Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Oordopjes gehoorbescherming

<<

Maple

Kletskop

Bericht 03 Jun 2024 09:50

Oordopjes gehoorbescherming

Ik was van het weekend op een festival en stond een groot deel van de tijd vrij vooraan. Maar, zonder gehoorbescherming. Natuurlijk hartstikke slecht. Voor een volgende keer wil ik me daar even meer in gaan verdiepen. Welke oordopjes hebben jullie? En hoe zit dat dan met het zelf meezingen? Hoor je jezelf dan niet enorm? Da's eigenlijk het voornaamste punt wat me tegenhoudt, ik vind het fijn om zelf lekker mee te blèren maar ben niet de meest zuivere zangeres 🫣

Ik neig nu naar oordopjes op maat, maar die zijn wel duur, maar aan de andere kant: mijn slaapdoppen op maat zitten ook super fijn. Ook heb ik al een beetje rond gekeken oo de site van Loops.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Jun 2024 10:00

Re: Oordopjes gehoorbescherming

Ik heb voor het motorrijden oortje op maat laten maken. Echt zitten heerlijk en nog steeds blij mee. Ik maak wel om de 4-5 jaar nieuwe. Heeft te maken dat je oren groeien en de pasvorm dan echt minder wordt.
Het is prijzig inderdaad maar wel heerlijk.

Deze oortjes doe ik alleen niet in met een concert oid. Want de filter die erin zit is daarvoor niet geschikt. Ik heb het wel eens gedaan, maar dan komt vooral de bas door. Heeft echt te maken met het soort filter dus let daar wel op als je daarin kan kiezen.

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jun 2024 10:11

Ik heb oordopjes van Loop, de experience. Je hoort jezelf anders inderdaad, maar dat is niet te vermijden denk ik. Ik ben er heel blij mee.
december 2016
juli 2019
<<

Sublimo

Bericht 03 Jun 2024 10:18

Als je al slaapdoppen op maat hebt, zou ik die gewoon lekker gebruiken. Dat doe ik tenminste altijd.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Jun 2024 10:26

Ik zou oordoppen op maat laten maken.
2021🩷
2024 💙
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jun 2024 10:32

Ik heb gewoon een set van het Kruidvat. Prima verder maar inderdaad, je hoort jezelf. Nu is dat geen probleem als je een mooie stem hebt maar als je zingt als een verkouden kraai net als ik dan is dat best storend/jammer/ergerlijk vind ik. Niks aan te doen, ik vind goede gehoorbescherming (tegenwoordig) belangrijker. Vroeger stond ik naast de muziekboxen van de discotheek te dansen zonder enige vorm van bescherming. Ongelooflijk eigenlijk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Jun 2024 11:08

Haha! Ik heb deze van Alpine. Meer voor de dagelijkse overprikkeling dan voor feesten op het moment, maar oké. Ze zijn wel heel fijn vind ik. Je hoort jezelf iets harder maar ik denk dat dat in een concertsituatie nog wel meevalt.

https://www.alpine.nl/products/partyplu ... FMEALw_wcB
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jun 2024 11:09

Mijn vriend heeft vanwege gehoorschade ook doppen op maat laten maken, met een filter waardoor hij in drukke ruimtes wel gesprekken kan blijven voeren.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jun 2024 14:56

Teun schreef:Haha! Ik heb deze van Alpine. Meer voor de dagelijkse overprikkeling dan voor feesten op het moment, maar oké. Ze zijn wel heel fijn vind ik. Je hoort jezelf iets harder maar ik denk dat dat in een concertsituatie nog wel meevalt.

https://www.alpine.nl/products/partyplu ... FMEALw_wcB

Zijn deze ook geschikt voor kinderen?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jun 2024 15:01

Ik heb dezelfde als die Teun heeft. Voor af en toe een keer echt prima. Geen idee of ze geschikt zijn voor kinderen.

Ik merk wel dat ik met oordoppen minder hard meezing. Uiteindelijk voor de mensen in mijn omgeving ook alleen maar prettiger.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Jun 2024 15:41

Ik heb loop experience en ben er heel blij mee. Ik vind het wel meevallen hoe erg ik mezelf hoor. Het is wel iets anders dan zonder, maar ik vind het niet storend. Sowieso minder storend dan tinitus ;-).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Jun 2024 17:32

Ik heb de loop quiets voor slapen maar heb ze ook in bij concerten (uit luiigheid) en vind dat perfect! Hoor mezelf wel wat maar bij echt harde concerten hoor je jezelf iig niet of niet storend.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Jun 2024 18:31

Ik wil er inderdaad ook maar weet niet welke. En ik vind het ook niet zo mooi als je het ziet. Maarja, voor mijn oren zou het wel echt beter zijn.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Jun 2024 20:14

Ik vind die loops oprecht prima staan! Best fashion 😎
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Jun 2024 07:16

Zora schreef:Ik vind die loops oprecht prima staan! Best fashion 😎

Ja dat is waar! Nou, ik wilde de loops dus net bestellen maar ik heb alle 4 de betaalmogelijkheden niet 😂 Nu voel ik me echt zo’n kneuzig plattelandsmeisje
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2024 07:45

Hugo schreef:
Zora schreef:Ik vind die loops oprecht prima staan! Best fashion 😎

Ja dat is waar! Nou, ik wilde de loops dus net bestellen maar ik heb alle 4 de betaalmogelijkheden niet 😂 Nu voel ik me echt zo’n kneuzig plattelandsmeisje

Bij loops zelf kun je gewoon met ideal betalen. En ook via bol.com zijn ze te bestellen.
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Sep 2024 11:05

Ik heb ook loops. 2 soorten, een voor slapen en een voor festivals (niet dat ik daar vaak heenga, maar toch handig om te hebben). Ik heb de paarse Tomorrowland versie en ik vind ze zo gaaf. Om te slapen heb ik lichtroze. Die leken me het minst opvallen, ook in het vliegtuig Bv. Maar gouden vind ik ook tof, dan lijkt het net een soort oorbel.
Maat S dopjes past mij het beste, wel jammer dat ik dus de xs, m en l niet gebruik. Je kunt ze geloof ik niet bestellen met maar 1 maat, als je je juiste weet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2024 19:49

Heeft iemand ervaring met de loop switch?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Sep 2024 11:23

Burn schreef:Heeft iemand ervaring met de loop switch?

Geen ervaring mee, maar ik zag dat je ook losse inzetstukjes kunt bestellen die je in je quiet of experience loops kunt zetten, zodat ze extra dempen. Lijkt me ook wel handig!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Sep 2024 09:52

Quiet dempt niet extra bij de engage dempt het wel. Ik speel daar ook wel eens mee.

Mijn vriend heeft de quiet nu anderhalf jaar in gehad met slapen, regelmatig schoon gemaakt en toen was dat stukje wat in 1 oor ging stuk. J en ik hebben beiden 2 paren dus hadden nog 2 setjes m op voorraad. Dus die stukjes vervangen. Moet zeggen dat ik dat echt wel netjes vind. Als je eenmaal je maat weet kun je ook die stukjes los en in 1 maat bestellen.
2015 💙

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd