kort in het Groninger Museum te zien. In verband met landelijke coronamaatregelen moest het museum toen na 4 weken de deuren sluiten waarbij vele fans teleurgesteld werden.

The Rolling Stones – Unzipped is de eerste internationale tentoonstelling ooit over de wereldberoemde rockband.

Aan de hand van ruim 400 originele objecten uit het persoonlijke archief van de band, geeft de tentoonstelling een indrukwekkend kijkje achter de schermen. Er zijn niet alleen instrumenten en stage designs te zien, maar ook zeldzame audiofragmenten en videomateriaal, persoonlijke dagboeken, iconische kostuums, postermateriaal, albumcovers en zelfs hun studio, het bescheiden verblijf in Edith Grove in Londen en de spectaculaire Dolby surround experience van hun concert uit 2016 in Cuba.

https://www.groningermuseum.nl/kunst/te ... ing-stones

https://oor.nl/news/unzipped-in-groning ... 7p9s0nu5rM
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 24 Aug 2023 02:42

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

LEIDEN: Het 3 oktoberfeest (ook wel Leidens Ontzet) is een feest in de Nederlandse stad Leiden, dat jaarlijks op 3 oktober wordt gehouden (als dit op een zondag valt een dag later). Op die dag wordt feestelijk de gebeurtenis herdacht dat de stad bij het Spaanse Beleg van Leiden in 1574 ontzet werd door een geuzenvloot.

Verder zijn de kids hier groot fan van het Boerhaave museum en Naturalis in Leiden. Archeon (Alphen ad Rijn) en NEMO (Amsterdam) blijven ook favoriet. Binnenkort maar weer een museumjaarkaart aan gaan schaffen dus :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 24 Aug 2023 06:12

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Festival Historisch Zoetermeer: 22-23-24 september 2023

https://historischzoetermeer.nl/

Ze doen dit al 10 jaar. Ik ben er nog nooit geweest. Kent iemand dit? Hoe is het?

Van hun site:
De geschiedenis van Zoetermeer voor jong en oud!
Ieder jaar in september kun je de duizendjarige geschiedenis van Zoetermeer beleven.
Bezoek de kampementen, geniet van de live muziek, verbaas je over het riddertoernooi en beleef spectaculaire shows en de historische markt! Van ridders tot muziek!

Festival Historisch Zoetermeer is gratis te bezoeken!

En ik kwam dit net tegen op hun Facebook pagina:
DOE MEE MET DE SLAG BIJ ZOETERMEER

Wil jij meedoen aan de spectaculaire avondshow DE SLAG BIJ ZOETERMEER? We zoeken figuranten/zangers/acteurs/dansers voor de voorstellingen op Festival Historisch Zoetermeer. Geef je nu op via audities@storytellers.nl. De voorstellingen zijn op vrijdagavond 22 september (generale repetities) en zaterdag 23 september. Dus breng de ridder, jonkvrouw, Geus of Viking in jou tot leven en geef je op!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 24 Aug 2023 09:06

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Havendagen Zierikzee 24, 25, 26 augustus

Programma Havendagen 2023 bekend
Het programma van de Havendagen Zierikzee is bekend! Dit jaar zijn er weer 4 pleinen met elk hun eigen programma en over de hele haven kun je lekker eten en drinken. Vergeet niet om het volledige programma te bekijken en je favoriete activiteiten en optredens te markeren. Zorg dat je erbij bent!

https://havendagenzierikzee.nl/programma/
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 24 Aug 2023 23:35

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

In Spijkenisse is dit weekend het Spijkenissefestival met diverse optredens en een braderie.
1,2,3 september zijn in Rotterdam de havendagen
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 25 Aug 2023 20:36

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

3 september Nationale aardappelrooidag

https://www.agf.nl/article/9433844/nati ... september/

Bv in Nieuw Vennep bij een boer zelf aardappels uit de grond halen, ritje op de kar achter de tractor, zelf frietjes maken, appels plukken & appel friet maken.

In heel Nederland zijn er boeren die meedoen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 31 Aug 2023 21:57

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Kwam ik gisteravond tegen en ik heb meteen gereserveerd omdat het me wel weer een leuk en bijzonder uitje lijkt.

https://www.windparkfryslan.nl/nieuws/g ... september/

Ook dit jaar doet Windpark Fryslân mee aan de Open Energiedag! Op zaterdag 16 september kun je tijdens een gratis boottocht het windpark van dichtbij bekijken! Ga mee en krijg een uniek kijkje achter de schermen tijdens de Open Energie Dag 2023.

Windpark Fryslân bestaat uit 89 windturbines van 4,3 megawatt en levert jaarlijks zo’n 1500 GWh aan groene stroom op. Dat is genoeg om bijna 500.000 huishoudens van stroom te voorzien!

De boottocht duurt ongeveer twee uur. Genoeg tijd om een uniek kijkje achter de schermen te krijgen! We starten met een presentatie over het windpark en tijdens de vaartocht staan onze collega’s klaar om al uw vragen te beantwoorden. En natuurlijk staat er ook koffie, thee en wat lekkers klaar.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1677

Geregistreerd: 14 Sep 2022 20:10

Bericht 01 Sep 2023 04:24

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Is er ook een keer open dag bij een waterbedrijf? Mijn dochter had daar vragen over dus leek mij leuk. Waar komen jullie die info tegen of zoeken jullie altijd het internet af?
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1677

Geregistreerd: 14 Sep 2022 20:10

Bericht 01 Sep 2023 06:52

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/323964/w ... iDuUP7kGto

Misschien vinden sommige dit wel leuk. Morgen kan je bonen plukken in Heerhugowaard.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Sep 2023 06:57

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Deze maand zijn er in Rhenen een aantal openluchtvoorstellingen over de legende van Cunera. Mijn ouders spelen hierin mee net als veel andere inwoners van Rhenen, dus wij gaan zeker een keertje kijken.

https://cuneratheater.nl/
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Sep 2023 11:58

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

9 sept is de dag van het riool in Groningen 😁
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 01 Sep 2023 14:49

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Siesa schreef:Is er ook een keer open dag bij een waterbedrijf? Mijn dochter had daar vragen over dus leek mij leuk. Waar komen jullie die info tegen of zoeken jullie altijd het internet af?


https://www.dunea.nl/algemeen/nieuws/20 ... ere%20werk.

Zoiets? Ik zou gewoon kijken wat er bij jou in de buurt is en daarop Googlen samen met open dag. Of de FB pagina volgen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 01 Sep 2023 17:38

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

rapa nui schreef:Festival Historisch Zoetermeer: 22-23-24 september 2023

https://historischzoetermeer.nl/

Ze doen dit al 10 jaar. Ik ben er nog nooit geweest. Kent iemand dit? Hoe is het?



Bedankt voor de tip! Heb het naar m’n broer en z’n gezin gestuurd, het lijkt ze super leuk en ze gaan erheen 🤩
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 01 Sep 2023 17:51

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Siesa schreef:https://www.nhnieuws.nl/nieuws/323964/wie-maakt-me-los-gratis-onbeperkt-biologische-bonen-plukken-in-hensbroek?fbclid=IwAR3tDNwSbjCw7PZd3TVcW5d44Rk1YX4kxTeqbyg47fa8cj7tjiDuUP7kGto

Misschien vinden sommige dit wel leuk. Morgen kan je bonen plukken in Heerhugowaard.


Hee wat grappig, daar woon ik vlakbij! Overigens is het niet in Heerhugowaard maar in Hensbroek, een dorpje ernaast.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Sep 2023 20:43

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Tom schreef:
Siesa schreef:https://www.nhnieuws.nl/nieuws/323964/wie-maakt-me-los-gratis-onbeperkt-biologische-bonen-plukken-in-hensbroek?fbclid=IwAR3tDNwSbjCw7PZd3TVcW5d44Rk1YX4kxTeqbyg47fa8cj7tjiDuUP7kGto

Misschien vinden sommige dit wel leuk. Morgen kan je bonen plukken in Heerhugowaard.


Hee wat grappig, daar woon ik vlakbij! Overigens is het niet in Heerhugowaard maar in Hensbroek, een dorpje ernaast.


Hij is de bonen inmiddels toch kwijt aan een andere conservenfabriek. Dus gratis plukken gaat niet door
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Sep 2023 20:50

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Zora schreef:9 sept is de dag van het riool in Groningen 😁


Leuk, heb meteen gegoogeld. Maar heb die dag al wat anders. Het is 9 en 10 september ook Open Monumentendag en dan zijn er in het hele land veel unieke locaties open.

Ik ga denk ik naar Utrecht
https://www.openmonumentendagutrecht.nl/

En dit is de algemene link
https://www.openmonumentendag.nl/
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 01 Sep 2023 21:00

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Sep 2023 21:03

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

De meeste mensen in het noorden zullen dit wel kennen maar ik noem het toch maar want is echt leuk, bijzonder en groot.

Staat op mijn lijstje om weer eens naar toe te gaan, uiteraard weersafhankelijk of ik het uiteindelijk doe. Het Flaeijelfeest in Oudehorne.

https://www.flaeijel.frl/

Ouderwets gezellig – zaterdag 30 september 2023

Zou je wel eens willen weten hoe mensen 100 jaar geleden leefden op het platteland? Hoe werd er gezaaid en geoogst? Hoe zag de dorpsstraat er uit? Wat voor kleren droegen ze? Hoe vierden mensen feest op de kermis? Kom dan op zaterdag 30 september 2023 naar het Flaeijelfeest in Oudehorne!

Het Flaeijelfeest begint om 10 uur in Oudehorne met een Boerenoptocht van 4 kilometer. Van antieke landbouwmachines, een brandweerauto, paarden voor de koets tot stoomlocomotieven en het Koningspaar. Vanaf 11.00 uur gaat het Flaeijelfeest verder met het Openluchtmuseum op het Landgoed De Horne. Je moet het gewoon zien om er over mee te kunnen praten.

Sinds 1977 wordt het Flaeijelfeest georganiseerd. Begonnen als een dorsdemonstratie, is het nu uitgegroeid tot een evenement van formaat dat ruim 35.000 bezoekers trekt. Het is eigenlijk een openluchtmuseum voor één dag dat door 450 vrijwilligers wordt georganiseerd.

Zien we je op het Flaeijelfeest?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 01 Sep 2023 21:05

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Kajaka schreef:Dit weekend:
https://middeleeuwsterapel.nl/


Oh, is echt leuk ook. Ben er wel eens geweest, hou echt van dit soort middeleeuwse festivals. Aanrader
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Sep 2023 22:09

Re: Leuke uitjes, rondleidingen, open dagen, musea etc.

Rapa Nui, jij woont bij mij in de buurt toch? Hier is volgend weekend Kopje Cultuur, echt superveel te doen. Vind je misschien leuk 😊
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers