Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opgeruimd staat netjes!

<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2018 13:40

Opgeruimd staat netjes!

Ik wilde al een tijd het servies uitzoeken en naar de kringloop brengen. Afgelopen weekend gedaan. Glaswerk, schaaltjes, wat dingen voor kaarsen lekker weg gedaan. Nu is er weer wat ruimte in de kast en spullen weg waar we toch niks meededen. Wilde ook een ligbed voor in de tuin weg doen, maar wacht daar nog even mee. Ik wil graag een nieuwe dus wie weet hebben ze die bij de kringloop.

Wie nog meer in de opruimmood?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 03 Dec 2018 13:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Dec 2018 13:49

Re: Opgeruimd staat netjes!

Goed bezig!!!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Dec 2018 14:20

Re: Opgeruimd staat netjes!

Oh heerlijk! Goed bezig!
Ik zou graag van alles opruimen maar het ontbreekt me aan moed.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 03 Dec 2018 14:28

Re: Opgeruimd staat netjes!

Oh lekker bezig CBL.

Ik ben wel in de mood, maar het lukt nog niet zo :P

Ben ook vergeten om de papiercontainer vorige week aan de weg te zetten en we hebben zoveel dozen nog te versnijden. Moet maar even naar het milieuterrein gaan.
<<

Anoniem284

Bericht 03 Dec 2018 14:47

Re: Opgeruimd staat netjes!

Goed bezig. Ik heb ook nog een doos met servies staan. Kan ik dat gewoon afgeven bij een kringloop, zitten ze daar altijd op te wachten? Geen verstand van.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Dec 2018 14:49

Re: Opgeruimd staat netjes!

Oh heerlijk! Ik heb ook nog zoveel mokken en glazen die we nooit gebruiken. Wie weet doe ik dat ook nog een keer van de week!
⁠♡♡♡
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2018 15:38

Re: Opgeruimd staat netjes!

Gympie schreef:Goed bezig. Ik heb ook nog een doos met servies staan. Kan ik dat gewoon afgeven bij een kringloop, zitten ze daar altijd op te wachten? Geen verstand van.


Ik had van te voren gebeld omdat ik er ook geen verstand/ervaring mee heb. Ze kunnen bijna alles gebruiken en waar ze echt niks aan hebben recyclen ze dus het komt altijd goed terecht. Ik had oa een splinternieuwe cocktailshaker met gekleurde staafjes waar vast iemand blij mee zal zijn.
Het beste is om dus eerst te bellen om te voorkomen dat je daar voor niks heen gaat met spullen misschien wel zware dingen mits je dat geen probleem vind. De een neemt alles aan, maar de ander misschien niet.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Dec 2018 17:13

Re: Opgeruimd staat netjes!

Gympie schreef:Goed bezig. Ik heb ook nog een doos met servies staan. Kan ik dat gewoon afgeven bij een kringloop, zitten ze daar altijd op te wachten? Geen verstand van.


Misschien kan je kijken naar een organistatie die het aan vluchtelingen kan geven die een huis toegewezen hebben gekregen. Toen ik ging samen wonen heb ik alles wat ik aan service over had aan de kerk gegeven, waarvan ik weet dat het bij vluchtelingen terecht is gekomen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Dec 2018 19:01

Re: Opgeruimd staat netjes!

Goed bezig CBL!

Ik ben ook lekker aan het opruimen qua kleding van N en T.
Binnenkort komen mijn nichtje en haar man op zolder kijken wat ze evt aan babyspullen willen meenemen.
De box gaat ook binnenkort weg.
Heerlijk, ik houd ervan. Eens in de zoveel tijd heb ik van die opruimbuien :)

Gekkie, wij hebben hier 1 kringloopwinkel waar je alles buiten kan neerzetten en zij kijken dan of ze er wat mee kunnen of brengen het naar de stort. Best handig :angel:
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 03 Dec 2018 19:03

Re: Opgeruimd staat netjes!

Ik ben vandaag ook enorm aan het ruimen geweest. Onze verhuizing komt toch snel dichterbij, dus werd tijd om even goed te mesten. Ik ben écht geen opruimer, maar dit voelt wel even lekker :smile:
<<

Anoniem284

Bericht 03 Dec 2018 19:56

Re: Opgeruimd staat netjes!

Snirp schreef:
Gekkie, wij hebben hier 1 kringloopwinkel waar je alles buiten kan neerzetten en zij kijken dan of ze er wat mee kunnen of brengen het naar de stort. Best handig :angel:


Noem je mij nou een gekkie? :smile:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Dec 2018 20:01

Re: Opgeruimd staat netjes!

Gympie schreef:
Snirp schreef:
Gekkie, wij hebben hier 1 kringloopwinkel waar je alles buiten kan neerzetten en zij kijken dan of ze er wat mee kunnen of brengen het naar de stort. Best handig :angel:


Noem je mij nou een gekkie? :smile:


Whahaha, oeps :redface: :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2018 20:15

Re: Opgeruimd staat netjes!

Silly-One schreef:
Gympie schreef:Goed bezig. Ik heb ook nog een doos met servies staan. Kan ik dat gewoon afgeven bij een kringloop, zitten ze daar altijd op te wachten? Geen verstand van.


Misschien kan je kijken naar een organistatie die het aan vluchtelingen kan geven die een huis toegewezen hebben gekregen. Toen ik ging samen wonen heb ik alles wat ik aan service over had aan de kerk gegeven, waarvan ik weet dat het bij vluchtelingen terecht is gekomen.


Mijn man zei dat het naar een goed doel ging dacht hij, maar ik weet niet of die waar wij het hebben gebracht dat doen. Ga even op de site lezen. Zou wel goed zijn idd. Het is nu al weg dus onthoud ik het voor de eventuele volgende keer.

Lees net dat de opbrengst naar een aantal goede doelen gaat geen idee welke zou ik wel willen weten.
<<

Anoniem282

Bericht 03 Dec 2018 21:16

Re: Opgeruimd staat netjes!

Fijn gevoel, hè? :)

Ik heb hier laatst een aantal vuilniszakken weg kunnen doen en afgelopen week het huis schoongemaakt en ook weer opgeruimd. Blij dat dit weer is gedaan/gebeurd.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Dec 2018 21:39

Re: Opgeruimd staat netjes!

Guattari schreef:Fijn gevoel, hè? :)

Ik heb hier laatst een aantal vuilniszakken weg kunnen doen en afgelopen week het huis schoongemaakt en ook weer opgeruimd. Blij dat dit weer is gedaan/gebeurd.


Een enkele keer ruim ik mijn kast op bvb als ik nieuwe kleding ga kopen. Ik pas dan het meeste om te zien of het uberhaupt nog past en anders koop ik daar nieuwe van. Wat niet kapot is en nog prima gooi in zo'n bak.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Dec 2018 21:54

Re: Opgeruimd staat netjes!

Goed bezig! Opruimen geeft sowieso een fijn en voldaan gevoel vind ik :) Momenteel heb ik het best druk maar binnenkort wil ik ook weer wat dingen uitzoeken/opruimen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Dec 2018 22:16

Re: Opgeruimd staat netjes!

Ik kan altijd zo slecht dingen weggooien.. Ik heb altijd het excuus van 'altijd handig' of 'je weet maar nooit'. Dus goed bezig jullie!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2018 09:57

Re: Opgeruimd staat netjes!

Elroya schreef:Ik kan altijd zo slecht dingen weggooien.. Ik heb altijd het excuus van 'altijd handig' of 'je weet maar nooit'. Dus goed bezig jullie!


Dat heb ik met kleding zo van oh mocht ik ooit slank zijn/afvallen, dan pas ik dat misschien/vast wel weer...........not! Heb een tijd geleden eindelijk een groot deel van een bak die bovenop de kledingkasten stond opgeruimd. Een ex collega heeft een vrouw in India en zij heeft 2 dochters die het wellicht passen. Hij stuurt regelmatig spullen dus heb het handeltje bij hem afgeleverd.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 04 Dec 2018 09:58

Re: Opgeruimd staat netjes!

Elroya schreef:Ik kan altijd zo slecht dingen weggooien.. Ik heb altijd het excuus van 'altijd handig' of 'je weet maar nooit'. Dus goed bezig jullie!



Ooh ik kan dat gelukkig heel goed! Nu ik zwanger ben helemaal haha alles gaat weg!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Dec 2018 11:31

Re: Opgeruimd staat netjes!

Cb, netjes!
Ik heb 'veel' mwah kleding, als in altijd makkelijk om te werken om voor thuis. Waardoor ik meer werkkleding heb dan leuke, of de leuke bijna nooit aan heb (maar dat doe ik ook bij dochter, de echt leuke kleding krijgt ze te weinig aan).
Ik denk dat als ik vriend iedere week iets zou laten weggooien ik t nog niet eens in de gaten zou hebben
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers