Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tandartsrekening

<<

Anoniem230

Bericht 23 Jul 2017 15:51

Tandartsrekening

Gister kreeg ik een tandartsrekening binnen en ik vroeg mij af wat jullie hiermee zouden doen.
Ik ben bij de mondhygieniste geweest, op de rekening staat gefactureerd 30 min terwijl ik maar 20 min binnen ben geweest. De 2e afspraak was voor 1 gaatje. Na de behandeling zei de tandarts ja er zat ook een klein gaatje naast dus die heb ik ook gedaan. Op de rekening staat nu dus een gaatje extra van 56 euro. Is het raat dat ik het fijner vind als dit van tevoren wordt gemeld? Zouden jullie hier iets mee doen of zo laten?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 23 Jul 2017 15:57

Re: Tandartsrekening

Ik zou ff bellen, sowieso voor die 10min teveel gefactureerde tijd bij de mondhygieniste.
En even controleren wat de kosten voor een klein gaatje normaal zijn.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 23 Jul 2017 17:33

Re: Tandartsrekening

Is het niet zo dat 30 min standaard is bij de mondhygiëniste? Volgens mij is dat bij die van mij wel.
Over dat andere gaatje zou het wel netjes geweest zijn als ze het zouden zeggen, maar zou je het anders gelaten hebben?
Zou morgen dan even bellen en het navragen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 23 Jul 2017 17:57

Re: Tandartsrekening

Ik zou wel wat zeggen over die 30 min als je er maar 20 minuten bent geweest. In de praktijk waar ik werk rekenen we ook vaak 20 of 25 minuten, ook als de patiënt wel drie kwartier binnen is geweest, maar mijn baas is niet zo commercieel ingesteld :wink:
Dat van het extra gaatje is inderdaad niet zo netjes dat hij het niet tijdens de behandeling al gezegd heeft zodra hij het zag. Maar het had natuurlijk wel gedaan moeten worden, dus ik zou niet gaan zeuren over dat bedrag, maar alleen even aangeven dat je het graag gelijk had gehoord. Het bedrag is wel normaal voor een klein gaatje.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 23 Jul 2017 19:57

Re: Tandartsrekening

Japie schreef:Is het niet zo dat 30 min standaard is bij de mondhygiëniste? Volgens mij is dat bij die van mij wel.
Over dat andere gaatje zou het wel netjes geweest zijn als ze het zouden zeggen, maar zou je het anders gelaten hebben?
Zou morgen dan even bellen en het navragen.


Nee gaat (vaak) per 5 minuten.
<<

Anoniem210

Bericht 24 Jul 2017 07:58

Re: Tandartsrekening

Ik zou even bellen en vragen om verheldering waar die 30 minuten tijd vandaan komt omdat je zeker maar 20 minuten binnen bent geweest. Daarnaast zou ik vriendelijk vragen of de tandarts de volgende keer voor hij de behandeling uitvoert wil aangeven wat hij gaat doen. Ik zou dan niet over het bedrag beginnen. Het gaatje moest sowieso gevuld worden en dat kost sowieso geld. Maar zoiets wil je wel graag even weten.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers