Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overkapping/veranda

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 09 Apr 2019 08:38

Overkapping/veranda

Wij willen deze zomer graag een overkapping/veranda in de tuin (eentje die aan het huis vast komt, we plaatsen hem zelf) en we hebben ons oog laten vallen op een kunststof/aluminium overkapping ipv een houten.. We hebben wat rondgekeken op internet en we kwamen onder andere ook Fonteyn tegen. Zo op het gezicht mooie overkappingen en ook niet al te duur (we willen er maximaal €1500 aan uitgeven) dus daar gaan we binnenkort even een bezoekje brengen. Echter zie ik op internet naast positieve recensies ook heel wat negatieve.. mijn vraag is dan ook of jullie ervaring hebben met Fonteyn, of iemand die je kent dan hoor ik dat graag. Of ken jij misschien andere bedrijven (regio overijssel) die je aanbeveelt.. alle tips zijn welkom :)
Wat als het lukt
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 09 Apr 2019 14:49

Re: Overkapping/veranda

Ik ken ze vanuit mijn werk en wat ik van klanten hoor (die bij hun gekocht hebben, niet tevreden zijn en daarna bij ons komen) dat de service nadien heel wat te wensen overlaat. Als er problemen zijn krijg je geen reactie meer bijvoorbeeld. Gaat overigens niet over overkappingen maar lijkt me dat dat voor al hun afdelingen zo zal zijn.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 10 Apr 2019 12:18

Re: Overkapping/veranda

Ja, daar was ik al bang voor want ik las ook overal op internet zoveel negatieve verhalen.. die wordt het dus niet haha! Dankjewel voor je berichtje :)
Wat als het lukt
<<

Anoniem269

Bericht 10 Apr 2019 17:21

Re: Overkapping/veranda

Ik zie veel reclame voorbij komen van Van Kooten en Buitenleven. Misschien is dat iets?

Wij hebben ook een aluminium veranda (bedrijf werkt alleen in Brabant). Hij staat nu een paar maanden en ondanks dat we nog niet echt buiten hebben kunnen zitten ben ik er nu al enorm blij mee! Ik wil je wel echt adviseren om er geen helder glas in te laten zetten. Mijn schoonzus heeft dat en die kunnen er met 27+ graden echt niet onder de veranda zitten want dan drijven ze weg. Zo warm wordt het eronder. Wij hebben zelf gekozen voor policarbonaat en dan niet helder maar opaal.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 19 Apr 2019 10:23

Re: Overkapping/veranda

Oh gossie ik zag dat ik nog helemaal niet gereageerd had :palm:
We hebben vorig weekend bij meerdere bedrijven gekeken die veranda's maken/leveren en qua prijs zitten ze allemaal wel aardig op één lijn, alleen heb ik die €1500 wel bij moeten stellen haha! We gaan de komende weken nog wel meer inspiratie op doen :) We wouden ook een polycarbonaat, opaal dak doen. Grappig dat jij dat ook hebt gedaan!
Wat als het lukt
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Apr 2019 12:37

Re: Overkapping/veranda

Wij gaan hier ook voor kijken dus ben wel benieuwd naar de prijs dan Pannetoet. Ik zag ook reclame van Verasol, dat zag er goed uit. Wij willen er één van 7 meter breed dus wel flink en met glazen schuifwanden. Zal vast duur zijn..
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 19 Apr 2019 15:08

Re: Overkapping/veranda

Jaaa, daar verkijk je je echt op! Wij willen gewoon een standaard veranda (5x3m), zelf plaatsen en dan ben je rond de €2200,- kwijt.. Die wat jij in gedachten hebt ben je minimaal €3500,- kwijt denk ik. Verasol zag ik ook voorbij komen maar die is wel aan de prijs vind ik..
Wat als het lukt
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 19 Apr 2019 16:04

Re: Overkapping/veranda

Wij hebben er 1 volledig van Douglashout met bitumen dak en lichtstraat. Die heeft mijn man samen met een timmerman geplaatst en we waren rond de 3500.- kwijt (6 1/2 x 3 1/2 meter).
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 19 Apr 2019 18:49

Re: Overkapping/veranda

Wellicht kun je eens kijken bij RiJo?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers