Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 01 Jan 2017 14:54

Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Hallo!

Op 20 januari stappen mijn vriendin en ik in het huwelijksbootje! Nu zijn wij met de laatste voorbereidingen bezig en bedachten we net dat we nog geen binnen locatie hebben voor als het regent!

Wij trouwen in Vijfhuizen (Haarlemmermeer) en wonen zelf ten noorden van Amsterdam. Wie heeft er een tip voor een mooie locatie? :-)

Groetjes van Fiebie!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 01 Jan 2017 20:08

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Wij hadden deze voor als het zou regenen, maar niet nodig gehad dus ik weet niet hoe het in het echt is.

http://www.rozenenradijs.nl/pagina/trouwfotos
2010 2012
<<

Zero

Bericht 01 Jan 2017 22:03

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Er staan meerdere gemalen in de Haarlemmermeer, bijv Cruquius (is wel tegen betaling) - als je industriële foto's leuk vind kun je daar altijd kijken. Al weet ik niet zeker of die open zal zijn (die van Halfweg is geloof ik dicht in de winter)
Er is er ook nog eentje bij Lijnden, maar dat is tegenwoordig een restaurant. Ben ik wezen fotograferen, maar dat kwam omdat het bruidspaar daar connecties had.


Mijn collega is laatst ook in het Frans Hals museum geweest, maar dat ligt denk ik een beetje uit de route (Haarlem)
En ook in de tuin die Lexi noemt een paar jaar geleden. Ik geloof dat ze er wel erg over te spreken was. Het was niet heel divers geloof ik maar wel een goed alternatief als je van natuur houd en het is slecht weer.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 01 Jan 2017 22:04

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Zero schreef:Er staan meerdere gemalen in de Haarlemmermeer, bijv Cruquius (is wel tegen betaling) - als je industriële foto's leuk vind kun je daar altijd kijken. Al weet ik niet zeker of die open zal zijn (die van Halfweg is geloof ik dicht in de winter)
Er is er ook nog eentje bij Lijnden, maar dat is tegenwoordig een restaurant. Ben ik wezen fotograferen, maar dat kwam omdat het bruidspaar daar connecties had.


Mijn collega is laatst ook in het Frans Hals museum geweest, maar dat ligt denk ik een beetje uit de route (Haarlem)
En ook in de tuin die Lexi noemt een paar jaar geleden. Ik geloof dat ze er wel erg over te spreken was. Het was niet heel divers geloof ik maar wel een goed alternatief als je van natuur houd en het is slecht weer.


Ik heb jou een tijdje terug gezien op de trouwerij van een collega volgens mij!
2010 2012
<<

Zero

Bericht 01 Jan 2017 22:39

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Echt? Grappig! Waar was dat? :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jan 2017 15:14

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Misschien is dit wel je trouwlocatie hoor. Je kunt hier binnen in het fort misschien ook foto's maken:
https://www.kunstfort.nl/
Ik weet niet hoever je bereid bent te reizen?

Misschien de Historische Tuin in Aalsmeer of ergens in de kassen?
En anders in Haarlem inderdaad.

En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Let's discover the world together.
<<

Zero

Bericht 02 Jan 2017 21:40

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Het Kunstfort heeft binnen niet heel erg veel ruimte vind ik. Zat ik eerst ook aan te denken maar de ruimtes binnen zijn niet erg divers. Maar misschien is dat veranderd hoor, ik ben er 2015 voor het laatst geweest.
Voor een feest is het wel een erg leuke locatie.
En als je niet veel tijd hebt en een creatieve fotograaf, dan is het met slecht weer altijd beter dan niets :)
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 03 Jan 2017 12:02

Re: Binnenlocatie trouw fotoshoot Haarlemmermeer

Dank jullie wel voor jullie reacties en meedenken! Ik ben nu aan het werk maar ga later even alle locaties googlen! De fotograaf zelf had het ook nog over het station van Haarlem als idee dus die hebben we evt ook als optie!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers