Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Veranda (inrichting)

<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Jul 2021 21:53

Veranda (inrichting)

We gaan een veranda laten bouwen achterin de tuin. Ik ben op zoek naar inspiratie voor de inrichting. We hebben een loungeset, die komt er sowieso in te staan.

Hoe heb jij je veranda ingericht? Foto’s?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 19 Jul 2021 22:44

Re: Veranda (inrichting)

Ik wil best foto's sturen via insta 😁
Stuur me dan ff een pb. Ik zet toch liever niet mijn tuin online.

Maar ik heb het beetje ingericht als woonkamer haha
2016
<<

Linvi

Bericht 20 Jul 2021 06:19

Re: Veranda (inrichting)

Wij hebben sinds we hier wonen een overkapping van 6 bij 3meter, onze tweede woonkamer. We leven daar echt in de zomer bijna volledig.

Hebben de wanden flessengroen gebeitst, Douglas palen, verder veel riet, hout en natuurlijke kleuren/materialen. Zal even kijken of ik een foto heb en anders eens 1 maken.

We hebben een loungebank staan en aan de andere kant een kast van 4 veilingkistjes en een bbq. Verder is het vrij leeg maar daar hou ik van!

De hangstoel is weg want de kinderen hadden daar alleen maar ruzie om.
Afbeelding

Hier zie je een beetje de afmetingen, wel van toen hij net af was, nu veel veranderd.
Afbeelding
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 23 Jul 2021 23:20

Re: Veranda (inrichting)

Oh heel leuk ingericht Linvi! Echt een lekker plekje. Wat een mooie kleur ook aan de binnenkant. Bedankt voor het delen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers