Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie kan met mij mee denken? Bankstel

<<

Anoniem299

Bericht 29 Jan 2021 10:41

Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Hoi hoi,

Ik heb een mooie bank gezien ( helaas online want de winkels zijn dicht)

2 keer een 3 zits bank in verschillende kleuren in een hoek met een tafeltje ertussen.
Zou dat mooi kunnen staan? (1 bank voor de raam, dan tafeltje, andere bank langs een muur?

https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-eco-l ... ype=manual

https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-eco-l ... k%20torino
Laatst gewijzigd door Anoniem299 op 29 Jan 2021 15:13, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Anoniem296

Bericht 29 Jan 2021 10:46

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Mooie bank, maar vind de indeling niet zo geslaagd. Waarom zet je de bank niet naar de openslaande deuren toe? En dan steeks het lange deel uit onder het raam/voor de radiator. Dan zet je m dus een stukje van de muur af waar het raam in zit. Dan kun je eventueel achter de bank in dat kleine uitsteekseltje nog plankjes maken met wat leuke spulletjes erop. Als je er 1 dan op de hoogte van de bank maakt kun je daar ook handig je glas op zetten als je op de bank zit.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jan 2021 13:45

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Wat toevallig. Wij zijn net deze bank aan het bekijken omdat het dezelfde is als die ze in ons vakantiehuis vorige week hadden en daar zo fijn zat. Helaas hebben ze de goede kleur en uitvoering voor ons momenteel niet op voorraad.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem299

Bericht 29 Jan 2021 13:51

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Ik vind hem ook erg mooi en wij hebben er echt 1 nodig vind het alleen net te klein.
Ik twijfel nu om een love seat erbij te doen maar de opstelling is tja (zie floorplanning bij mij) al klopt de bank en kleur niet in mijn floor planning.

Wat vonden jullie? En welke kleur hadden ze daar? Toevallig nog een foto? :-)
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 29 Jan 2021 13:57

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Ik kan je indeling niet zien maar wij hebben deze bank in cognac kleur. Kun je helemaal zelf samenstellen en lijkt er een beetje op.
https://www.budgethomestore.nl/bank-jolly

Wij hebben een 4 zits met hocker en loveseat.
<<

Anoniem299

Bericht 29 Jan 2021 13:59

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Kan iemand voor mij een foto hier bij zetten als ik die stuur?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jan 2021 15:54

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Ik kan je floorplanner niet zien maar die ze daar hadden was een 4 zotter, niet met loveseat of nog een hoek. Ze hadden wel een hocker. Superhandig! Maar die bestaat niet meer :(

Ze hadden de antraciet kleurige. Ik zou de cognac wel willen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Jan 2021 20:54

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Wij hebben het ook zo, een vierzits voor het raam, vierkant tafeltje in de hoek en driezits tegen de muur. Een L dus. Bevalt prima. Zou alleen wel voor 1 kleur bank kiezen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 29 Jan 2021 21:06

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Wij hebben deze bank met hocker in een stoffen uitvoering en ik zou echt zegen: niet doen!!!

We hadden eerst een grijze hoekbank van dit model, die hadden we al een tijdje en waren we tevreden over, zeker gezien de prijs maar hij paste niet in ons nieuwe huis toen. Dus hebben we die bank aan vrienden gegeven en zelf die driezitsbank in het blauw terug gekocht.

Dat is nu precies drie jaar geleden. De eerste bank was echt binnen een half jaar totaal doorgezakt, website stond ook vol met negatieve reviews. Toen hebben we kosteloos een verbeterde versie van de bank gekregen en waren alle negatieve reviews van de site gehaald. Deze is inderdaad iets beter maar nu naar 2.5 jaar zijn de kussen helemaal ingezakt en ik krijg ze niet meer opgeklopt, het zit gewoon niet lekker meer, de stof is pillig en eigenlijk moet de bank gewoon vervangen worden. De prijs is er ergens ook wel een beetje naar maar dit vind ik toch wel heel snel.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jan 2021 21:27

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Kan me voorstellen dat de ‘eco-leren’ versie wel binnen slijt op die manier Minoes! De reviews zijn allemaal enthousiast daarover...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 29 Jan 2021 21:57

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Het pillige inderdaad wel, maar als de vulling hetzelfde is dan lijkt me het doorzakken van de kussen niet echt verschil maken. Ik heb dus eerder al gezien dat de slechte reviews verwijderd zijn. Onze bank is natuurlijk “ al” 2.5 jaar oud dus wellicht is de kwaliteit inmiddels verbeterd maar ik zou me er persoonlijk niet aan wagen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jan 2021 22:32

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Hmm ja lastig. Die bank in dat vakantiehuis wordt natuurlijk ook intensief gebruikt en die staat er ook al een tijd... banken blijven zo’n spannende aankoop!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem299

Bericht 31 Jan 2021 09:54

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Dus een hele slechte bank?

Staan veel goede recencies wel en de prijs is ook niet zo hoog.

De 3 persoons krijgen wij niet boven door de deur heen super rot dit! Dus het kan niet eens :palm:
Laatst gewijzigd door Anoniem299 op 31 Jan 2021 10:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 31 Jan 2021 10:21

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Ik zou het er wel op durven gokken hoor Storm! De stof die jij op het oog hebt is anders en de reviews zijn goed.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 31 Jan 2021 21:28

Re: Wie kan met mij mee denken? Bankstel

Wij hebben deze ook in velours maar zelfde ervaring qua vulling. Echt zo zonde. Al klacht ingediend maar antwoord was "dat is het materiaal". Oftewel had je kunnen weten,eigen schuld. Hebben hem krap een jaar en was binnen paar maanden al.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers