Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tuin

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2019 16:32

Tuin

Paar vraagjes over je tuin:

Hoe groot is je tuin?
Wat vind je van dat formaat?
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Ben je tevreden over je tuin?
Heb je ook een voortuin?
Show je tuin:
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6185

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 07 Jan 2019 16:49

Re: Tuin

Paar vraagjes over je tuin:

Hoe groot is je tuin? 40m2 en dan staat er ook nog een hokje.
Wat vind je van dat formaat? Veel te klein.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Noorden, ongeveer nooit dus, in de zomer wel op het einde van de tuin.
Ben je tevreden over je tuin? Tsja, we zijn van geen tuin naar een kleine tuin gegaan. In principe heel blij mee. Hij was al helemaal naar onze zin betegeld wat fijn is omdat er nauwelijks zon komt. Maar de kleine tuin is wel een reden om ooit weer te verhuizen. We hebben achter een pleintje, dus we zitten niet opgesloten, dat scheelt gevoelsmatig wel.
Heb je ook een voortuin? Ja, die ziet er niet echt uit. Zouden we van het voorjaar op moeten knappen, maar ik weet niet of het er van komt. Ik zou daar wel een leuk, beschut zitje willen waar je eens 's ochtends een koffie kunt drinken in de zon. Voortuin is namelijk op het zuiden. Buren hebben dat best wel leuk, buurman is ook hovenier. Tzt hem maar eens vragen naar opties.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Jan 2019 17:01

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? Denk zo'n 100 m2 (diepte zeker 12 m en breedte zo'n 7 meter (niet overal, stuk van garage valt in de tuin))
Wat vind je van dat formaat? Groot genoeg (groter dan de meeste 2 kappers in een nieuwbouwwijk langs ons huis)
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? noorden, zelf vind ik dat ideaal want ben geen zon aanbieder. s'ochtends overal zon tegen een uurtje en eigenlijk achterin de tuin tot vrij laat. Komt mede door de grote van de tuin denk ik.
Ben je tevreden over je tuin? Jip qua grote wel. Niet qua indeling momenteel en zeker niet met het gras want er staan zeker 5 grote molshopen op en we krijgen de mol maar niet te pakken tot nu toe. :(
Heb je ook een voortuin? Kleine, deze is denk ik 1,5 m bij 5,5 m, dus zo'n 8,25 m2. Aangezien hier in de zomer de hele dag de zon op staat hebben we er een kunstgras ingelegd en steentjes. Zero onderhoud, want de planten gaan daar toch kapot.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Jan 2019 17:04

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
Ongeveer 25m lang, tot halverwege 4m breed en de tweede helft 6m breed.

Wat vind je van dat formaat?
Prima, we wonen midden in het centrum dus dan is een relatief grote tuin vrij luxe.

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?

Op het noord-oosten, doordat de tuin zo lang is hebben we wel de hele dag door genoeg zon en genoeg schaduw.

Ben je tevreden over je tuin?
Op het moment niet, we hebben pas een nieuwe tuin laten ontwerpen, hopelijk is die voor mijn verlof gerealiseerd. Dan hebben we echt mijn droomtuin.

Heb je ook een voortuin?
Nee

Show je tuin:
Helaas heb ik op mijn telefoon geen foto van het ontwerp. Edit, toch gevonden.
Afbeelding
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Jan 2019 17:22

Re: Tuin

Wooow wat een enorme tuin, Bisq! Heerlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Jan 2019 17:35

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? Ongeveer 60m2. Dat is incl. schuurtje en overkapping.
Wat vind je van dat formaat? Wij vinden het te klein.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Op het noordwesten. Achterin hebben we eindelijk wel de hele dag wat zon. Bij het huis alleen in de namiddag, maar dat is voor ons genoeg.
Ben je tevreden over je tuin? Nee. We gaan hem binnenkort voor de tweede keer aanleggen.
Heb je ook een voortuin? Jep. Ongeveer 15m2. Kan je niks mee. Wij hebben het bestraat en er staat een bankje waar nooit iemand zit, Haha.
Show je tuin: Heb geen foto paraat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6713

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Jan 2019 18:05

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? 60 m2

Wat vind je van dat formaat? Meer dan prima. Hier voor hadden we geen tuin dus dit is al een hele vooruitgang.

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? zuid oosten geloof ik.

Ben je tevreden over je tuin?
Ja. Vorig voorjaar hebben we de achtertuin helemaal vernieuwd. Nu hebben we een vlonderterras van 3x6 m en verder gras en achterin wat tegels (bij de berging).
Wij kunnen lekker zitten en de meiden hebben genoeg ruimte om te spelen.

Heb je ook een voortuin?
Ja, die is even groot als de achtertuin, dus 60m2. Voor een voortuin enigszins onnodig maar we zitten aan een redelijk drukke weg dus de buffer vind ik wel heel fijn. In de zomer hebben we daar ook nog veel zon. Vandaag is toevallig alle spullen voor de tuin geleverd dus dit weekend gaan we een deel van de tuin betegelen en met grind vullen. We maken een terrasje zodat we daar ook lekker kunnen zitten en de ene helft wordt gras zodat de meiden daar ook kunnen spelen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem262

Bericht 07 Jan 2019 18:14

Re: Tuin

Wij hebben voor het eerst een tuin. Ik geloof dat de totale oppervlakte 20m2 is. Hij komt in de woonkamer op, maar geen idee of dat noord, zuid, oost, west is. :laughcry:

Voor nu ben ik zeer tevreden met de tuin. Het is voor het eerst, dus het is anders. Maar er staat nu al een vogelhuisje. En ik ben aan het vogel spotten in alle vroegte in de tuin.

Edit: Ik bedenk me net dat het weleens het oosten kan zijn. Tenminste als ik me bedenk waar ik zit en hoe het huis staat. :laughcry:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2522

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 07 Jan 2019 18:54

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
Rond de 90m2, dit was 105m2 maar we hebben uitgebouwd. Tuin is nu nog zo'n 15meter lang en 6m breed.

Wat vind je van dat formaat?
Meer dan prima!

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Zuid-Oosten, volgens mij in de ochtend zon en 's avonds achterin de tuin. Maar wonen hier nog niet zo lang en heb tijdens het klussen deze zomer er niet goed op gelet.

Ben je tevreden over je tuin?
Het is door de uitbouw en de enorme berg zand die er uit moest nu 1 grote zandtuin geworden, maar die pakken we in het voorjaar aan.

Heb je ook een voortuin?
Ja, ook nog best groot, namelijk 4x6 meter.
Show je tuin:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jan 2019 18:56

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
Ik heb eigenlijk geen idee. Dat zijn van die dingen waarvan ik wilde dat we de tekst van Funda destijds hadden opgeslagen, maar nu weet ik niet waar ik dat kan vinden. Op basis van de oude plattegronden die ik nog wel heb gok ik 8.5 meter breed bij nou wat zal het zijn, 10 a 12 meter? Is dat 96 m2 dan ongeveer? Ik heb geen idee eigenlijk, sorry. De tuin is wel verdeeld over een terras dat hoger ligt dan de rest van de tuin (dus terras plus tuin is 12m lang gok ik), daaronder ligt de tuin en daarachter ligt nog een steiger, die ben ik vergeten mee te rekenen maar is natuurlijk ook nog eigen grond. Op het perceel staat wel een garage.


Wat vind je van dat formaat? Mooi groot, maar het oogt niet zo ruim als dat het eigenlijk is. De garage neemt wel wat ruimte in en staat onhandig geplaatst waardoor er eigenlijk een onhandige hoek achter de garage is waar we dus niks mee doen. In het midden staat ook een magnoliaboom, wat ik prachtig vind, maar ook daardoor is de indeling onhandig. We hebben daardoor eigenlijk een postzegel (kunst)gras liggen. In de zomer vind ik de tuin wel heel mooi.

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Het zuiden. Hele dag zon, maar op de steiger hebben we het langst zon, daar verplaatsen we de picknicktafel vaak naar toe als we lekker buiten eten (of we zetten m onder de magnolia, maar dan heb je minder zon, je zit er wel gezellig en in de magnolia zitten lichtjes en vogeltjes die je hoort kwetteren). Op het terras heb je ook zon maar eigenlijk gebruik ik altijd het zonnescherm, zeker met een kind tegen de zonbescherming.

Ben je tevreden over je tuin?
Ja. Alhoewel we wel vaak zeggen dat we 'm eigenlijk zouden moeten veranderen en anders in moeten delen. Maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om die boom te kappen. We wonen aan het water en dat vind ik echt geweldig in de zomer. Lekker varen en als het warm weer is, kunnen we gewoon zwemmen! De hele dag varen er bootjes langs, zo gezellig, en allemaal kinderen uit de buurt zwemmen in het water. Ik vind het heerlijk dat we veel groen hebben in de tuin en we eten ook veel uit de tuin. Elk jaar heb ik een kleine moestuin en we hebben bramen (die weet zoon feilloos te vinden en te plukken) en een appelboom. Ook hebben we wel eens een vis en rivierkreeft gevangen. Bijna zelfvoorzienend dus ;)


Heb je ook een voortuin?
Ja eigenlijk best een grote. Zo'n kinderdroomtuin (althans, dat had ik vroeger gevonden) met zo'n slingerpaadje door de bosjes heen. En een grote vlaggenmast waar nu kerstlichtjes in hangen. Dat vind ik zo gezellig staan. Verder hebben we in een hoekje van de voortuin dit jaar bollen gepland, ik ben benieuwd of die het gaan doen. En we hebben een behoorlijk ruimte oprit waar wel vier auto's op kunnen. Enorm handig.

Show je tuin:
In de zomer vind ik de tuin het mooist:
(op die speelzooi na maar ja dat hoort er nou eenmaal bij)
Afbeelding

(en nog met het oude terras, oude Funda foto)
Afbeelding

Maar in de winter ook wel hoor:
Afbeelding

En de voortuin heb ik niet echt een goede foto van eigenlijk. Je ziet hier een stukje van het deel waar we bollen hebben gepland en recentelijk ook een nieuwe schutting hebben gemaakt:
Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 07 Jan 2019 19:06

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
Ongeveer 100 m2, 10 x 10,5 en een klein hoekje er af waar een stukje garage staat.
Wat vind je van dat formaat?
Prima, en hopelijk goed te onderhouden. Wij hebben geen groene vingers, dus een hele grote tuin zou onhandig zijn.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Op het zuidwesten. Dat vind ik fijn (mits je schaduw kunt creëren), de zon staat eigenlijk de hele dag in de tuin.
Straks hebben we een schaduwplek (overkapping) gelukkig, afgelopen zomer was het wel schipperen met een parasol die constant verplaatst moest worden.
Ben je tevreden over je tuin?
Zoals hij op de 3D tekeningen staat wel, hij moet deels nog aangelegd worden.
De schutting staan al en het straatwerk is af en daar zijn we blij mee.
Ze gaan er volgende maand mee verder.
Heb je ook een voortuin?
Ja, van 5x5 ongeveer, maar daar moet nog een ontwerp voor gemaakt worden.
Show je tuin:
-
Laatst gewijzigd door Believe op 08 Jan 2019 09:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 07 Jan 2019 19:20

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? Nu nog 65m2 voor de aanbouw 85m2.
Wat vind je van dat formaat? Voor een stadstuin zeer prima.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Noorden, achterin hebben we wel eigenlijk heel de dag zon.
Ben je tevreden over je tuin? Nee dat is nog 1 grote pleuriszooi momenteel. Dit staat ergens aan het einde van ons verbouwlijstje. Er staat momenteel geen eens een schuur in.
Heb je ook een voortuin? Nee
Show je tuin:
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Jan 2019 19:29

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? 12 meter breed en ongeveer 15 meter diep maar het loopt in een punt, de ene kant is 15 meter diep en de andere kant een meter of 8 geloof ik..
Wat vind je van dat formaat! Prima.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Op het oosten, we hebben zon tot ongeveer 19:00 uur ‘s avonds. Vorige tuin was op het zuidwesten en dat was HEET niet te doen in de zomer. Kon nu heerlijk koel zitten toen het zo warm was.
Ben je tevreden over je tuin? Nee, hij is super saai nu. We gaan er nog wel wat aan doen maar gaan eerst het huis verbouwen.
Heb je ook een voortuin? Zeker en ook een zijtuin aan beide kanten want we wonen vrijstaand. De voortuin is ook 12 meter breed maar niet zo diep, ik denk 2,5-3 meter ongeveer.
Show je tuin: heb helaas geen foto van hoe het nu is :thumbdown:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Jan 2019 20:19

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
10mx6m? Na verbouwing. Daarvan staat er in een hoekvorm een vlinder ivm hoogteverschil met de tuin. In t verlengde van de vlinder staat de schuur. De rest is een strook grasmat.

Wat vind je van dat formaat?
Wel ok. Tuin had iets groter mogen zijn, maar we beseffen ons ook dat dat meer onderhoud is en dat de kinderen veel voor spelen (hebben voor t huis een grasveldje)
Ik vind een overkapping wel leuk, maar dan hou ik gevoelsmatig te weinig 'tuin' over

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Volgens mij t zuiden. In de ochtend staat de zon voor t huis, vanaf een uur of 12 boven t huis en verdwijnt achter t huis bij zonsondergang

Ben je tevreden over je tuin?
T zou iets opgeruimder mogen :palm: in de schuur zit een inkeping waar vroeger t hout werd bewaard. Dat is nu veel rommel. Ook ligt er een groene met waar ik graag (kunst)gras zou zien, en ipv de conifeerheg een andere schutting. En aan de achterkant staan de containers in zand, dat kan ook anders.

Heb je ook een voortuin?
Ja, 2mx6m. Die loopt schuin omhoog ivm hoogte, t trapje wat we nu hebben zou ik wel weg willen. En vriend zou t helemaal betegeld willen..

Show je tuin
Geen echte foto
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4390

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 07 Jan 2019 22:09

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
Ongeveer 90 m2, 15x6, maar het schuurtje moet hier nog vanaf.

Wat vind je van dat formaat?
Helemaal prima, ik heb geen groene vingers, dus groter zou een bende worden :P

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Op het zuiden, dus in de zomer ongeveer de hele dag. Dat klinkt leuk, maar afgelopen zomer was dat dus echt niet meer leuk. Je zit er ook uit de wind, dus het was gewoon niet te harden daar. En zonder schaduw kon mijn dochter ook niet buiten spelen, dus wij hebben twee palen in de grond geslagen om een doek over het gras te kunnen spannen (andere kant vast aan de schutting) om zo wat schaduw te creëren.

Ben je tevreden over je tuin?
Mwah, zoals ik al zei, ik heb geen groene vingers en er staan heel veel planten in (nog van de vorige bewoners) en het terras en andere betegeling zijn allemaal kleine steentjes dus er groeit echt friggin veel onkruid en ik heb echt een gruwelijke hekel aan het uitkrabben ervan. Als we een keer geld hebben, gaat de hele plantenborder eruit en wordt alles opnieuw betegeld met zo groot mogelijke tegels. Wel een lekker grasveld voor onze kids en een veel kleinere border en wat losse plantenpotten.

Heb je ook een voortuin?
Ja, maar dat is helemaal een jungle :redface: ik snap ook niet wie het bedacht heeft, er staan gewoon allerlei verschillende planten/struiken/bomen willekeurig door elkaar. Weinig inkijk, maar mooi is anders. Maar ook hier geldt, helaas geen geld om het te laten doen en te weinig kennis/tijd om het zelf goed te doen.

Show je tuin: geen fot bij de hand
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem284

Bericht 07 Jan 2019 22:39

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
De achtertuin is 7 breed bij 11 lang. De zijkant van het huis heeft een strook van anderhalve meter breed en de voortuin is denk ik 2 bij 5.

Wat vind je van dat formaat?
Prima formaat. Ben geen tuinvrouw, dus goed te doen zo (onderhoud etc.)

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Zuid-west. Hele dag zon.

Ben je tevreden over je tuin?
Nog niet. Nieuwbouw, dus het is momenteel nog 1 bak kleigrond.

Heb je ook een voortuin?
Jep.

Show je tuin: dat is nog geen foto waard ;).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9723

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Jan 2019 09:50

Re: Tuin

Wij hebben een stadstuintje. Dus klein, maar wel fijn. Staat tafel en een bankje in.

Voor mij is dit genoeg en ook heel logisch aangezien we in het centrum wonen.

Wil je een grote tuin, dan zit je vaak verder uit het centrum. Dus het was een beetje kiezen.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2501

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 08 Jan 2019 10:38

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? 9x11
Wat vind je van dat formaat? Wij zijn allebei opgegroeid met een grotere tuin en ik vind het weleens stom dat we niet én een schommel, én een overkapping, én eigenlijk alles kunnen. Maar eigenlijk kunnen we er prima mee uit de voeten.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Noorden. In de zomer zon in de hele tuin van 12 tot 's avonds laat en achterin hebben we altijd zon. Ik zou niet anders willen.
Ben je tevreden over je tuin? Ja, sinds we gras hebben zitten we er meer.
Heb je ook een voortuin? Ja, zo'n 2 meter voor het huis. Staat een heggetje, wat beplanting en een boom. Hebben de vorige bewoners zo gedaan, maar we houden het zo.
Show je tuin:

Oude foto, het is zoals onderin, maar dan met een schuurtje achterin. De andere helft is beplanting en een terras.

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2019 11:15

Re: Tuin

Mooi Nan!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem268

Bericht 08 Jan 2019 11:30

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? 1500 m2
Wat vind je van dat formaat? Groot, maar wel fijn.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Altijd wel ergens zon.
Ben je tevreden over je tuin? Ja, we hebben een stuk voor de kippen, een grote garage met twee grote buiten hondenrennen aan vast, een groot stuk grasveld voor de honden, twee terassen, parkeerplek voor drie auto’s (eigenlijk wel voor 10, maar dan sta je elkaar in de weg.
Heb je ook een voortuin? Ja
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1892

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 08 Jan 2019 11:48

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? Rond de 600m2
Wat vind je van dat formaat? Het staat redelijk snel vol, met kippenren/houthok, wat boompjes en verbouwspullen. Nieuwe huis heeft 3500m2 grond.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Vanaf een uur of 10 tot 4 uur. Tuin ligt op het zuiden.
Ben je tevreden over je tuin? Het is nu nog wat rommelig, maar in de zomer wel prima.
Heb je ook een voortuin? Nee, nu niet. Bij het nieuwehuis wel.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Jan 2019 12:00

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? rond de 65 m2
Wat vind je van dat formaat? Prima, niet te groot. Niet al te klein dat je niks meer kan.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Zuid-westen. We krijgen zon rond twaalf uur tot ongeveer acht ur. Dan gaat de zon achter het huis aan de overkant.
Ben je tevreden over je tuin? Mwah, niet echt. Ik wil hem wel opknappen, hij is niet slecht maar het is niet zoals ik het zelf zou doen
Heb je ook een voortuin? Nee.
Show je tuin.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 08 Jan 2019 13:15

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin? 14 meter diep en 10 meter breed
Wat vind je van dat formaat? Ik denk wel prima. We wonen hier net, dus nog geen ervaring.
Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin? Westen, dus 's ochtends achterin zon, 's middags voorin
Ben je tevreden over je tuin? Haha, nee, het is nu nog een grote modderpoel. In het voorjaar willen we ermee bezig gaan
Heb je ook een voortuin? Ja, 4,5 meter diep en 5 meter breed, de rest van de breedte is oprit.
Show je tuin:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Jan 2019 19:30

Re: Tuin

Hoe groot is je tuin?
Wij hebben een gekke vorm tuin, het is een L, maar in de hoek staat een garage waardoor het meer een L is met een hap eruit. De breedte is zo’n 15-20 meter, diepte 10 meter. Maar dan dus om een hoekje en met een hap eruit. Wat de totale oppervlakte van de tuin is weet ik echt niet.

Wat vind je van dat formaat?
Prima! We hebben ruimte voor een overkapping met zithoek, een terras met eettafel en stoelen, een zonnebedje, een grasveldje en een zandbak en speeltoestel met glijbaan voor D.

Ligt de tuin op het noorden, oosten, zuiden of westen en wanneer heb je zon in de tuin?
Wij hebben de hele dat wel ergens zon in de tuin. Ik zit net even in Google Maps te kijken en onze tuin is zo te zien op het oosten, de hoek ligt richting het noorden en de voortuin op het oosten (we hebben aan drie kanten tuin).

Ben je tevreden over je tuin?
Ja! Ik vind het het fijnste van ons huis zelfs.

Heb je ook een voortuin?
Ja, maar daar doen we niets mee. Naast ons huis is een brede oprit en recht voor ons huis is een grasveldje met boompjes en tegen het huis aan een strook witte hortensia’s.

Show je tuin:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van de voortuin heb ik geen foto bij de hand.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2019 19:36

Re: Tuin

Ik vind jullie zithoekje zo gezellig ogen Elliot! En het speeltoestel is ideaal zo in die L.
Ik zou graag in jullie tuin zitten als ik dat zo zie. En ik vind het kleine boompje vertederend lief. Eigenlijk moet je als de tweeling geboren is er twee kleintjes bij planten.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers