Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Married at first sight.

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2019 20:32

Married at first sight.

Wie volgt dat ook? Zie nog géén topic erover.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Mei 2019 20:48

Re: Married at first sight.

Ik ben net toevallig nu aan het kijken omdat ik een avondje alleen thuis ben. Vind het altijd wel vermakelijk.
Loop nog niet helemaal bij alleen, maar het is vast niet zo spannend qua spoilers dus shoot away!
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 08 Mei 2019 13:29

Re: Married at first sight.

Ik kijk ook! Ik heb de aflevering van afgelopen zondag nog niet helemaal gezien.
Het blijft een heel bijzonder concept en ik ben heel benieuwd of de stellen allemaal samen blijven en hoe dat zal gaan.
Ik heb toch wel hoge verwachtingen bij Nick en Maxime. Ben zeer benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2019 14:23

Re: Married at first sight.

Ik volg het vanaf het begin en vind zulke programma's leuk. Jammer dat Nicks oorspronkelijke bruid niet meer wilde, want ik vind Maxime zo vreemd. Totaal geen expressie in haar gezicht kijkt altijd hetzelfde en vind haar zo sloom. Haar huidige man moest vooral wel drinken net als zij. Tjonge zeg alsof dat het belangrijkste in het leven is ze had het er overigens meerdere keren over dat ze niet zonder kon.
Dat wordt steeds het ov of een taxi pakken voor hun, want ze kunnen beide de bob niet zijn.
Milly vind ik wel leuk, maar die ogen vind ik zo eng. Ze doet me denken aan Anna Faris.
Ronald en Monique, leuk dat ze op oudere leeftijd deze stap wagen en het zou best nog wat kunnen worden. Peter en Paul (ik ken iemand die Peter - Paul heet) vind ik leuk en ook leuk dat er weer een homosexueel stel mee doet. Alhoewel ik dit seizoen liever 2 vrouwen had gezien.
Denk eerlijk gezegd dat de meeste zeggen niet door te willen gaan en hoewel N & M nu ''gelukkig'' lijken te zijn zie ik géén toekomst in hun.
Denk eerder dat M & R het wel voortzetten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Mei 2019 13:40

Re: Married at first sight.

Dit is momenteel echt mijn guilty pleasure. Roland en Monique zie ik het dus totaal niet voortzetten, Monique had haar oordeel al vrij snel klaar en die arme Roland heeft ook gewoon niks in te brengen. Herhaalt gewoon de zinnen van Monique. Arme man.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2019 13:47

Re: Married at first sight.

Caro schreef:Dit is momenteel echt mijn guilty pleasure. Roland en Monique zie ik het dus totaal niet voortzetten, Monique had haar oordeel al vrij snel klaar en die arme Roland heeft ook gewoon niks in te brengen. Herhaalt gewoon de zinnen van Monique. Arme man.


Ze was idd niet zo enthousiast, maar zo op het oog vind ik ze wel leuk bij elkaar passen we zullen zien!
<<

Anoniem316

Bericht 09 Mei 2019 15:15

Re: Married at first sight.

Caro schreef:Dit is momenteel echt mijn guilty pleasure. Roland en Monique zie ik het dus totaal niet voortzetten, Monique had haar oordeel al vrij snel klaar en die arme Roland heeft ook gewoon niks in te brengen. Herhaalt gewoon de zinnen van Monique. Arme man.

Ja, ik voel gewoon de ongemak als ik er naar kijk. Die vrouw walst zo over hem heen. Ik vind de match dan ook wel vrij bijzonder. Zou het dan echt alleen puur op wetenschap gebaseerd zijn? Kijken ze echt niet naar hoe mensen zijn?

Ben wel heel benieuwd hoe het de rest van de stellen vergaat. Gevoelsmatig is het wel een goed seizoen. Die 2 mannen zie ik nog wel bij elkaar blijven evenals Maxim en .... (ik weet niet meer hoe hij heet).
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2019 15:20

Re: Married at first sight.

Nick. Vind hem wel leuk, maar zij heeft zo'n vreemd gezicht en als ze praat staat die altijd in dezelfde houding. De 1e keuze vond ik leuker, maar helaas.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Mei 2019 15:47

Re: Married at first sight.

Dee schreef:
Caro schreef:Dit is momenteel echt mijn guilty pleasure. Roland en Monique zie ik het dus totaal niet voortzetten, Monique had haar oordeel al vrij snel klaar en die arme Roland heeft ook gewoon niks in te brengen. Herhaalt gewoon de zinnen van Monique. Arme man.

Ja, ik voel gewoon de ongemak als ik er naar kijk. Die vrouw walst zo over hem heen. Ik vind de match dan ook wel vrij bijzonder. Zou het dan echt alleen puur op wetenschap gebaseerd zijn? Kijken ze echt niet naar hoe mensen zijn?

Ben wel heel benieuwd hoe het de rest van de stellen vergaat. Gevoelsmatig is het wel een goed seizoen. Die 2 mannen zie ik nog wel bij elkaar blijven evenals Maxim en .... (ik weet niet meer hoe hij heet).


Ik vraag het me bij hun ook heel erg. Want die arme Roland is gewoon nog beetje verlegen enzo, maar die Monique met haar 'ik ben altijd eerlijk' geeft hem echt geen kans. Maar ja, als je het niet voelt dan voel je het niet. Vond het wel sneu voor hem.

Als ik het goed heb begrepen moeten ze dit seizoen ook na de huwelijksreis met elkaar gaan samenwonen. Wordt nog wat met Monique en Roland.

Ik zie Maxim en Nick ook nog wle bij elkaar blijven, al gaan die wel direct heel hard van start. Ik heb ook nog ergens hoop voor Milly en Joost.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mei 2019 16:54

Re: Married at first sight.

Ik kijk het ook graag :love:
Maar ik kijk het op Videoland, dus loop er volgens mij een voor, waardoor ik niet weet wat ik al kan zeggen zonder iets te verklappen haha
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2019 16:57

Re: Married at first sight.

Lejow schreef:Ik kijk het ook graag :love:
Maar ik kijk het op Videoland, dus loop er volgens mij een voor, waardoor ik niet weet wat ik al kan zeggen zonder iets te verklappen haha


Zet het maar in een spoiler daar zijn ze voor ;). Hoe is het nu met je?
<<

Anoniem317

Bericht 09 Mei 2019 17:24

Re: Married at first sight.

Ja, ik kijk ook. Vind het wel een leuk programma om met m’n verstand op nul te kijken. Ik weet het dit seizoen nog niet zo goed. Ronald en Monique, dat wordt niks. Bij de andere stellen twijfel ik nog. Ik denk dat Peter en Paul en Nick en Maxime het wel kunnen redden. Al heb ik van de andere stellen ook nog weinig gezien. Moeilijk inschatten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Mei 2019 17:25

Re: Married at first sight.

Ik hoop dat ze de score verbeteren van seizoen 1 en 2 toen was er 1 stel. Seizoen 3 is iedereen van uit elkaar. Ik volg het ook echt al vanaf het begin en vind het wel een leuk concept
2015 💙
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Mei 2019 17:28

Re: Married at first sight.

Ik vind het ook leuk om te kijken. Kijk ook via Videoland.

Van Joost en Milly zie ik het ook wel ergens nog lukken, als zij hem maar een kans geeft denk ik. Nick en Maxime moeten samen maar eerst volwassen worden haha. Ronald vind ik een doetje, betwijfel of Monique echt de juiste vrouw voor hem is. Peter en Paul vind ik lastig inschatten.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mei 2019 18:02

Re: Married at first sight.

caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Ik kijk het ook graag :love:
Maar ik kijk het op Videoland, dus loop er volgens mij een voor, waardoor ik niet weet wat ik al kan zeggen zonder iets te verklappen haha


Zet het maar in een spoiler daar zijn ze voor ;). Hoe is het nu met je?


Lief dat je het vraagt CBL!
Het gaat eigenlijk wonderbaarlijk goed... Ex woont nu bijna 3 weken in zn nieuwe appartement en tot nu toe valt het me alles gigantisch mee eigenlijk.

Ok even een spoiler hoor
Spoiler: weergeven
In de laatste aflevering heb ik gezien dat Monique er nu eigenlijk al de brui aan wilt geven, ze voelt niets voor hem etc. Vond het zo sneu voor die man. Kreeg de indruk dat ze zich eigenlijk niet inzette.. Maxime en Nick hebben sex gehad, zie hun als koppel nog wel slagen eigenlijk! Joost en Milly zijn wat aftastender, maar lijken me voor nu ook een goede match. Het homo stel ook trouwens!.. Het zou zo leuk zijn als 3 van de 4 eens zouden slagen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Mei 2019 18:05

Re: Married at first sight.

@lejow er zijn dit jaar toch 5 stellen
2015 💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Mei 2019 18:07

Re: Married at first sight.

Uhmm
Nick en Maxime
Peter en Paul
Milly en Joost
Monique en Roland (Ronald?)
En.. je hebt gelijk! Die laatste... damn, kennelijk zijn die niet blijven hangen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Mei 2019 18:15

Re: Married at first sight.

Heb het ff opgezocht het is Ronald
2015 💙
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Mei 2019 18:52

Re: Married at first sight.

Lejow schreef:Uhmm
Nick en Maxime
Peter en Paul
Milly en Joost
Monique en Roland (Ronald?)
En.. je hebt gelijk! Die laatste... damn, kennelijk zijn die niet blijven hangen.


Maar volgens mij is het laatste koppel ook niet niet getrouwd. Of althans, niet dat we gezien hebben
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2019 19:18

Re: Married at first sight.

Tom schreef:
Lejow schreef:Uhmm
Nick en Maxime
Peter en Paul
Milly en Joost
Monique en Roland (Ronald?)
En.. je hebt gelijk! Die laatste... damn, kennelijk zijn die niet blijven hangen.


Maar volgens mij is het laatste koppel ook niet niet getrouwd. Of althans, niet dat we gezien hebben


Jawel die laatste zijn wel getrouwd het is nu wachten of P & P ja zullen zeggen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Mei 2019 19:26

Re: Married at first sight.

Na peter en Paul komt het 5e koppel nog. Deze zijn nog niet getrouwd. En ook nog amper in beeld geweest.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Mei 2019 19:54

Re: Married at first sight.

Minx schreef:Na peter en Paul komt het 5e koppel nog. Deze zijn nog niet getrouwd. En ook nog amper in beeld geweest.


Huh wie dan? Ik heb niks gezien van een stel wat amper in beeld was. Er zijn er toch altijd 4? Zo ja, waarom nu 5?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 10 Mei 2019 05:59

Re: Married at first sight.

caribbeanlover schreef:
Minx schreef:Na peter en Paul komt het 5e koppel nog. Deze zijn nog niet getrouwd. En ook nog amper in beeld geweest.


Huh wie dan? Ik heb niks gezien van een stel wat amper in beeld was. Er zijn er toch altijd 4? Zo ja, waarom nu 5?


5e koppel is Pascal en Mirjam. Volgens mij gaan die nu beginnen aan de voorbereidingen.
En hebben ze in een van de eerste afleveringen niet iets genoemd over het aantal koppels? Afijn, ze zullen de ruimte hebben gehad om 5 verhalen in te passen in het aantal afleveringen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 10 Mei 2019 07:47

Re: Married at first sight.

Ja, zo leef je ook beetje mee met de ontwikkelingen. Ik kijk ook op Videoland dus weet niet precies waar ik ben. Heb dat laatste koppel al wel zien trouwen overigens. Ik vind die man wel heel aandoenlijk trouwens.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 10 Mei 2019 07:54

Re: Married at first sight.

Dee schreef:
Caro schreef:Dit is momenteel echt mijn guilty pleasure. Roland en Monique zie ik het dus totaal niet voortzetten, Monique had haar oordeel al vrij snel klaar en die arme Roland heeft ook gewoon niks in te brengen. Herhaalt gewoon de zinnen van Monique. Arme man.

Ja, ik voel gewoon de ongemak als ik er naar kijk. Die vrouw walst zo over hem heen. Ik vind de match dan ook wel vrij bijzonder. Zou het dan echt alleen puur op wetenschap gebaseerd zijn? Kijken ze echt niet naar hoe mensen zijn?


Ik denk van niet, want er zal toch maar een kleine groep mensen zijn die zich voor dit programma heeft aangemeld?
Ze kunnen nooit in zo'n kleine groep alles op de wetenschap gaan gooien. Waarschijnlijk kijken ze naar de interesses etc... en dan bepalen ze wie het beste een match kunnen zijn. Ik ben namelijk wel serieus benieuwd hoeveel aanmeldingen er voor dit programma zijn geweest en welke leeftijd deze mensen allemaal zitten (weet iemand dat?). Pas dan kun je weten hoe groot de vijver voor de 'wetenschap' is geweest voor goede matches.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers